Potrzebuje kontaktu

21. Data: 2006-09-16 05:22:35

Temat: Re: Potrzebuje kontaktu
Od: "ari" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości
news:V7DOg.7$Pe6.3@newsfe15.lga...
> ari napisał(a):

Mała analiza:

> ty wypierdalaj, tatuś woła: ari, ari do nogi dzisiaj nie bedzie rokusa, bo
> sam wpierdoliłem, ale tutaj masz troche płucek wieprzowych, lubisz jak tak
> cuchna, prawda?

"Jestem diabelson, jaki ja jestem wspaniały, potrafię się odgryźć, normalnie
jestem taki wspaniały, a jakie teksty mam!"

> ty kurwo

"Aaaalbo... Nie wyszło tamto, to walnę ci standardowo."

No więc, Diabelson. Ty płaski prostaku:)
Nawet bluzgać nie potrafisz.

22. Data: 2006-09-17 03:52:04

Od: "jagen" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JSG napisał(a):
> [...]
> usuniecia i wmawiaja mi ze nic tam niema. Po prostu boja sie zadzierac z
> aliensami
> Musze sie pozbyc tego nadajnika.
> Probowalem kilka razy sam otworzyc sobie brzuch ale niestety nie udalo
> mi sie tego zrobic. Mdleje za kazdym razem jak zbyt gleboko przetne. Ja
> mam troche narzedzi chirurgicznych.Jak masz ten sam problem to moze
> zrobimy sobie ta operacje nawzajem. Ja juz dluzej nie moge zniesc tych
> kosmitow jak mnie ciagle biora na badania. Boje sie ze dzis w nocy znowu
> przyjad. ja jakos czesto czuje jak zbliza sie wizyta.

Jak nie chesz więcej porwań to musi Ci na tym zależeć. Ci ludzie
(Michael i Stephanie Relfe) twierdzą, że nie sa porywani już od paru
lat.

http://www.metatech.org/preventing_alien_abductions.
html

A tu tłumacznie po polsku metody
http://www.mrhopen.republika.pl/zapogieganie.htm

Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Rozruchanie
Alkohol a inteligencja
Tajne kursy prowadzone przez prezydenta USA