Powazny klopot

1. Data: 2007-06-04 09:42:52

Temat: Powazny klopot
Od: "bosman" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

z lodowka.
Od jakiegos czasu woda z tylnych scianek lodowki nie wplywa do dziurki
przeznaczonej do tego. Zalewa po prostu dno lodowki, na szczescie nie
wycieka na zewnatrz ale co 2 3 dni trzeba nadmiar wody zbierac szmata.
podeirzewam ze owa dziurka jest zapchana, i problem , jak ja odepchac, jest
ona malenka na gruposc mniej wiecej olowka. Czy ktos ma rade ?

2. Data: 2007-06-04 09:49:38

Temat: Re: Powazny klopot
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia, *bosman* wyszczebiotał(a):
> [...]
> szmata. podeirzewam ze owa dziurka jest zapchana, i problem , jak ja
> odepchac, jest ona malenka na gruposc mniej wiecej olowka. Czy ktos

Giętki drucik albo taki wycior do fajki i przepchać

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

3. Data: 2007-06-04 09:51:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gdaMa" <g...@w...pl> wrote in message
> Pewnego wiosennego dnia, *bosman* wyszczebiotał(a):
>
> Giętki drucik albo taki wycior do fajki i przepchać
>
> --
> Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

Bezpieczniejsza wykałaczka lub drewniana (babbusowa) szpadka do szaszłyków.

4. Data: 2007-06-04 09:55:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "gdaMa" <g...@w...pl> wrote in message

> Bezpieczniejsza wykałaczka lub drewniana (babbusowa) szpadka do
szaszłyków.

Korekta - "bambusowa"...

5. Data: 2007-06-04 09:59:20

Od: "bosman" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

"Panslavista" <p...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> "gdaMa" <g...@w...pl> wrote in message

> Bezpieczniejsza wykałaczka lub drewniana (babbusowa) szpadka do
> szaszłyków.

wykalaczka probowalam jest za krotka, a to jest glebsza robota, podejrzewam.
Natomiast szpadka do szaszlykow tez byla w ruchu, niestety za sztywna a
dziurka jest pod pewnym kontem, nie wejdzie wiecej jak wykalaczka.
Taki wycior bylby najlepszy, ale gdzie go dostac ?

ps.Dziekuje za szybkie rady :)

6. Data: 2007-06-04 10:08:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> szaszłyków.
>
> Korekta - "bambusowa"...

Porządne firmy dostarczają wraz z chłodziarkami czy zamrażarkami
termometry jak i przetykacze do tych otworów spustowych. Można zastosować
odkurzacz - pod warunkiem, że jest wodny tzn. ma możliwość odsysania wody -
taki pomaga mi błyskawicznie wymyć i osuszyć zamrażarkę.

7. Data: 2007-06-04 10:21:59

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia, *bosman* wyszczebiotał(a):

> Taki wycior bylby najlepszy, ale gdzie go dostac ?

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=201745273
ew. może posłużyć taki drucik kreatywny - chodzi o to żeby było włochate :)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

8. Data: 2007-06-04 10:26:47

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bosman" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
>z lodowka.
> Od jakiegos czasu woda z tylnych scianek lodowki nie wplywa do dziurki

ustaw sobie tak twojom starom ona powinna nachytać wody do pizdy, przy
okazji sie umyje

9. Data: 2007-06-04 10:27:34

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Korekta - "bambusowa"...

bsmbus sadził w zwory twojom matjule z pejsami

10. Data: 2007-06-04 11:38:40

Od: "bosman" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

"gdaMa" <g...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Pewnego wiosennego dnia, *bosman* wyszczebiotał(a):

> http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=201745273
> ew. może posłużyć taki drucik kreatywny - chodzi o to żeby było włochate
> :)

Przyszlo mi teraz na mysl, ze byc moze bedzie przydatna slomka plastykowa do
picia sokow.
Zalezy mi na czasie, bo jak wyjade na 2 tygodnie na urlop to moge tu niezly
potop sasiadom odstawic :(

przepisy z koziny
Kuchnia wczoraj i dziś :)
bamia, okra