przepisy z koziny

1. Data: 2007-06-03 20:57:13

Temat: przepisy z koziny
Od: "StGo" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nie bardzo moge znalezc przepisu na danie z miesa kozy a slyszalem ze mozna
smacznie pojesc :-)
Moze ktos ma jakis dobry przepis?
Pozdrawiam i dziekuje
StGo

2. Data: 2007-06-03 21:04:36

Temat: Re: przepisy z koziny
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** StGo wrote:

> nie bardzo moge znalezc przepisu na danie z miesa kozy a slyszalem ze
> mozna smacznie pojesc :-)
> Moze ktos ma jakis dobry przepis?

A jakie konkretnie mięso?

--
+ ' .-. .
, * ) )

3. Data: 2007-06-03 21:11:59

Od: "StGo" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości
.

> A jakie konkretnie mięso?

praktycznie wszystko bo kupiona zostala "cala" ale juz w grubszych kawalkach
i jest do dyspozycji kazda czesc.
pozdr

4. Data: 2007-06-03 21:16:35

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** StGo wrote:

> praktycznie wszystko bo kupiona zostala "cala" ale juz w grubszych
> kawalkach i jest do dyspozycji kazda czesc.

Nic konkretnego Ci nie powiem, ale wczoraj jadłem pieczone żeberka
kozie i były OK. ;) Z tego co pamiętam to we Włoszech mają jakiś okres
co jedzą kozy masowo to z pewnością w ichnich przepisach coś jest.

I jeszcze z kozy co mi utkwiła w pamięci to koza w wietnamskiej
restauracji. To właściwie było bardzo minimalistycznie - chude mięsko
pokrojone w cieniutkie (bardzo!) płatki, pewnie zamarynowane w dobrym
sosie sojowym, smażone krótko na mocnym ogniu na woku, pod koniec
smażenia podsypane sporą ilością sezamu. Podawane na liściach kapusty z
ryżem.

:)

--
+ ' .-. .
, * ) )

5. Data: 2007-06-04 06:04:45

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

wydłubać sporom koze, wpierdolić jom poki soczysta

6. Data: 2007-06-04 15:28:03

Od: "Janek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "StGo" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

Wszystko mozesz robic tak jak z innych mies jak rosol, duszone czy sosy, ale
pamietaj ze jest to mieso chudsze wiec jesli pieczen to musi polezec w
marynacie a przy pieczeniu mozna oblozyc plastrami sloniny.
wszystko zalezy od gustu i przypraw

7. Data: 2007-06-08 17:13:43

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

iwanos napisał(a):
> wydłubać sporom koze, wpierdolić jom poki soczysta

vvovv!

--

! LÓNDÓN ! PÓRIS ! BÓRLIN !
! VVÓŁBRZÓCH ! ÓLKÓSZ !