Powiedzmy że dalej przed pierwszym:)

1. Data: 2002-10-30 12:10:28

Temat: Powiedzmy że dalej przed pierwszym:)
Od: "Dysia Te" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Po pierwsze Wielkie Dzięki Gosi J.za wczorajszy przepis na kotlety. Długośmy
się z moim Mężczyzną oblizywali po nich:)
Nie "wkupiłam się do grupy, więc może spróbuję dogonić najlepszych (głęboki
ukłon) moim przepisem na czas "przed pierwszym".

KOTLETY Z CHLEBA (mam nadzieję, że jeszcze ich nie było)

suche pieczywo (ilość i rodzaj wg gustu i możliwości-ja daję zawsze
mieszankę bułek z razowym)
2 szklanki mleka
4 cebule
2 jaja
2 łyżki uprażonych ziaren słonecznika (niekoniecznie)
natka pietruszki
I to jest wersja podstawowa składników-ja czasem dodaję(w zależności jak
daleko jest przed pierwszym:)) podsmażony wędzony boczek, albo pieczarki

Chleb moczę w mleku do całkowitej miękkości i mielę razem z cebulą. Dodaję
pozostałe składniki, formuję kotlety i smażę.
Pasuje do nich idealnie sos pomidorowy ale taki troszkę kwaśniejszy.
NIby nic, a smaczne baaardzo...:)

Pozdrowienia dla Wszystkich
Dysia

1. Data: 2002-10-30 12:18:47

Temat: Re: Powiedzmy że dalej przed pierwszym:)
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> natka pietruszki

> Chleb moczę w mleku do całkowitej miękkości i mielę razem z cebulą.

Czy cebule mielisz surowa czy podsmazona?

fajny ten przepis;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-10-30 12:20:35

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dysia Te wrote:

> KOTLETY Z CHLEBA (mam nadzieję, że jeszcze ich nie było)
>
> suche pieczywo (ilo?ć i rodzaj wg gustu i możliwo?ci-ja daję zawsze
> mieszankę bułek z razowym)
> 2 szklanki mleka
> 4 cebule
> 2 jaja
> 2 łyżki uprażonych ziaren słonecznika (niekoniecznie)
> natka pietruszki
> I to jest wersja podstawowa składników-ja czasem dodaję(w zależno?ci jak
> daleko jest przed pierwszym:)) podsmażony wędzony boczek, albo pieczarki

O rany!

nie znam tego, a wygląda, że jest pyszne!
a co byś powiedziała na dodatek czosnku w rozsądnej ilości?
i na czym smażysz?
ewa

mnie znowu z wczorajszego obiadu została tylko jedna porcja
i nigdy nie wiem co z nią robić:
- jak dam jednemu, to drugi ma pretensję, że dla niego nie ma
i obiad muszę robić od początku cały

--

Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')

1. Data: 2002-10-30 12:33:25

Od: "Dysia Te" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy cebule mielisz surowa czy podsmazona?
mielę surową, ale myślę,że podsmażona też mogłaby być
> fajny ten przepis;-)
dziękuję

1. Data: 2002-10-30 12:35:53

Od: "Dysia Te" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dawnakuchnia" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> O rany!
>
> nie znam tego, a wygląda, że jest pyszne!
> a co byś powiedziała na dodatek czosnku w rozsądnej ilości?
czosnek-TAAK, ale wtedy bez cebuli-kiedyś probowalam oba i sie troche gryzlo
i tak naprawde niczego nie bylo czuc
> i na czym smażysz?
> ewa
smaze normalnie na oleju, ale ostatnio dostałam cynk o Ramie w plynie
(bardzo trudna nazwa:)) i nie po polskiemu-moze nastepnym razem sprobuje na
niej

1. Data: 2002-10-30 18:47:46

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dysia Te" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Tnijcie cytaty, please.

Pozdrawiam Vicky S.

maszynka do chlebka sprzedam
Ciasto "Dewotka" (Przekładaniec :)) - rezultat
Tyramisu...
test - sorki
Parowki