Tyramisu...

1. Data: 2002-10-29 10:18:58

Temat: Re: Tyramisu...
Od: "joanka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:apoe1g$qob$1@news.onet.pl...
> Temat niby tutaj oklepany, więc... nie o przepis chodzi.
> Wczoraj jadłam rewelacyjne. Podał mi je prawdziwy żywy Włoch, ale się z
> Warszawy nie ruszyłam i na dodatek każdy z wasz może sobie taką
przyjemność
> zafundować.
> Szczera wazelina dla kawiarenki znajdującej się na Kabatach w budynku przy
> ulicy Bronikowskiego 1.
> --
> Joanna
> http://jduszczynska.republika.pl

Zgadza sie, to tiramisu jest rzeczywiscie rewelacyjne. Jadlam je juz kilka
razy. Wiem tez, ze ten Wloch je wlasnorecznie przyrzadza.
Pozdrawiam,

Joanka.

1. Data: 2002-10-30 11:22:46

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> [...]
> zafundować.
> Szczera wazelina dla kawiarenki znajdującej się na Kabatach w budynku przy

Jeju..a ja tam swego czasu tak często bywałam/prawie mieszkałam
i nie trafiłam:(
Oj gapa, gapa.....

Mich'ata

ps. a nie chodzi raczej o tiramisu?:)

1. Data: 2002-10-30 11:34:29

Temat: Re: Tiramisu...
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał w wiadomości
> ps. a nie chodzi raczej o tiramisu?:)

Sorry literówka. :-(

BTW ustaw sobie wysyłanie na grupy w zwykłym tekscie, a nie HTML
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

test - sorki