Powiem tylko (OT i nie OT)... :-))

1. Data: 2003-08-22 12:24:02

Temat: Re: Powiem tylko (OT i nie OT)... :-))
Od: "kaktusica" <k...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <g...@w...pl> wystukał(a)

> ... ze w sobote, 16 sierpnia wyszlam za maz :-)) A zeby nie bylo OT,
> powiem, ze na takie okazje polecam podklad w sztyfcie firmy Kryolan,
mocno
> kryjacy, ale nie robiacy maski i trzymajacy sie grzecznie caly dzien
:-)

To i ja sie dolacze do serdecznych gratulacji :)

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2003-08-22 17:35:53

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja także przyłączam się do zyczeń:))

... i rownież poprosze o wiecej szczegółów podkładu kryolan:)

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2003-08-22 19:22:16

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w

> O gratuluje :))))))

Dziekuje i w tym miejscu dziekuje wszystkim bardzo mocno za mile zyczenia
:-)))
Na pytania odpowiem konkretnie w pozostalych postach :-)

Przyznasz, ze to najlepszy dzien w zyciu co? :)))

Hmmmm... z tych dotychczasowych na pewno jeden z najlepszych :-) Ale mysle,
ze nie ostatni :-))

Gosia

1. Data: 2003-08-22 19:28:25

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena_K" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

> Apropos ślubu - mam pytanie?
> Ile wydałaś na swój ubiór? Koszty wesela dzieliliście po połowie? tzn.
> rodzina męża i Twoja? Ile mniej więcej kosztowało Cię to wesele - bo ja
> planuje swoje i nie wiem ile kasy mam przygotować...

Hmmm... bylismy w tej szczesliwej sytuacji, ze to Rodzice moi i Meza
zorganizowali wesele - gdybym miala to robic sama, na pewno bym sie
zdecydowala na bardzo skromna uroczystosc.
Moge Cie poinformowac jedynie w kwestii mojego stroju, za ktory sama
placilam - buty za niecale 200 zl, sukienka - 700 zl (bardzo prosta, szyta
na zamowienie), makijaz 30 zl. fryzura tyle samo (+ probna 20 zl).
Pewnie na jakims forum weselnym lepiej Cie poinformuja, bo ceny zaleza od
wielu rzeczy - poczynajac od regionu, poprzez miejsce, forme uroczystosci,
ilosc dni jej trwania itp.
Pozdrawiam :-)

Gosia

1. Data: 2003-08-22 19:32:28

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w

> Gratulacje!!

Dziekuje :-))

> A teraz cos wiecej o tym podkladzie poprosze :)

No juz napisalam :-) Podklad pozyczylam od mojej kolezanki, kosmetyczki, nie
wiem, czy mozna go kupic gdzies w normalnym sklepie. Nadaje sie rzeczywiscie
jedynie na duze okazje, jest odrobine widoczny, ale nie robi maski. Na
poczatku jest bardziej widoczny, ale po okolo pol godzinie sie "wchlania"
prawie calkowicie i stapia ze skora. Jak juz pisalam, jest w sztyfcie, firma
zwie sie Kryolan, a podklad TV stick czy cos takiego. Nie mam pojecia, ile
kosztuje :-)

Gosia

błyszczyk do ust
Pytanie i nie tylko