Powiem tylko (OT i nie OT)... :-))

1. Data: 2003-08-22 07:45:36

Temat: Powiem tylko (OT i nie OT)... :-))
Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... ze w sobote, 16 sierpnia wyszlam za maz :-)) A zeby nie bylo OT, to
powiem, ze na takie okazje polecam podklad w sztyfcie firmy Kryolan, mocno
kryjacy, ale nie robiacy maski i trzymajacy sie grzecznie caly dzien :-)

Gosia

1. Data: 2003-08-22 08:21:16

Temat: Re: Powiem tylko (OT i nie OT)... :-))
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia napisał/a w news:bi4ikq$l99$3@nemesis.news.tpi.pl:

> ... ze w sobote, 16 sierpnia wyszlam za maz :-))

Oooo, to gratulacje:))
Szczęścia na nowej drodze życia życzę!

--
mips

1. Data: 2003-08-22 08:23:49

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w

> Oooo, to gratulacje:))
> Szczęścia na nowej drodze życia życzę!

Dziekuje :-) I zeby nadal nie OT, to mialam okropne "przeboje" z makijazem
:-) Sama bym sie pomalowala, ale sie balam, ze ze stresu cos mi nie wyjdzie
:-) W koncu pomalowalam sie sama kilka dni wczesniej, poszlam tak do
makijazystki i powiedzialam, ze ma byc tak, tylko bardziej trwale... i
wyszlo na szczescie ;-) Bo wczesniej wygladalam jak zombie albo co :-)

Gosia

1. Data: 2003-08-22 08:39:40

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <g...@w...pl> wrote in message
> [...]
> kryjacy, ale nie robiacy maski i trzymajacy sie grzecznie caly dzien :-)

O gratuluje :)))))) Przyznasz, ze to najlepszy dzien w zyciu co? :)))

Dominika R (mezatka od 26 lipca)

1. Data: 2003-08-22 08:50:23

Temat: Re[2]: Powiem tylko (OT i nie OT)... :-))
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Dominika,

Friday, August 22, 2003, 10:39:40 AM, you wrote:

DR> (...) Przyznasz, ze to najlepszy dzien w zyciu co? :)))

Wcale nie :)
Później bywają dni cudowniejsze, przynajmniej moim zdaniem :)
Takim dniem moze być urodzenie upragnionego dziecka ;)
To jest dopiero _coś_ :)

Sorki, że się wcięłam, ale nie mogłam się powstrzymać ;)

A młodej mężatce, przy okazji, życzę szczęścia ! :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-22 09:27:50

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-22 09:32:00

Temat: Re: Re[2]: Powiem tylko (OT i nie OT)... :-))
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Pó niej bywajš dni cudowniejsze, przynajmniej moim zdaniem :)
>Takim dniem moze być urodzenie upragnionego dziecka ;)

A dla mnie to bedzie dzien, kiedy obronie doktorat ;)
Kazdy ma jakies chwile szczescia, ale smie twierdzic, ze dla kazdego jest to
cos innego.
Owszem, dzien mojego slubu wspominam z rozczuleniem (wkrotce 1sza rocznica ;)
), ale bez przesady. ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-22 10:19:08

Temat: Odp: Powiem tylko (OT i nie OT)... :-))
Od: "Marzena_K" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Apropos ślubu - mam pytanie?
Ile wydałaś na swój ubiór? Koszty wesela dzieliliście po połowie? tzn.
rodzina męża i Twoja? Ile mniej więcej kosztowało Cię to wesele - bo ja
planuje swoje i nie wiem ile kasy mam przygotować...

Użytkownik Gosia <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bi4ikq$l99$...@n...news.tpi.pl...

1. Data: 2003-08-22 10:20:00

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Evunia" <e...@u...net.pl> wrote in message

> Wcale nie :)
> Później bywają dni cudowniejsze, przynajmniej moim zdaniem :)
> Takim dniem moze być urodzenie upragnionego dziecka ;)
> To jest dopiero _coś_ :)

Pozniej moze tak ale na razie slub byl najwspanialszym wydarzeniaem w moim
zyciu. Nigdy nie bylam jeszcze taka usmiechnieta :)) Nie biore pod uwage
toge co bedzie, bo nie wiem co bedzie - tylko to co bylo :)

Dominika R

1. Data: 2003-08-22 11:27:28

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kryjacy, ale nie robiacy maski i trzymajacy sie grzecznie caly dzien :-)

Gratulacje!!
A teraz cos wiecej o tym podkladzie poprosze :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

błyszczyk do ust