Powitanie

91. Data: 2003-12-23 07:58:32

Temat: Re: Powitanie
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w
wiadomości news:000d01c3c8e1$b5cb4420$dc7d63d9@d3h6c1...

> zetknanalem sie juz z budlejami
> ale pierwsze podejscie mi sie nie udalo
> wysialem je sobie w lutym z nasionek otrzymanych od Kasi
Tkaczyk
> :)
> 3 z 4 odmian mi wzeszly
> i nawet podrosly do wielkosci aby je przepikowac do
doniczek
> ale gdy to juz pracowicie zrobilem poslugujac sie
zapalkami
> to postawilem je w jedynym cienistym miejscu u siebie
> pod stara jablonka rosnaca na miedzy
> przyszedl ulewny deszcz i wyplukal mi je wszystkie
> :(((

Budleję łatwo można rozmnożyć - wystarczy gałązka i
ukorzeniacz.
U mnie ukorzeniło się 100 %.

Pozdrawiam
Marta

92. Data: 2003-12-23 08:44:47

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bs7tcb$2p2$1@nemesis.news.tpi.pl,
boletus napisał(a):

> chcę Was bliżej poznać.

> To nie będzie takie łatwe. Np. ja, czyli boletus
> chodzę na grupie od roku (do Wszystkich:
> szykuję oświadczenie rocznicowe) i nikt nie wie
> co wiem, a czego nie wiem, nawet tzw. Dziadek
> nie wie:-)))
>
> Pozdrawia boletus
>
> "Jak obłok wiedza tajemna......"

Wiem, wiem

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

93. Data: 2003-12-23 09:39:47

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bs7tcb$2p2$1@nemesis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> i nikt nie wie
> co wiem, a czego nie wiem, nawet tzw. Dziadek
> nie wie:-)))

Hejka. Sam też chyba nie wiesz. ;-)

> "Jak obłok wiedza tajemna......"

Jesteś mieszkańcem ziemi, a uczysz się od obłoków.
Swojej niepewnej nadzieji, ulotnej jak pory roku.

Obłoków wiedza tajemna, obłoków fantasmagoria,
obłoków cudze spojrzenia, obłoków pewność ulotna.
Pozdrawiam ulotnie Ja...cki

94. Data: 2003-12-23 10:33:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w
> wiadomo?ci news:000d01c3c8e1$b5cb4420$dc7d63d9@d3h6c1...

> Budleję łatwo można rozmnożyć - wystarczy gał?zka i
> ukorzeniacz.
> U mnie ukorzeniło się 100 %.

W sprzyjających warunkach - ukorzeniają się nawet bez ukorzeniacza i kwitną
w tym samym roku:-)

Pozdrawiam, Basia.

P.S. OT - ale czy widzicie moje posty z krzaczkami czy nie?Wciąż walczę z
nowym systemem operacyjnym i zaczynam być już zmęczona:-(

95. Data: 2003-12-23 10:47:11

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bs95qu$rb6$1@atlantis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

> W sprzyjających warunkach - ukorzeniają się nawet bez ukorzeniacza i
> kwitną w tym samym roku:-)

Hejka. W normalnych też. :-)

> P.S. OT - ale czy widzicie moje posty z krzaczkami czy nie?Wciąż walczę z
> nowym systemem operacyjnym i zaczynam być już zmęczona:-(

Ja widzę, a co to są "krzaczki"? ;-)
Pozdrawiam podtrzymująco na duchu Ja...cki

96. Data: 2003-12-23 11:35:39

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i co roku trzeba bedzie sypac nad nimi wiekszy kopczyk
> ?
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Nie. Pędy wieloletnie mają wyższą mrozoodporność niż jednoroczne. No i w
następnych latach nie przesadzać z nawożeniem azotem.

Pozdrawiam
PP

97. Data: 2003-12-23 11:43:01

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. OT - ale czy widzicie moje posty z krzaczkami czy nie?Wciąż walczę z
> nowym systemem operacyjnym i zaczynam być już zmęczona:-(

Jest ok.

PP.

98. Data: 2003-12-23 11:45:31

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> P.S. OT - ale czy widzicie moje posty z krzaczkami czy nie?Wcišż
> walczę z nowym systemem operacyjnym i zaczynam być już zmęczona:-(

Niestety, tak. Winne jest temu kodowanie

Jeśli to OE, to:
Narzędzia, Opcje, Wysyłanie, Ustawienia międzynarodowe i tam należy
wybrać Europa Środkowa (ISO).

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Do raka rak rzekł raz: -- Patrzyłem,
Gdy szedłeś raz przodem, miast tyłem!

99. Data: 2003-12-23 12:20:34

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
(...)

> P.S. OT - ale czy widzicie moje posty z krzaczkami czy nie?Wcišż walczę z
> nowym systemem operacyjnym i zaczynam być już zmęczona:-(

Z krzaczkami - najwyraźniej masz kodowanie w CP, bo "ą" się krzaczy.
Pewnie "ś" też.

Krycha&Co(ty)

100. Data: 2003-12-23 14:20:39

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> P.S. OT - ale czy widzicie moje posty z krzaczkami czy nie?Wcišż walczę z
> nowym systemem operacyjnym i zaczynam być już zmęczona:-(

Widzimy z krzaczkami, bo masz ustawione kodowanie Windows zamiast ISO.
Tools-->Options-->Send-->International Settings-->Central European (ISO).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

Ochrona roślin - ciekawostki
HERBATA - WYSIEW NASION - CZEMU NIE KIEŁKUJĄ?
RE: propozycja
Dzień króla
filodendron