Powitanie i propozycja

1. Data: 2004-02-27 13:51:43

Temat: Powitanie i propozycja
Od: "GRABO" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Sznowne Grupowiczki!
Jestem Grażyna z Krakowa. Do tej pory czytałam wiadomości grupowe i
podlądałam wasze prace i po wiadomości o ramkach postanowiłam się ujawnić i
przedstawić.
Jestem inwalidką pasjonującą się szydełkowaniem, haftem krzyżykowym oraz
wykonywaniem z tektury, korka, skóry i materiału ramek do powieszenia lub
postawienia na zdjęcia lub hafty.
Kilka dni temu próbowałam wysłać post do Doroty z Gdańska, ale serwer mnie
odrzucił (ochrona spamowa?).
Zainteresowanych niedługo zaproszę na stronę ze zdjęciami moich prac.
Niecierpliwych proszę o kontakt na priv.
Proszę o życzliwe przyjęcie na grupę, mam dostęp do komputera dwa do trzech
razy w tygodniu.
Pozdrawiam Grażyna z Krakowa (i z tego co widzę nie jedyna grażyna)

1. Data: 2004-02-27 16:02:12

Temat: Re: Powitanie i propozycja
Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykonywaniem z tektury, korka, skóry i materiału ramek do powieszenia lub

Witaj :-)))
Na tej grupie pomysłów i inspiracji do działań twórczych na pewno Ci nie
zabraknie :-) Wiem to z doświadczenia :-)

pozdrawiam
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-02-27 19:06:22

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GRABO" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kilka dni temu próbowałam wysłać post do Doroty z Gdańska, ale serwer mnie
> odrzucił (ochrona spamowa?).

jesli do mnie, to odrzucilo dlatego, ze od jakiegos czasu mamy problemy z
konfiguracja serwera pocztowego, mam nadzieje, ze w koncu moj maz zrobi to
porzadnie :(

pozdrawiam
wkn

jak uszyc torbe?
schemat z mailo
[xxx] Summerbouquet poszukuję
Re: (xxx) maria von Scharrenburg poszukuję
druty-kto zna wzór plastry miodu