Powracające sny

1. Data: 2011-02-23 09:01:06

Temat: Powracające sny
Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Śniło się na przykład dziś że jestem na drugim roku studiów, w końcu
przypominam sobie że przecież już mam dyplom i czy teraz od nowa sudiuję?
Niebezpieczeństwo że na wyższych latach promotor rozpozna że robię znowu
dyplom. Lepiej dać sobie spokój i od jutra nie przychodzić na zajęcia.
Również śni mi się często inna wersja, że po skończeniu studiów, poszedłem
znowu do szkoły, chyba liceum, choć bywają tam również ludzi z podstawówki.
Sytuacja jak z Ferdydurke.
Co mogą oznaczać te sny?

2. Data: 2011-02-23 09:22:09

Temat: Re: Powracające sny
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

Normalnie ludziom snia sie takie sytuacje z przeszlosci, ktore juz od
dawna nie sa obecne w ich swiadomosci, ale na ktorych wspomnienie lub
podobne wyobrazenie odczuwaja jakies jeszcze dosc silne emocje.
Zwykle negatywne, poniewaz te wygasaja ok. 3 razy dluzej niz pozytywne.
Takie nierozliczone uczucia z przeszlosci.
Wiec musialbys opisac nie tylko sen, ale przede wszystkim co w nim
odczuwasz - jakie emocje byly w nim i z nim zwiazane, choc w twoim
przypadku sprawa moze byc troche nietypowa i trudno bedzie byc
obiektywnym, poniewaz z tego co podales o sobie sam rozumiesz, ze masz
jakby to delikatnie ujac - dosc mocno nasrane w glowie i raczej ciezko
zweryfikowac cos co dotyczy ciebie z podobnymi przypadkami, ktorych
pewnie nikt nie zna.

3. Data: 2011-02-23 10:07:09

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

PS moja znajoma oblala kiedys mature.
Oczywiscie nic sie nie stalo, bo zdala ja poprawkowo.
Gdy ja poznalem to byla juz po bardzo konkretnych studiach i niezle
zarabiala. Byla naprawde niezla specjalistka.
Jednak wowczas, po oblanej maturze rodzice tak mocno dali jej odczuc
zawod, ktory im sprawila, ze czesto jej sie snila wlasnie szkola i
studia, na ktorych lek przed zawodem rodzicow byl stale obecny.

4. Data: 2011-02-23 11:41:56

Od: "na.Dnie.butelki.~ _|\) sens?" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał

> Śniło się na przykład dziś że jestem na drugim roku studiów, w końcu
> przypominam sobie że przecież już mam dyplom i czy teraz od nowa sudiuję?

Brat, miałem dokładnie to samo... :o/
:o)

Ciekawe, czy wiemy, ile mamy lat podczas snu...

> [...]
> dyplom. Lepiej dać sobie spokój i od jutra nie przychodzić na zajęcia.
> Również śni mi się często inna wersja, że po skończeniu studiów, poszedłem

Kurcze, przechodziłem dokładnie to samo,
a na dodatek miałem same laski... i nie mogłem ukończyć liceum,
a podchodziłem chyba ze trzy razy... :o/
I tu wysdtąpiła ta myś, że co będzie, jak nauczyciele
rozpoznają, że już kiedyś ukończyłem to liceum...
:o)

> choć bywają tam również ludzi z podstawówki. Sytuacja jak z Ferdydurke.
> Co mogą oznaczać te sny?

Nie mam pojęcia, ALE CHYBA NIE LUBIŁEŚ ZA BARDZO SZKOŁY, CO ?
Bo ja nie bardzo, ciągle czegoś nie odrobiłem, ciągle o czymś
zapominałem, sen ze studiami sprowadzał sie do tego,
że w indeksie miałem kupe dziur... :o/
I póki się nie dobudziłem, byłem tym
trochę zdruzgotany...

zdar
j.~

5. Data: 2011-02-23 14:34:00

Od: Zaba <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2011-02-23 14:43:00

Od: "materia.energia.mysl.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Zaba" <z...@g...pl> napisał

Głupieć w gromadzie jest raźniej.
ja w kazdym razie mam ten sam objaw.

zdar
j.~

7. Data: 2011-02-23 15:11:39

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
> [...]
> Również śni mi się często inna wersja, że po skończeniu studiów, poszedłem
> znowu do szkoły, chyba liceum, choć bywają tam również ludzi z

Miewam to samo. Po mojemu szkolne stresy wracaja.

8. Data: 2011-02-23 15:13:59

Od: "materia.energia.mysl.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał

> Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
>
> Miewam to samo. Po mojemu szkolne stresy wracaja.

Wracają poprzez poruszenie podobnego ?
j.~

9. Data: 2011-02-23 21:48:40

Od: Martwica mózgu <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami napisał(a):
> �ni�o si� na przyk�ad dzi� �e jestem na drugim roku studi�w, w
ko�cu
> przypominam sobie �e przecie� ju� mam dyplom i czy teraz od nowa sudiuj�?
> Niebezpiecze�stwo �e na wy�szych latach promotor rozpozna �e robi� znowu
> dyplom. Lepiej da� sobie spok�j i od jutra nie przychodzi� na zaj�cia.
> R�wnie� �ni mi si� cz�sto inna wersja, �e po sko�czeniu studi�w,
poszed�em
> znowu do szko�y, chyba liceum, cho� bywaj� tam r�wnie� ludzi z
> [...]

Przecież twierdzisz w realu że już nie potrafisz tego co potrafiłeś,
więc sen też sobie z ciebie szydzi i do szkoły posyła.;))

http://imges.webpark.pl/

Dla kobiety przypadkowy sex lepszy jest z inna kobieta, niz z mezczyzna.
Ocieplenie klimatu inaczej...
Prawdziwe oblicze Mahometa i Islamu
HANCE
Kościół i jego powtórka z obłędu. Wojna religijna.