Dla kobiety przypadkowy sex lepszy jest z inna kobieta, niz z mezczyzna.

1. Data: 2011-02-23 06:07:29

Temat: Dla kobiety przypadkowy sex lepszy jest z inna kobieta, niz z mezczyzna.
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaledwie 35 proc. kobiet odczuwa satysfakcje z seksu z mezczyzna na
pierwszej randce.
http://www.sfora.pl/Kobiety-unikaja-seksu-bo-faceci-
sa-kiepscy-w-lozku-a29493
i antykoncepcja nie jest potrzebna

J...

2. Data: 2011-02-23 06:42:02

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> Zaledwie 35 proc. kobiet odczuwa satysfakcje z seksu z mezczyzna na
> pierwszej randce.

Kloc - to anal_mixer.

3. Data: 2011-02-23 11:26:23

Od: "na.Dnie.butelki.~ _|\) sens?" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal

> Zaledwie 35 proc. kobiet odczuwa satysfakcje z seksu z mezczyzna na
> pierwszej randce.

Na pewno na pierwszej ?
A randki ze soba sama zostaly wziete pod uwage? :o/

> http://www.sfora.pl/Kobiety-unikaja-seksu-bo-faceci-
sa-kiepscy-w-lozku-a29493
> i antykoncepcja nie jest potrzebna
>
> J...

Taak, chyba kobiety troche inaczej postrzegaja swiat...

j.

4. Data: 2011-02-23 13:11:05

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 12:26, "na.Dnie.butelki.~ _|\) sens?"
<j...@w...pln> wrote:
> [...]
> A randki ze soba sama zostaly wziete pod uwage? :o/

-sa-kiepscy-w-lozk...

> Taak, chyba kobiety troche inaczej postrzegaja swiat...

tia!
to faceci sa kiepskimi kochankami, piluja bez sensu

5. Data: 2011-02-23 13:35:39

Od: "master.pils.~ _|\) sens?" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal

-sa-kiepscy-w-lozk...

> tia!
> to faceci sa kiepskimi kochankami, piluja bez sensu

A wiesz, ze cos w tym jest...
Gdybym kiedys wiedzial to, co wiem,
to moze by moja dziewczyna cos wiecej poczula...

No ale bylem wtedy doszczetnie glupi...
:o/

zdar
j.~

6. Data: 2011-02-23 22:23:50

Od: Martwica mózgu <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

-sa-kiepscy-w-lozk...

> tia!
> to faceci sa kiepskimi kochankami, piluja bez sensu

Oczywiście że są kiepskimi, facet nie zna kobiecego ciała a inna
kobieta bardziej. Jak będziesz taki, to się tobą zainteresują........

#społeczeństwo #sex
Nortus & Xylia : Kobieta nowoczesna: nie ma męża ale seks jest, czemu
rezygnować.
Żigolak dla relaksu
Nowoczesne kobiety sukcesu płacą za seks
Coraz więcej Brytyjek korzysta z płatnej miłości. Zabiegane
bizneswoman nie mają czasu, a czasem i chęci na zdobywanie partnera.
Opłaconykochanek nie tylko zapewni chwile przyjemności, ale może
również podbudować wiarę w siebie.
Jest młoda, atrakcyjna, a w dodatku robi błyskotliwą karierę. Dlaczego
więc pracująca w agencji reklamowej Charlotte Smith sypia z
żigolakami? To zrozumiałe, że po całym dniu wpędzącym w zawrotnym
tempie świecie reklamy,
29-latka chce się odprężyć. Alejej sposób na relaks wywołuje,
delikatnie mówiąc, pewne kontrowersje.

7. Data: 2011-02-23 22:27:30

Od: Martwica mózgu <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://nortus.pinger.pl/m/706118

8. Data: 2011-02-23 22:30:30

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...
> Zaledwie 35 proc. kobiet odczuwa satysfakcje z seksu z mezczyzna na
> pierwszej randce.

A podali ile takich "nowoczesnych" jest w populacji?
zx

Ocieplenie klimatu inaczej...
Prawdziwe oblicze Mahometa i Islamu
HANCE
Kościół i jego powtórka z obłędu. Wojna religijna.
Psychologiczne cechy pierwszego człowieka (Adama) wyssane z palca.