Pozbycie sie kreta

61. Data: 2003-06-03 06:44:58

Temat: Re: Re:było- Pozbycie sie kreta - kolejna awantura
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:bbgjof$cje$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Zanim powtórzysz "frazes", zastanów się!
> Ich są miliony!!!!
> Moon

Tak?
To dlaczego są pod ochroną?
Podejrzewam, że szpadli jest więcej.

Marta

62. Data: 2003-06-03 06:58:06

Temat: Odp: Pozbycie sie kreta
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:lrQCa.111487$V...@t...neo.rr.com.
..

> [...]

O, tu jest mowa o mnie ;-)

> Dlaczego piszesz w liczbie mnogiej? Taka wypowiedz byla chyba
> tylko jedna. A reszta nas, obroncow kretow, to spokojni ludzie.

Ja też jestem spokojny człowiek Michale, chodziło mi o to by kret,
potencjalna ofiara pewnej osoby, mógł kogos łopatą, ale nie może, bo to
biedne, zupełnie bezbronne stworzonko.

--
Pozdrawiam, Kaśka

63. Data: 2003-06-03 08:18:25

Temat: Re: Pozbycie sie kreta - kolejna awantura
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a melisy nie moge wypatrzec posrod zielska
> (plewie co wieksze chwasciory gdy pewenien jestem
> ze jest napewno chwast)
> :)
> jak wyglada meliska na etapie przylistkow

Małe toto, niepozorne, okrągławe...Średnica coś ze dwa milimetry.
Wypisz wymaluj chwast :)
A pierwsze dwa liście właściwe to coś jakby mała pokrzywa, tylko trochę
jaśniejsza zieleń.
I już pachną. Zawsze je po tym poznawałam. I pewnie dlatego mam tak dużo, bo
jak tu wyrywać coś, co tak ładnie pachnie :)
Jak będzie jakieś następne spotkanie grupowe (tym razem będziemy się starali
przyjechać), to Ci przywiozę dużą kępę. Jak już raz posadzisz, to się sama
wysiewa.
Oczywiście, jeśli nie zetniesz wszystkiego na herbatkę, ale Ty to raczej
spokojny i bez melisy jesteś, nie to co my, pieniacze ;-)

pozdrawiam zielarsko
Ewa

64. Data: 2003-06-03 08:53:18

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> na krety spróbował zmierzyć się ze szczurem:)
> Najlepiej wędrownym.

O ile ów spec nie jest Trollem.
Właśnie na sąsiedniej grupie ktoś przybliżył to paskudne zjawisko.
Pozwolę sobie zacytować fragment:

"Osoby te generalnie - bawia sie
wszczynajac klotnie i zadymy. Sa zupelnie niewrazliwe na inwektywy pod
swoim adresem, albo wrecz - bawia sie tym. Odpowiadanie im w
jakiejkolwiek formie tylko ich zacheca do odwiedzania naszej listy.
Jedyna metoda jest ich ignorowanie. Po prostu wszedzie powinny byc
tabliczki "nie karmic trolli". Wtedy by te indywidua poumieraly z glodu...
Ostatnio mamy wysyp tego talatajstwa, ale bardzo mozliwe, ze to wszystko
jedna i ta sama osoba piszaca z roznych adresow".

"Spec" wywołał awanturę i więcej się nie pokazał.
Ciekawe, czy jego ogródek to ekran i klawiatura?
Chyba daliśmy się podejść...

Pozdrawiam
Ewa

65. Data: 2003-06-03 09:44:16

Temat: Re: Pozbycie sie kreta
Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Przeprosiny przyjęte, masz rację :-)

Zwłaszcza, że sam wkrótce stanę się włościaninem :)))) - remont domu
nieuchronnie choć powoli zbliża się ku końcowi i przeprowadzka rysuje się na
horyzoncie.
T.

66. Data: 2003-06-03 09:54:44

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in message

> Czy to przypadkiem nie są tacy "ogrodnicy z przymusu", co to wybudowali
dom
> i z konieczności mają przy nim kawałek ziemi z którym coś trzeba zrobić
> (kolejny z niewyczerpanej krynicy mądrości cytat z sąsiada - kilku mamy
> takich - "niestety dom musi stać na jakiejś działce")?

Niestety, niestety... :)))

> Najchętniej nic by przy tej ziemi nie robili, byle był "porządek":
podjazd,
> trawnik, iglaczki,
> "program minimum" - to kolejny cytat z sąsiada.

Minimum trudności maksimum przyjemności.

> A jak nie daj Boże pojawi się zwierzątko, które żyje tam od zawsze - to go
> łopatą! albo chemią.

Albo kosą spalinową - ja ostatnio o mało co nie rozchlapałem mojego kota,
którego zupełnie nie było widać pośród traw wysokich po kolana, mimo że
czarny (a właściwie czarna, bo to ona). W ostatniej chwili dała susa na płot
i uszła spod kosy (spalinowej). W przeciwieństwie do kliku jaszczurek, które
biegają teraz krótsze o ogony...

> Żeby ogródek był czyściutki i wysprzątany.
> I żeby więcej nie trzeba było nic robić :(
> To może lepiej było kupić sobie luksusowy apartament z tarasem?
> Na tarasie położyć sztuczną trawkę, powiesić plastikowe pelargonie w
> skrzynkach i puścić płytę "Kojący śpiew ptaków"?

Niekoniecznie trawnik plastikowy - można żywy z rolki - zapewne kretom nie
będzie się chciało wdrapywać tak wysoko.

Oczywiście, nie należy z niczym przesadzać - ja sam np. toleruję dokuczliwe
lub niebezpieczne owady (komary, szerszenie), dopóki mnie osobiście nie
atakują albo póki nie wlatują do domu - wtedy humanitarnie uśmiercam je
gazetą lub stosuję wonne repelenty. Z troską patrzę też na plagę chrabąszczy
obżerających się nieprzytomnie moimi choinkami, ale trudno - niech choinki
bronią się same, zresztą tegoroczne odrosty są wielkie i dorodne, nic im nie
będzie. Za to jesienią sikorki nieźle się podtuczą zanim zacznę im wywieszać
słoninkę (ku udręce okolicznych kotów) - nie ma tego złego itd.
T.

67. Data: 2003-06-03 11:45:39

Od: "Moon" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote:
> Użytkownik "Moon" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Tak?
> To dlaczego są pod ochroną?
> Podejrzewam, że szpadli jest więcej.

Nie ma mowy. Ich jest dużo więcej niż ludzi, przynajmniej w Polsce.
A są pod ochroną bo się tak kiedyś komuś "uwidziało".
U nas, jak już coś się wprowadzi, to na amen. Tak, jak z malowaniem linii na
szosie. Jak już jest przerywana, to będzie dotąd, dopóki się minister nie
zabije.
Moon

--
"some guys got it, some guys don't!"

68. Data: 2003-06-03 12:40:26

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4K0Da.113976$VP.30459308@twister.neo.rr.com...

> Z tym juz skonczylem. Jesli stawiam siatke, to albo od razu
> wysoka (90 cm) albo male koleczko dla jednej rosliny.
> Skokow do celu jeszcze kroliki nie opanowaly.
>
> Pozdrowienia,
> Michal
>
> -- >
Do celu? Tzn. do garnka?:)