Poziom cukru

1. Data: 2002-09-24 17:09:01

Temat: Poziom cukru
Od: "Asiaczek" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Czy ktoś może wie jak sobie zbadać poziom cukru po jedzeniu. aale żeby
nie trzeba było chodzić do lekarza. Na ketony sa takie paski - jest coś
takiego na cukier?. Nie mam cukrzycy tylko chciałabym sprawdzić jak to jest
z tą insuliną po różnych potrawach. Próbuję Montiego i ciągle mam
wątpliwości
Pozdrawiam
Asiaczek

2. Data: 2002-09-24 20:09:44

Temat: Re: Poziom cukru
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiaczek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> z tą insuliną po różnych potrawach. Próbuję Montiego i ciągle mam

Te same paski Keto-Diastix mają jednocześnie test na poziom glukozy i na
poziom ketonów.

Krystyna

3. Data: 2002-09-25 06:33:53

Od: "Damian" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asiaczek <a...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:amq6fe$m6o$...@n...tpi.pl...
> [...]
jest
> z tą insuliną po różnych potrawach. Próbuję Montiego i ciągle mam

Ja kupiłem sobie glukometr. Glucotrend 2. Koszt około 250 złotych. Do
nakłuwnia jest specjalne urządzenie i nakłuwanie jest bezbolesne. Dostępne w
każdej aptece.
Ja skomponowałem tak swój jadłospis, że poziom cukru we krwi mam praktycznie
stały przez całą dobę. Odchylenie nie przekracza 20 mg/dL.

Pozdrawiam,
Damian.

4. Data: 2002-09-25 19:05:56

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
praktycznie
> stały przez całą dobę. Odchylenie nie przekracza 20 mg/dL.

Na jakiej diecie udaje Ci sie najlepiej utrzymać stały poziom cukru? Jakich
próbowałeś?

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

5. Data: 2002-09-26 05:52:29

Od: "Damian" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Werbiński <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:amt2bq$iok$...@n...tpi.pl...
Dostępne
> praktycznie
>

> Na jakiej diecie udaje Ci sie najlepiej utrzymać stały poziom cukru?
Jakich
> próbowałeś?

Od dwóch lat jestem na D.O.
Wcześniej próbowałem różnych diet i modeli odżywiania. Ostatnio przez trzy
lata dominowała dieta "japońska". Tłuszcze do 40 g na dobę, białko do 120g i
węglowodany bez ograniczeń, oczywiście tylko złożone. Niestety nie byłem
zadowolony. Zaczęły pojawiać się różne problemy.

Pozdrawiam,
Damian.

6. Data: 2002-09-26 06:39:35

Od: "Zbyszek" <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian" <N...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> węglowodany bez ograniczeń, oczywiście tylko złożone. Niestety nie byłem
> zadowolony. Zaczęły pojawiać się różne problemy.

Witaj,
ja też jestem na DO ale doświadczeń z glokometrem nie prowadziłem.
Czy mógłbyś wpaść na grupę optymalną na serwerze news.plocman.pl i
przedstawić swoje obserwacje na temat poziomu cukru na DO w kontekście
spożywanych węglowodanów? Myślę, że wszyscy optymalni chętnie tego
posłuchają.
Pozdrawiam, Zbyszek (3 lata i 5 mies. na DO)

7. Data: 2002-09-26 18:09:01

Od: "Asiaczek" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
praktycznie
> stały przez całą dobę. Odchylenie nie przekracza 20 mg/dL.

Dzięki, Damian! Ocoś takiego właśnie mi chodziłó.
Pozdrawiam
Asiaczek

nic tu nie reklamuje ale dziekuje za link
L-karnityna - jak brać?
rozmowy w toku
dlaczego wszyscy psioczą na pszenicę
czego brakuje ?