czego brakuje ?

1. Data: 2002-09-23 14:50:49

Temat: czego brakuje ?
Od: "Jacek S" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam pytanie , czego mi brakuje (w pozywieniu) jesli peka mi skora na
opuszkach? i skorki na paznokciach tez nie dobrze sie trzymaja.

js

2. Data: 2002-09-23 15:09:02

Temat: Re: czego brakuje ?
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek S" <c...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam, mam pytanie , czego mi brakuje (w pozywieniu) jesli peka mi skora
na
> opuszkach? i skorki na paznokciach tez nie dobrze sie trzymaja.

..cos z mineralow, moze nawet kilka;
daj sobie pod tym katem zbadac krew a dowiesz sie dokladnie,chyba ze ktos z
grupy mial juz takie dolegliwosci i moze konkretnie odpowiedziec
Ilona

3. Data: 2002-09-25 19:59:23

Od: "lania" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

..ma polowica przeczytala gdzies kiedys, ze tego typu problem rozwiazuje
czestsze spozywanie pomidorów(swieze, przeciery, soki). Polecam.

Z powazaniem Lania

4. Data: 2002-09-26 13:27:08

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek S" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam, mam pytanie , czego mi brakuje (w pozywieniu) jesli peka mi skora
na
> opuszkach? i skorki na paznokciach tez nie dobrze sie trzymaja.

Tak sie właśnie dzieje przy grzybicy paznokci.

5. Data: 2002-09-28 21:35:44

Od: "Jacek S" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sie właśnie dzieje przy grzybicy paznokci.

nie wydaje mi sie, bo to mi powraca cyklicznie i nieregularnie , czyli
roznie, a razem z tym zauwazam ze usta tez mam "slabe" wtedy.

js

6. Data: 2002-10-02 00:28:15

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, mam pytanie , czego mi brakuje (w pozywieniu) jesli peka mi skora
na
> opuszkach? i skorki na paznokciach tez nie dobrze sie trzymaja.

jak odpowiedziałem na prv - aminokwasów niektórych egzogennych, jak tam
włosy? trzymają się?

tomek

jaka mąka??[monti]
Daktyle a Monti
pytanie
Re: [SPAM - ale nie reklama/not a commercial]
pytanka do stosujacych montiego