rozmowy w toku

1. Data: 2002-09-23 17:57:07

Temat: rozmowy w toku
Od: "soomal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj na tvn-ie w rozmowach w toku byl program o grubasach. Jeden koles
schudl 70 kg jak wazyl 140. Byl na opty-diecie. Nie mowil tego wprost, ale
powiedzial: nie jadlem makaronow, chleba i ziemniakow, a jadlem tluszcze i
jajka.

pozdr, soomal(m)
----------------
BTW: Mowie mojej mamie, ze nie bede jadl makaronow, slodyczy, ziemniakow i
jeszcze innych wegli to mowi, ze "Jak rosniesz to wszystkiego twoj organizm
potrzebuje". No i nie moge powiedziec: "Gowno prawda" bo z miejsca dostaje
wlep od ojca
PS: Zajebiscie, dluszszy BTW niz post wlasciwy.

2. Data: 2002-09-23 19:21:09

Temat: Re: rozmowy w toku
Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "soomal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wlep od ojca
> PS: Zajebiscie, dluszszy BTW niz post wlasciwy.>

Słuchaj zawsze Mamy i...Radia Zet! :))
pozdrófka
tade

3. Data: 2002-09-24 02:41:34

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
organizm
> potrzebuje". No i nie moge powiedziec: "Gowno prawda" bo z miejsca dostaje

Pozdrów ode mnie rodziców, a szczególnie tatusia.
:-)
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

4. Data: 2002-09-24 06:37:33

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiedzial: nie jadlem makaronow, chleba i ziemniakow, a jadlem tluszcze i

Ten sam ?
http://www.optymalni.poznan.pl/jt.html

"Jadarek" - Dariusz Kral (już 3 lata na ZO -23 kg :-) )

5. Data: 2002-09-25 17:42:46

Od: "czysta jak woda zrodlana" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
> [...]
> http://www.optymalni.poznan.pl/jt.html
>

> "Jadarek" - Dariusz Kral (już 3 lata na ZO -23 kg :-) )
>
> achachachaaaaaa zajebiste wyczucie sytuacji...:)))
Pozdrowka
cjwz

6. Data: 2002-09-25 18:14:28

Od: "soomal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten sam ?
> http://www.optymalni.poznan.pl/jt.html
>

> "Jadarek" - Dariusz Kral (już 3 lata na ZO -23 kg :-) )

podobny

7. Data: 2002-09-28 08:48:01

Od: "ETK" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wlep od ojca
> PS: Zajebiscie, dluszszy BTW niz post wlasciwy.

Tatus juz moze zbierac pieniadze na lekarstwa dla Ciebie...

dlaczego wszyscy psioczą na pszenicę
czego brakuje ?
jaka mąka??[monti]
Daktyle a Monti