Poznaj siebie - by Robakks

1. Data: 2010-03-13 06:47:23

Temat: Poznaj siebie - by Robakks
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Udział biorą:
re = redaktor = pytający
Rx = Robakks = odpowiadający
RE = Edward Robak = autor re i Rx

re: Co jest w życiu najważniejsze?
Rx: Dla jednostki (pojedynczego człowieka) najważniejsza w życiu
jest samoświadomość własnego JA wyrażana w słowie JESTEM
i choć nie każdy zna to słowo - to każdy przytomny podmiot ma
poczucie samego siebie, poczucie odrębności od reszty świata.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JA + nie_ja = wszystko = w (1)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
cokolwiek i ktokolwiek sobie pomyśli, postrzeże, dozna, uświadomi
sobie itp., to rzecz ta będzie należeć do zbioru wszystko, przy czym
na zbiór ten składają się trzy podgrupy:
W = wszystko co prawdziwe = desygnaty i ich nazwy
F = wszystko co fałszywe = zaprzeczenia W
D = domysły i wymysły = fantazje bez uzasadnienia prawdziwości.
~~~~~~~~~~~~
w = W + F + D (2)
~~~~~~~~~~~~
"to be or not to be that is the question" - bycie (fizyczne) a istnienie
(psychiczne). /William Szekspir "Hamlet" ok. 1600 r.)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp | apm
miłośnik mądrości i nie tylko :)

2. Data: 2010-03-13 08:51:00

Temat: Re: Poznaj siebie - by Robakks
Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Mógłbyś choć wspomnieć, skoro zerżnąłeś najważniejsze ode mnie :o)

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

Enea Silvio/Papież Pius II (14581464):
Gdy widzisz kobietę, myśl, że to diabeł! Jest ona rodzajem piekła.

Św. Tomasz z Akwinu, zm. 1274:
Kobieta jest jedynie pomocą w płodzeniu (adiutorium generationis) i
pełni pożyteczną rolę w gospodarstwie domowym...
Kobiety są błędem natury... z tym ich nadmiarem wilgoci i ich
temperaturą ciała świadczącą o cielesnym i duchowym upośledzeniu.

3. Data: 2010-03-13 09:57:20

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"<..>__ ~*" <k...@i...pl>

> Mógłbyś choć wspomnieć, skoro zerżnąłeś najważniejsze ode mnie :o)
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah

Mamy więc punkt zaczepienia: zgodność co do najważniejszego
z punktu widzenia jednostki.
Czy mógłbyś mi przypomnieć co pisałeś na temat najważniejszego
z punktu widzenia społeczeństwa - bo też chciałbym zerżnąc? :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

4. Data: 2010-03-13 14:50:45

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

--
Brat, zgrywanie debila bardzo dobrze Ci wychodzi,
nawet ja się omyliłem, gratuluję sprytu.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'

5. Data: 2010-03-13 18:16:58

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"<..>__ ~*" <k...@i...pl>
> [...]

> Poza tym nie uznaję praw autorskich,
> jeśli idzie o informację, dlatego w sumie
> mnie cieszy, że Ci się do czegoś przydałem. :o)

Szczerze mówiąc nie bardzo wiem Kolego "<..>__ ~" o co Ci chodzi.
Wrzuciłem przeglądarkę Google i na grupach dyskusyjnych jest taki post:
http://groups.google.pl/group/pl.sci.filozofia/msg/d
f90d83ded7d0534?hl=pl&
Gdy sobie klikniesz na ten odnośnik to przekonasz się, że niejaki
ksRobak pisał do AW-uni te słowa:
pestka + miąższ_ze_skórką = owoc (śliwka, wiśnia, hipopotam)
JA + nie_JA = WSZYSTKO
1 + X = Re1
Edward Robak Kraków, 28.11.2004r. \|/ re:
Jeśli Ty również pisałeś to samo to znaczy że postrzegamy Świat
tak samo, a nie znaczy jakoby rzekomo ktoś od kogoś zrzynał.
Każdy dla siebie jest odkrywcą Słońca i każdy dla siebie jest
odkrywcą PRAW Świata obiektywnego o których mowa.
Gratuluję spostrzegawczości. :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

6. Data: 2010-03-13 18:28:23

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

Pokój z Tobą, brat.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

7. Data: 2010-03-13 18:33:40

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"<..>__ ~*" <k...@i...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> Pokój z Tobą, brat.
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah

24.01.2005, 21:49 pisałem do Pauli:

"Paula" <paulas6>
> "ksRobak" <ksrobak>

> A wszystkie pozostałe to bąble Pauli, tak?? :D
> Nietoperek

Tak.
Jeśli "bąbel ksRobaka" nazwiemy JA
a bąble Pauli nazwiemy NIE_JA
to JA + NIE_JA będą wszystkimi bąblami we wszechświecie. ;D
REdaktor Edward Robak
źródło: pl.sci.filozofia

Dlaczego napisałeś o mnie:
"zgrywanie debila bardzo dobrze Ci wychodzi"
w czym zgrywam debila?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

8. Data: 2010-03-13 19:03:30

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lajkonix" <l...@W...gazeta.pl>

> Ale czy jest to zbiór przeliczalny?
> Bo co do jego nieskończoności, to chyba nie ma wątpliwości.

Słowo "przeliczalny" jest nowomową.
Wyjaśniałem to kiedyś komuś, ale powtórzę:
okrąg tocząc się po odcinku jednostkowym nadaje każdemu
punktowi PO KOLEI nazwę wedłu proporcji. (Funkcja Robakksa).
0----x-----1
nazwa x = 0x / 1x
Tak jak liczba Pi to proporcja obwodu do średnicy okręgu
tak nazwa punktu jest proporcją dwóch odcinków powstałych
z podziału odcinka jednostkowego.
Wszystkie punkty odcinka od pierwszego do ostatniego mają
nazwę - są więc przeliczone.
Punkt pierwszy ma nazwę 0/1 a ostatni 1/0.

> "to be or to exist that is the question" - (Lajkonix inspired by Robakks, ok. 2010
after Christ).
> Właśnie. Jak wytłomaczyć zachodnim kolegom sens różnicy między byciem i
istnieniem-egzystencją?
> Czy chory biedak jest (IS) czy istnieje (EXISTS). Czy można mówić o jego
(dobro)bycie, czy
> egzystencji? A jak to wytłomaczyć zielonym ludkom? Hmmmm... Może być problem z
transferem wiedzy.
> Lajkonix
> panta rei - wszystko w płynie

Wytłumaczenie jest banalne.
Widzisz ten post? On JEST na ekranie.
Teraz zamknij oczy i pomyśl o tym poście.
Myśl a w niej post ISTNIEJE w głowie.
BYĆ od ISTNIEĆ różni się przede wszystkim lokalizacją. :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

9. Data: 2010-03-13 19:54:58

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lajkonix" <l...@W...gazeta.pl>

> Niestety pisałem już kiedyś, że okrąg w realu toczy się jednostajnie. Bez względu
na punkty i
> znaczki, które stawiasz na odcinku. Toczący się okrąg nic nie obchodzą Twoje
znaczki i proporcje.

> NB mógłbyś te znaczki stawiać równomiernie co 5 punktów i też byś się dotoczył.
> Gdy ja toczę równomiernie, to jakoś dotaczam do końca.
>
> Czego się uparłeś na proporcje?
> Myślisz, ze proporcje bardziej dowodzą dotoczenia się okręgu do końca, niż
równomierne toczenie?

> To już nie można równomiernie okręgu kulać, czy jak?

Gdzieś widziałem na angielskiej Wikipedii taki gif, że okrąg
tocząc się po odcinku kolorował przebytą drogę, a po wykonaniu
pełnego obrotu na odcinku zaznaczył liczbę 2Pi -- też punkt.
Odpowiedz na jedno pytanie:
Czy jeżeli okrąg zakoloruje nowy punkt to czy liczba (ilość)
punktów zakolorowanych wzrośnie o 1 a ilość niezakolorowanych
zmaleje o 1 ?
To SEDNO.

> Robakks, ok.
> istni
> (dob
> problem

> Brawo! Ale nie o to się rozchodzi, zebym ja to zrozumiał.
> Chodzi o to jak to przekazać ruskim, niemcom i anglikom.
> Żeby poznali, że rodzi się u nas myśl.
>
> Lajkonix
> panta rei - wszystko w płynie

W państwie niepodległym w pierwszej kolejności 'myślą' zajęłyby
się organa państwowe związane z nauką i edukacją, ale wymagałoby
to powszechnego zrozumienia. Jeśli zwykli ludzie nie rozumieją, że
gdy dodamy do zbioru szarych słoni jednego różowego, to ilość słoni
wrośnie o JEDEN, więc jeśli zwykli ludzie tego nie rozumieją
to co wymagać od ministerstw i profesorów?
Skoro Polacy nie rozumieją to nie zrozumieją także
"ruski, niemce i angliki". :(
Pranie mózgów zrobiło swoje - niestety...
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

10. Data: 2010-03-13 23:06:17

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lajkonix" <l...@W...gazeta.pl>

> Bez wzg
> Twoje

> dotoczy

> niż ró

> A w jakiej odległości jest ten nowy zakolorowany punkt od starego zakolorowanego?

W odległości JEDNEGO PUNKTU - to pzecież oczywiste.
To droga jaką pokona okrąg w kolejnej chwili czasowej dt.
Zwykła różniczka wymiaru.
Znasz to:
"Co dwie chwile czasowe to nie jedna" ? :-)
Newton odkrył różniczki, a teoretycy je strywializowali pozbywając
liczby mianowania. Wylali dziecko z kąpielą. :(

> istnienie

> jego

> No taaa...., darma robota.
>
> Lajkonix

Ja w to wierzę, że tak jak ludzie zrozumieli względność czasu
geniusza Einsteina tak ktoś kiedyś zrozumie, że cała sekunda
ma dwa razy więcej chwil czasowych niż pół sekundy. Na razie
ja sobie mówię, a ludziska rechotają... :)
Robakks

GLIZDA
Wątek o seksie
Hypatia z Aleksandrii