Poznań - kiedy spotkanie?

1. Data: 2003-11-29 11:31:26

Temat: Poznań - kiedy spotkanie?
Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
kiedy poznańskie maniaczki się spotkają? Mam nadzieje, ze na pewno przed
swietami (co by się pochwalić światecznymi ozdóbkami:-P

Poniewaz każda z nas ma rózne zajecia, prace, dzieci, studia itp może wspólnie
ustalimy jakiś termin i miejsce (żeby tylko nie śmierdziało papierochami)

Ja od razu mówię, ze 4, 5, 6 grudnia mnie nie ma.

czekam na propozycje
annaweronika (zza mgły)

1. Data: 2003-11-30 19:56:07

Temat: Warszawa -proponuję zlot
Od: "Jan" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję, aby wszystkie zakręcone jeszcze przed świętami mogły się
pochwalić aniołkami , gwiazdeczkami , bombeczkami i innymi cudami. Ja
proponuję poniedziałek 15. 12. 03.
Pewnie zmienimy lokal , ale a propos tego to czekam na propozycję.
Otylia

1. Data: 2003-12-01 15:40:34

Temat: Re: Poznań - kiedy spotkanie?
Od: "mruwa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ustalimy jakiś termin i miejsce (żeby tylko nie śmierdziało papierochami)
>
> Ja od razu mówię, ze 4, 5, 6 grudnia mnie nie ma.

no ja niestety będę teraz w Poznaniu.. więc niestety już sie pewnie z Wami
nie spotkam przed świętami..
ale pewnie po Nowym Roku bedzie kolejne spotkanko.:-)..

pozdrówki..

mruwa..

1. Data: 2003-12-01 18:20:57

Temat: Re: Warszawa -proponuję zlot
Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> proponuję poniedziałek 15. 12. 03.
> Pewnie zmienimy lokal , ale a propos tego to czekam na propozycję.

Witam.
Nie wiem dlaczego, ale twój post podpiął się pod ogłoszenie o spotkaniu
koleżanek z Poznania. Może dlatego nie ma odzewu?
Jeśli chodzi i termin, to na dzień dzisiejszy jestem dyspozycyjna, co będzie
za dwa tygodnie - nie wiem.
Rzuć to ogłoszenie jeszcze raz, może tym razem będzie widoczne. Jeśli chodzi
o lokal, to może
Galeria Centrum - nie Mokotów ;) - tam jest ponoć kawiarenka na II piętrze z
dużymi stołami i dobrym oświetleniem. Jutro idę na rekonesans.

A co jeszcze zrobiłaś? Bo mnie te aniołki śnią się nocami. Niestety, nadmiar
obowiązków nie pozwala oddać się przyjemnościom. W wolnych chwilach szukam
nowych wzorów. To już na przyszły rok.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-12-01 21:57:16

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małe zamieszanie się wkradło...

Może ja coś zaproponuję - mi najbardziej odpowiada tydzień od 15 grudnia. Może
niech to będzie sroda, albo czwartek czyli 17 i 18 grudnia, godzina 17.00.
Miejsce pozostawiam wma do wyboru.

na razie na liście jest:
1. Ania Pierzchała
2. i ja - czyżbyśmy miały się spotkac tylko we dwie?

pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-12-01 22:17:53

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaweronika" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Może
> niech to będzie sroda, albo czwartek czyli 17 i 18 grudnia, godzina 17.00.

Wolalabym w czwartek, bo w srode na basenie cwicze dzielnie :D

> na razie na liście jest:
> 1. Ania Pierzchała
> 2. i ja - czyżbyśmy miały się spotkac tylko we dwie?
3. Valentine (Dorota)

Valentine, co to w weekend w stolicy balowala :D

1. Data: 2003-12-02 08:02:15

Temat: Poznań - Było Warszawa -proponuję zlot
Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bqgemi$3rq$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "annaweronika" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości
Totalne. Ja jeszcze na dokładkę połowy postów nie widzę, więc zupełnie nie
zauważyłam tego spotkania, ale teraz już się poprawiam. :-)

> 3. Valentine (Dorota)
4. agpat (Agnieszka) - mnie jest obojętne czy środa czy czwartek,
podporządkuję się.

Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2003-12-02 09:45:03

Temat: Re: Poznań - Było Warszawa -proponuję zlot
Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> 4. agpat (Agnieszka) - mnie jest obojętne czy środa czy czwartek,
> podporządkuję się.
5. Bebe1 czyli Beata :) - wolałabym czwartek. Papierochami nie śmierdzi
w "Pożegnaniu z Afryką" na Gwarnej - może tam?

Pozdrówka
Bebe1, Poznań

--
Moj prawdziwy adres to bushyk malpa man kropka poznan kropka pl

"In the cookie of life friends are the chocolate chips" :)

1. Data: 2003-12-02 16:12:20

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to CZWARTEK 18 GRUDNIA, godz 17.00 - czy Pozegnanie z afryką nie jest za
małe na nas wszystkie?
A co z szalonymi przyszłymi doktorami medycyny, aiszką, puchaczkiem???
ktoś ma kontakt, albo dziewczyny - odezwijcie się!

1. Ania Pierzchała
2. Valentine (Dorota)
3. agpat (Agnieszka)
4. Bebe1 czyli Beata
5. ja :-)))

pozdr annaweronika

1. Data: 2003-12-02 20:32:59

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to CZWARTEK 18 GRUDNIA, godz 17.00 - czy Pozegnanie z afryką nie jest
za
> małe na nas wszystkie?
> A co z szalonymi przyszłymi doktorami medycyny ;o)))))))))???????
No wiec powiem tak: na dzisiaj moge i bardzo chetnie przyjde.
Ale w poniedzialek 15 dowiem sie, czy mi nie zafunduja milego kola z
laryngologii wlasnie wtedy, a to by zmienilo znaczaco postac rzeczy.
W kazdym razie wpisuje sie na liste
pzdr
Myszka
PS. A nasza Agnieszka slicznego Wojtusia urodzila...:o)))))
Ps2. ale nas gniota na uczelni, nie mam czasu na robienie nowych rzeczy.....

Inspiracje
[OT] pociąg
sfilcowana włóczka
[xxx] Gdzie...