Pozytywy postpandemiościemne?

1. Data: 2022-12-10 12:39:35

Temat: Pozytywy postpandemiościemne?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Moje córki już stale (z wyjątkiem kilku dni w mcu na narady, spotkania i
wyjazdy służbowe) pracują ,,z domu" - pracodawcy doszli do wniosku, że to
opłaca się wszystkim bardziej i jest bardziej efektywne, gdy pracownik jest
we własnym lokalu - nawet jeśli trzeba tam na koszt firmy zapewnić
odpowiednio szybkie i przepustowe łącze, to ten koszt jest niczym z kosztem
utrzymania, funkcjonowania i calodobowej gotowości całych fizycznych
działów.

2. Robię największe zakupy zaopatrzeniowe przez internet, bez dźwigania ich
w sklepie do wózka, a potem z wózka do samochodu i z samochodu do domu.
U mnie kielecka sieć sklepów ,,Społem" wymiata - wczoraj wieczorem
zamówiłam cały zestaw świątecznych zapasów, w poniedziałek zakupy wylądują
rano pod bramą.
Boszsz, za komuny to ja nawet nie marzyłam o takim rozpieszczaniu mnie. Jak
o tym wtedy było mozna marzyć, będąc (w najostatniehszych dniach ciąży)
wywleczoną ze sklepu mięsnego na śnieg przez dwóch samozwańczych
kolejkowych ,,przedstawicieli porządku" wobec nie takiej jak trzeba
pieczątki na mojej kartce na mięso? Wszystko to na nieme polecenie
władczyni życia i śmierci, dumnie rozpartej za pustą ladą. Wyglądała jak
kapo. Nie znaczyłam dla niej wiecej, niż gdyby rzeczywiście była kapo, a ja
więźniarką pod jej butem.

3. Do lekarza rodzinnego umawiam się telefonicznie, ,,na godzinę". Bez
kolejki. Puściutko, cichutko i cieplutko. Lekarz jest i czeka z uśmiechem.

No i jeszcze parę.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2022-12-10 14:57:52

Temat: Re: Pozytywy postpandemiościemne?
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2022 o 12:39, XL pisze:

> 2. Robię największe zakupy zaopatrzeniowe przez internet,
> Boszsz, za komuny to ja nawet nie marzyłam o takim rozpieszczaniu mnie.
>
> 3. Do lekarza rodzinnego umawiam się telefonicznie,

Nie przyzwyczajaj się.
Przecież mają ci wyłączyć prąd.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

3. Data: 2022-12-10 17:16:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Nie przyzwyczajaj się.
> Przecież mają ci wyłączyć prąd.

Przyjmie mnie i bez prądu. Leczy mnie i moją rodzinę od 37 lat. W
,,pandemii" przyjmował od ręki, nie zamknął przychodni przed pacjentami - bo
wieś nie zapomina, a i on jest porzadnym człowiekiem.
W odróżnieniu od bandy konowałów nieratujących pacjentow z zawałem czy
udarem pod drzwiami ich przychodni.

> ??? ????? fiutinowska onuco.
> I nie wracaj

Lewacy też maja marzenia. Że głupie, to już ich problem.

> Piotr

Mały lewaczek przygnieciony apostolskim imieniem.

4. Data: 2022-12-10 20:02:32

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2022 o 17:16, XL pisze:

> Przyjmie mnie i bez prądu.

Ale żeby się umówić będziesz musiała wysłać gołębia i czekać na jego
powrót z datą wizyty, albo koniem na oklep pojechać, bo siodła przez
internet nie zamówisz.
Więc się nie przyzwyczajaj za bardzo do tego internetu i telefonu i
ciesz się, że jeszcze masz prąd.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

5. Data: 2022-12-10 21:26:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> internet nie zamówisz.
> Więc się nie przyzwyczajaj za bardzo do tego internetu i telefonu i

Mam też samochody, a na wypadek użycia broni elektromagnetycznej jeden
stary, gaźnikowe Cinquecento, w świetnym stanie, 100% bez elektroniki,
trzymany właśnie na taką okazję. A doktór ma gabinet jakieś circa about 3
km ode mnie, pod znanym mi od prawie 40 lat adresem. I umie leczyć bez
prądu. I do niedawna przyjmował pacjentów jak leci, to i wrócić może do
tego.
Ale nie pogadam z nim, jak z przedszkolakiem, w odróżnieniu od twego stylu
prowadzenia dialogu ?

> ??? ????? fiutinowska onuco.
> I nie wracaj

Mów (d)o mnie jeszcze.

> Piotr

Lewak-apostoł ?
A to ci rodzice zrobili figla ????

6. Data: 2022-12-10 22:13:34

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2022 o 21:26, XL pisze:

> Mam też samochody, a na wypadek użycia broni elektromagnetycznej jeden
> stary, gaźnikowe Cinquecento, w świetnym stanie, 100% bez elektroniki,

Masz też zapewne foliową czapeczkę, bez której nie dasz rady odpalić
świeczką tego gaźnikowego cienkocienko.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

7. Data: 2022-12-10 22:27:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Masz też zapewne foliową czapeczkę, bez której nie dasz rady odpalić
> świeczką tego gaźnikowego cienkocienko.

Dam radę z popychu. Spoko. Byle cewki wytrzymały.

> ??? ????? fiutinowska onuco.
> I nie wracaj
> Piotr

Jak poprzednio.
Nara, a po stole ?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Niemcom PAMIĘTAMY! ?
Gaźnikowe auta - reaktywacja!
Niemcy.