Praca

1. Data: 2002-12-30 19:49:10

Temat: Praca
Od: "Tomekkk" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam do napisania prace licencjacka na temat: "Wykorzystanie czasu
wolnego przez osoby starsze" i wzwiazku z tym zwracam sie z wielka
prosba do osob, ktore posiadaja czasopismo "GERENTOLOGIA POLSKA" nr
1/1999 w ktorym znajduje sie artykul Piotra Szukalskiego -
"Wykorzystywanie czasu przez osoby starsze w Polsce" (w necie nigdzie
tego nie mozna znalesc). Jezeli nie sprawilo by to
wiekszego klopotu to prosilbym o przeslanie tego artykulu lub jakis
innych informacji zwiazanych z tematem.
Z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam.
Tomek

2. Data: 2002-12-30 20:43:01

Temat: Re: Praca
Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomekkk wrote:
> [...]
> 1/1999 w ktorym znajduje sie artykul Piotra Szukalskiego -
> "Wykorzystywanie czasu przez osoby starsze w Polsce" (w necie nigdzie

Tak? a patrz mi to zajelo niecale 5 minut. Trzeba tylko kilka zlotych wydac:
http://www.mp.pl/ksiegarnia/archiwum.php?id=10

--
In God we trust, all others must present data

3. Data: 2002-12-30 21:25:33

Od: "Tomekkk" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak? a patrz mi to zajelo niecale 5 minut. Trzeba tylko kilka
zlotych wydac:
> http://www.mp.pl/ksiegarnia/archiwum.php?id=10

Tez to znalazlem, tyle tylko, ze zanim mi przysla ta gazete to ja bede
musial miec ta prace juz napisana.

Pozdr
Tomek

4. Data: 2002-12-30 22:51:04

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jurek" <s...@p...pl> napisał/a news:auqauf$7ob$1@news.tpi.pl:

> Tak? a patrz mi to zajelo niecale 5 minut. Trzeba tylko kilka zlotych
> wydac: http://www.mp.pl/ksiegarnia/archiwum.php?id=10

To teraz jeszcze znajdź koledze słownik ortograficzny i może zasiąść do
pisania :-)

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

Gdzie w Lublinie zabiegi swiecowania uszu !!!
Gdzie w Lublinie zabigi swiecowania uszu !!!!
Świerzbiączka
Objawy zapalenia zatok ?
Niskie cisnienie