Praca dla nauczyciela

1. Data: 2008-08-14 08:23:43

Temat: Praca dla nauczyciela
Od: "Dubler" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fizyki w gimnazjum, 16 oddziałów, 21 godz/tyg, Pieńsk pow. Zgorzelec,
g...@h...pl

2. Data: 2008-08-25 16:43:01

Temat: Re: Praca dla nauczyciela
Od: "Marcin R. Garbulski" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sie, 10:23, "Dubler" <l...@h...pl> wrote:
> Fizyki w gimnazjum, 16 oddziałów, 21 godz/tyg, Pieńsk pow. Zgorzelec,
> g...@h...pl

Nauczycieli fizyki, jak na lekarstwo. Coś o tym wiem, bo sporo
musiałem się naszukać, żeby znaleźć kogoś na pół etatu do liceum.
Sytuacja może się "poprawi", gdy wejdą do liceów reformy pani Hall -
nauczyciele przedmiotów ścisłych (fizyka, chemia, biologia) pójdą na
bruk, bo w klasach z brakiem rozszerzenia lekcje z tych zajęć zakończą
się po I roku. Tak swoją drogą - to, co wyczynia pani Hall, to Matrix
a'la Muppet Show.

3. Data: 2008-08-25 18:03:16

Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin R. Garbulski <m...@g...com> napisal:
> się po I roku. Tak swoją drogą - to, co wyczynia pani Hall, to Matrix
> a'la Muppet Show.

To, co Kudrycka z kolei wyrabia w szkolach wyzszych to populizm
czystej wody. Wiec jak sie nie obrocisz, to w g.wno wdepniesz.
Wiesz, jaka dyskusja sie u nas rozwinela, gdy ludzie twardo
zaczeli stawiac sprawe, ze nie beda pracowac za poltora
stypendium studenta?

Jacek

4. Data: 2009-03-24 21:06:14

Od: "w" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miło usłyszeć, że nie tylko mnie zadziwia działalność żony Aleksandra Halla
(tylko tak, mogę sobie ją wyjaśnić).

Wojtek.

Mass-Exposure Promotion Service 45444
5 najlepszych metod notowania
koszt wyprawki
Lepiej niech bije niż miałby być bity przez innych
ksiazki gratis