Prowadzenie dziennika elektronicznego

1. Data: 2008-08-17 15:29:10

Temat: Prowadzenie dziennika elektronicznego
Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

W naszej szkole zapadła decyzja o wprowadzeniu elektronicznego
dziennika, jeden z produktów który zwrócił naszą uwagę to
elektroniczne dzienniki - www.e-dzienniki.net
od strony informacyjnej, program prezentuje się bardzo ciekawie, nawet
wersja demonstracyjna pozytywnie mnie zaskoczyła, czy ktoś z Was
korzystał już z tego systemu?

ewentualnie, proszę o sugestie innych rozwiązań, na pewno nie wchodzi
w grę rozwiązanie firmy librus.

2. Data: 2008-08-24 19:06:50

Temat: Re: Prowadzenie dziennika elektronicznego
Od: "Marcin R. Garbulski" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sie, 17:29, k...@w...pl wrote:
> [...]
> korzystał już z tego systemu?
>
> ewentualnie, proszę o sugestie innych rozwiązań, na pewno nie wchodzi

Warto postarać się, aby szkolna strona WWW zlokalizowana była na
serwerze z dostępem do php i MySQL'a, wtedy można postawić prosty
serwis np. Joomla z modułem dziennika elektronicznego. Proste i
darmowe. Chyba macie w szkole nauczycieli informatyki? Pogonić ich do
pracy.

3. Data: 2008-09-13 07:16:59

Od: "MAX Deweloper" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin R. Garbulski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Warto postarać się, aby szkolna strona WWW zlokalizowana była na
serwerze z dostępem do php i MySQL'a, wtedy można postawić prosty
serwis np. Joomla z modułem dziennika elektronicznego.

Witam

Popieram - to najlepsze i najtańsze rozwiązanie.

Katarzyna Szozda
www.max-deweloper.pl

4. Data: 2008-10-07 17:17:44

Od: "Wojtek" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko i wyłącznie dobre, komercyjne programy. Takie, które są dokładnie
przetestowane, zgodne z przepisami (np. o ochronie danych osobowych) i ze
stałym serwisem technicznym (infolinia).

Vulcana nie polecam, odradzam także Dziennik OEIiZK, może ProgMAN ?

--
w.

Praca dla nauczyciela
Mass-Exposure Promotion Service 45444
5 najlepszych metod notowania
koszt wyprawki
Lepiej niech bije niż miałby być bity przez innych