Praca-ogłoszenie z ngo

1. Data: 2006-04-27 21:26:26

Temat: Praca-ogłoszenie z ngo
Od: "Jeanne" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wypatrzyłam, podsyłam na grupę:

http://ogloszenia.ngo.pl/x/194168

Niestety, nie sprawdzone przeze mnie.

Pozdrawiam
Jeanne

2. Data: 2006-04-28 07:37:56

Temat: Re: Praca-ogłoszenie z ngo
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeanne" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:e2rd1l$7c7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Wypatrzyłam, podsyłam na grupę:
>
> http://ogloszenia.ngo.pl/x/194168
>
> Niestety, nie sprawdzone przeze mnie.
-------------
Nie ma co się przejmować. Tego i tak nikt nie jest w stanie sprawdzić.
Portal NGO jako prezenter ogłoszeń też się zarzeka, że nie bierze
odpowiedzialności za te ogłoszenia. Moją wyobraźnię pobudziło zwłaszcza to:
"Dam pracę stajennego - Okuniew k. Warszawy 2006-04-24". Chętnie bym
aspirował, ale chyba jestem za stary. Ponadto może za niedługo będzie to też
atrakcyjne dla pana A. Leppera? Lepiej zostawić szansę młodszym. A tak lubię
konie...

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

3. Data: 2006-04-28 16:34:21

Od: "Jeanne" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> napisał w
wiadomości news:e2sgoo$ivg$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> odpowiedzialności za te ogłoszenia. Moją wyobraźnię pobudziło zwłaszcza
> to: "Dam pracę stajennego - Okuniew k. Warszawy 2006-04-24".

Też zauważyłam to ogłoszenie:)
Jednak nie uogólniałabym.
Wiem po znajomych, że w portalu ngo zdarzają się poważne oferty i poważnie
są traktowane. Tym, że napisałam, że tego nie sprawdziłam, chciałam jedynie
wyrazić, że nie mam ani nic wspólnego z tym ogłoszeniem, ani nie wiem, czy
jest to poważna oferta. Ale może ktoś ma bliżej, potrzebę i sam to sprawdzi.
Sama wiem po sobie, że szukanie dobrej praca dla osoby niepełnosprawnej
(pełnosprawnej również) jest często jak szukanie igły w stogu siana.

Pozdrawiam

Jeanne

Re: PCPR?
Dofinansowanie do akumulatorow