Praca w urzędzie zależy od wierności partii

121. Data: 2016-03-19 21:59:12

Temat: Re: Praca w urzędzie zależy od wierności partii
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2016-03-19 o 21:40, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>Przytulić cię ? ;)

Łapy precz, pedale.

122. Data: 2016-03-19 22:30:55

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-19 o 21:59, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

> Łapy precz, pedale.

Obudziłeś moją wściekłość, jak pojutrze ochłonę odpiszę ci słowami
takimi, że twoja prababcia z wrażenia zacznie na drutach robić.

Dębska

123. Data: 2016-03-19 22:45:45

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
> zważywszy na socjalistyczny program, metody działania (późny Gomułka) itp.
>
> Tymczasem nie ma symetrii, i właśnie po tym poznajemy największego zbuja,
> że się na nią powołuje. Nie, nie jest tak, że wszystkie partie są takie
> same. I nie ma na dzisiaj bardziej żarłocznego na pieniądze podatnika bytu
> politycznego niżli pis. Skubią wszystko i z każdej strony. Począwszy od
> kilkunastotysięcznych pensyjek za komisję maciorewicza, a skończywszy na
> prezesach dużych firm, a za prezesami podmianą całych podległych piramid

Ile biorą członkowie komisji Macierewicza, Antypolski Skurwysynu? Podasz
dane czy udasz, że deszcz pada?

--

Chiron

124. Data: 2016-03-19 22:51:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
- pokaż cytowany tekst -
Ile biorą członkowie komisji Macierewicza, Antypolski Skurwysynu? Podasz
dane czy udasz, że deszcz pada?

Jak to przygłupie, to banda kolesi co dostaje stanowiska i inne profity czy osobiste
czy rodzinne, bo robią kariery na kłamstwach obliczonych dla skrajny debilizm.

125. Data: 2016-03-19 23:07:57

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-19 o 22:45, Chiron pisze:

> Ile biorą członkowie komisji Macierewicza,

To jest bardzo dobre pytanie pajacu. Zapewne wiesz ile i nam to powiesz.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/pawel-deresz-czlonkow
ie-podkomisji-macierewicza-maja-miec-sowite-wynagrod
zenie/k84241

http://o2.pl/artykul/czlonkowie-komisji-macierewicza
-zarobia-majatek-interes-zycia-5958423833044097a

> Antypolski Skurwysynu?

Ile by nie brali, normalny człowiek nawet za darmo by się tak nie
poniżył. Antypolski Skurwysynu.

> Podasz
> dane czy udasz, że deszcz pada?

Podasz dane czy udasz, że deszcz pada?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

126. Data: 2016-03-19 23:19:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]

> Antypolski Skurwysynu?

Ile by nie brali, normalny człowiek nawet za darmo by się tak nie

Ten antypolski skurwysyn to nie jest obraza to fakt. W tej nowej podkomisji
Macierewicza nie ma ekspertów, jeden jest od katastrof helikopterów rolnicznych, inni
podają zawody które po sprawdzeniu nie istnieją, jak pracownik Nasa, a Nasa nic o tym
nie wie. itd...
Ale są też Rosjanie bliscy współpracownicy Putina, którzy ....no robią wszystko aby
Polskę ośmieszyć, więc są to agenci Putina.

127. Data: 2016-03-19 23:21:58

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
-zarobia-majatek-interes-zycia-5958423833044097a

> Ile by nie brali, normalny człowiek nawet za darmo by się tak nie poniżył.

http://wpolityce.pl/smolensk/280899-uwaga-na-manipul
acje-ludzie-po-chwytaja-sie-brzytwy-i-klamia-na-tema
t-zarobkow-czlonkow-nowej-komisji-smolenskiej-wideo
Zapytany o to rzecznik odpowiedział, że w większoci za darmo- a najwyższe
zarobki to 10000 zł brutto.No ale kto by mu wierzył- przecież nie taki
spryciula jak Kviatek, prawda?

Ale co tam. Jest soba, noc- napisz mi proszę, jak wyczytałeś w wątku "Praca
w urzędzie zależy od wierności partii", że korporacje nigdy nie bankrutują?
Do tej pory zachodzę o to w um :-)
No nic- nie pij już, idź spać

--

Chiron

128. Data: 2016-03-20 00:03:55

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-19 o 23:21, Chiron pisze:

> [...]
>
> Zapytany o to rzecznik odpowiedział, że w większoci za darmo- a
> najwyższe zarobki to 10000 zł brutto.No ale kto by mu wierzył- przecież

Czego znowu pajacu nie zrozumiałeś, powtórzę, bo jak widać tobie jeden
raz nie wystarcza żeby ogarnąć:

> [...]

> "Praca w urzędzie zależy od wierności partii", że korporacje nigdy nie
> bankrutują? Do tej pory zachodzę o to w um :-)

W twoim um wiele procesów zachodzi. Głównie gnilne. To dlatego znowu nie
zrozumiałeś, że kolejny raz sprostowałem twoje brednie.

> No nic- nie pij już, idź spać

Ty nigdy na trzeźwo nie będziesz miał takiej bystrości umysłu jak ja po
litrze. Pomijając już fakt, że znowu sobie coś uroiłeś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

129. Data: 2016-03-20 07:35:05

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2016-03-19 o 21:59, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>Obudziłeś moją wściekłość

noihuj - bez c bo krótki

130. Data: 2016-03-20 09:07:44

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@g...com...

> Kilkanaście procent części społeczeństwa posiadającej
prawo wyborcze.

Chcieliście demokracji, to ją macie.
"Trzeba sobie było wygrać wybory", według rady posła
Niesiołowskiego, a jak się nie chciało tyłka ruszyc, to został
tylko kwik.

Wałęsa jako przejaw zaczadzenia.
500 ZŁ NA KAŻDEGO KSIĘDZA
Prof. Zimbardo broni Lecha Wałęsy na spotkaniu współorganizowanym przez IPN
Wrogowie ludu
Szczyt Nato odwołany?