Pracowity weekend czyli ile można przechowywać w zamrażarce

1. Data: 2005-05-02 14:26:26

Temat: Pracowity weekend czyli ile można przechowywać w zamrażarce
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowiłam odciażyć sie trochę na najbliższe tygodnie (sesja i te sprawy)
i pogotowac hurtowo. Zrobilam 98 naleśników meksymańskich i 99,5 krokietów z
kapusta i grzybami. Mam zamiar dorobic jeszcze pyzy ziemniaczane, kotleciki
ziemniaczane i ewentualnie placki (jak mi starczy siły).
W związku z tym mam pytanie. Ile mozna przechowywac w zamrazarce juz gotowe
potrawy???
A przy okazji? Jakie potrawy mozna jeszcze przygotowac "na zapas" zeby było
bardziej rożnorodnie. I wazne- musza byc tanie.

Pozdrawiam
Kropelka

2. Data: 2005-05-02 14:56:53

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> było
> bardziej rożnorodnie. I wazne- musza byc tanie.

Gołąbki
Pierogi
Leczo w sezonie
Bigos (najtańszy chyba nie jest)
Kopytka, kluski śląskie - ważne, żeby zamrozić je kładąc osobno, a dopiero
zamrożone wrzucać do worka, wtedy się nie skleją.

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

3. Data: 2005-05-02 15:07:44

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka napisał(a):
> Postanowiłam odciażyć sie trochę na najbliższe tygodnie (sesja i te sprawy)
> i pogotowac hurtowo. Zrobilam 98 naleśników meksymańskich i 99,5 krokietów z
> kapusta i grzybami.

jak zrobic 0.5 krokieta ???
Mars

4. Data: 2005-05-02 15:23:49

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 May 2005 17:07:44 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Marsjasz*, w
wiadomości news:<news:d55g10$50c$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> jak zrobic 0.5 krokieta ???

U mnie to mniej więcej tak: masz całego naleśnika, a farszu starcza Ci na
pół :) przecinasz więc naleśnika na pół, smarujesz farszem, drugą połowę
wcinasz lub dajesz psu, jeśli łasy na naleśniki.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

5. Data: 2005-05-02 15:32:26

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> U mnie to mniej więcej tak: masz całego naleśnika, a farszu starcza Ci na
> pół :) przecinasz więc naleśnika na pół, smarujesz farszem, drugą połowę
> wcinasz lub dajesz psu, jeśli łasy na naleśniki.

no jak dla mnie to bedzie i tak caly krokiet tyle ze o polowe mniejszy... ;)
Mars

6. Data: 2005-05-02 15:49:29

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 May 2005 17:32:26 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Marsjasz*, w
wiadomości news:<news:d55hfb$f1g$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> no jak dla mnie to bedzie i tak caly krokiet tyle ze o polowe mniejszy... ;)

Wszystko zależy od przyjętej jednostki miary krokieta :)

7. Data: 2005-05-02 17:43:20

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> U mnie to mniej więcej tak: masz całego naleśnika, a farszu starcza Ci na
> pół :) przecinasz więc naleśnika na pół, smarujesz farszem, drugą połowę
> wcinasz lub dajesz psu, jeśli łasy na naleśniki.

Mniej wiecej cos w tym stylu. Tylko tym razem nalesnik mial wypadek przy
przewracaniu i jego polowa wyladowala na podlodze:-) Wiec uzyłam tej co sie
zachowała:-)
Nadal pytam ile to mozna trzymac:-)

8. Data: 2005-05-03 08:19:25

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 May 2005 19:43:20 +0200, Kropelka
<k...@n...serwery.pl> napisał:

> U?ytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisa? w wiadomo?ci

> Mniej wiecej cos w tym stylu. Tylko tym razem nalesnik mial wypadek przy
> przewracaniu i jego polowa wyladowala na podlodze:-) Wiec uzy?am tej co
> sie
> zachowa?a:-)
> Nadal pytam ile to mozna trzymac:-)

Nie sciemniaj ,tyle, tzn te pół, udalo Ci sie psu z pyska wyrwać:)

"Złom" żeliwny - jak postępować.
Jaki ser?
[spam] mieszanki.pl - tanie automaty do pieczenia chleba
Oponki-przepisu szukam
Zielona Budka contra Grycan - relacja z degustacji