"Złom" żeliwny - jak postępować.

1. Data: 2005-05-02 14:11:13

Temat: "Złom" żeliwny - jak postępować.
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj w drodze eksperymentu nabyłem w Tesco patelnię żeliwną i takowego
woka.

Cena mnie nie poraziła - 15 PLN za patelnie i 60 za WOKa a wydawały się
sensownie wykonane.

Teraz mam pytanie - co powinienem z tym instrumentarium zrobić przed użycie
a co w trakcie używania.
Jakieś żeliwne FAQ ???

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 4624321

2. Data: 2005-05-03 17:22:25

Temat: Re: "Złom" żeliwny - jak postępować.
Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki napisał(a):

> Teraz mam pytanie - co powinienem z tym instrumentarium zrobić przed użycie
> a co w trakcie używania.
> Jakieś żeliwne FAQ ???

Żeliwne się wypala... A potem smaruje olejem... Zobacz na
www.kuchniachinska.pl bodajże.

tapta
GG:4082847

Jaki ser?
[spam] mieszanki.pl - tanie automaty do pieczenia chleba
Oponki-przepisu szukam
Zielona Budka contra Grycan - relacja z degustacji
Dzikie rośliny jadalne - 6-9 maja 2005 - Sokołowsk koło Wałbrzycha.