Pralka

1. Data: 2005-07-08 18:18:06

Temat: Pralka
Od: "a&B" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie wiem czy to właściwa grupa, ale planuje zakupić pralke. Jakiego
producenta polecacie do 1500ZŁ Chodzi mi głównie aby się nie psuła i ew
miała ciekawe funkcje na programatorze
Pozdrawiam
Peter

2. Data: 2005-07-09 10:38:10

Temat: Re: Pralka
Od: " Zora" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a&B <a...@p...onet.pl> napisał(a):

Producenta nie polecę, ale zwróć uwagę na to, żeby był wyświetlacz czasu
prania /odliczanie do końca/. Kiedyś człowiek orientacyjnie po położeniu
programatora poznawał, teraz przy programatorach elektronicznych już nic się
mie kręci w trakcie prania i człowiek cały głupi jak nie ma wyświetlacza. Jak
w porę nie wywiesisz prania to się zagniecie, więc muszę warować pod pralką,
no chyba, że sobie policzę wybadam i le trwa program i nastawiając spojrzę na
zegarek, ale kto by tam o tym pamiętał :(.

Półki na książki
Zakup lodówki co wybrać siemens czy bosch
czym usunac stara farbe z kaloryfera i nie tylko...
nowa lodówka - dziwny dźwięk
czym wyłożyć barierkę balkonową?