Pralka Ariston AQSD 129 a ilośc wody...

1. Data: 2007-12-19 21:11:39

Temat: Pralka Ariston AQSD 129 a ilośc wody...
Od: "marek" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Mam wrażenie że ta pralka pobiera pare litrów wody do prania, i tej wody w
bębnie prawie nie widac - nie wiem czy to jest normalne...ale chyba nie.
Może ktos ma taką pralke lub z tej serii Aristona ?
I jak ona sie zachowuje.

2. Data: 2007-12-20 10:11:50

Temat: Re: Pralka Ariston AQSD 129 a ilośc wody...
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"marek" <q...@p...fm> writes:

> [...]
> bębnie prawie nie widac - nie wiem czy to jest normalne...ale chyba nie.
> Może ktos ma taką pralke lub z tej serii Aristona ?

Chciałeś mieć pralkę klasy AAAAAAAAAAAA, to masz. Przecież to się
bezpośrednio przekłada na pranie w minimalnej ilości wody.

MJ

3. Data: 2007-12-20 20:52:03

Od: "AnUbIs" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałeś mieć pralkę klasy AAAAAAAAAAAA, to masz. Przecież to się
> bezpośrednio przekłada na pranie w minimalnej ilości wody.

Ale co ? A lub A+ źle pierze ?:)

4. Data: 2007-12-22 00:27:54

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"AnUbIs" fkekc7$2g0$...@n...news.atman.pl

> Ale co ? A lub A+ źle pierze ?:)

Ja mam Aristona A i wodę do połowy bębna. :)
To znaczy tyle jest przy 5 kg ręczników wewnątrz. :)
Gdy pralka jest pusta, wody jest mnie -- tyle, że po
otworzeniu potrafi się czasami trochę wylać.

--
.`'.-. ._. .-.

5. Data: 2007-12-22 22:40:27

Od: "Jaros\(R\)" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek" napisał
> [...]
> bębnie prawie nie widac - nie wiem czy to jest normalne...ale chyba nie.
> Może ktos ma taką pralke lub z tej serii Aristona ?

ja mam mastercooka, i tez sie zdziwilem w jakiej ilosci wody teraz te pralki
piora...praktycznie brak widocznej wody tak jak w starych pralkach,
widocznie tak ma byc, choc jak spojrzysz w instrukcje to kazdy program ma
podaną ilosc litrow wody/pranie i to wcale takie male ilosci nie sa,
duzo schodzi na plukanie (25 l),
30min program z plukaniem (60 l)
90min program z plukaniem (50 l)

pozdr
Jarek

6. Data: 2007-12-24 08:27:41

Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaros(R)" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> widocznie tak ma byc, choc jak spojrzysz w instrukcje to kazdy program ma
> podaną ilosc litrow wody/pranie i to wcale takie male ilosci nie sa,

No właśnie, "widoczna" ilość wody. współczesne pralki mają tak położony
bęben żebynie było widać ile idzie tej wody :))

MS

7. Data: 2008-01-03 10:44:23

Od: "Gosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widocznie tak ma byc, choc jak spojrzysz w instrukcje to kazdy program ma
> podaną ilosc litrow wody/pranie i to wcale takie male ilosci nie sa,

a ja mam pytanie a propos pralki mastercook.
noszę sie z zamiarem kupienia srebrnego modelu mastercoka i nie wiem czy to
na pewno dobry wybór. niektórzy mówią ,że mastercook to jednak kuchnie
lepsze robi.
Jak sie sprawuje ta praleczka? Warta jest zainteresowania?

Piekarnik elektryczny z pomiarem temperatury
panele podlogowe - problem
Okap kominowy 50 cm
grzejniki atlantic, programator
Czy da się dorobić klucz Gerda