Pralka Bosch 2440 PL

1. Data: 2002-10-02 22:22:19

Temat: Pralka Bosch 2440 PL
Od: "Alfetta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie poszukuję pralki Bosch (model 2440 PL),która jest szeroko
rozreklamowana w prasie ale niestety w sklepach AGD nic o niej nie
słyszeli.Czy ktoś widział,słyszał?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za informacje

Magda

1. Data: 2002-10-03 04:51:28

Temat: Re: Pralka Bosch 2440 PL
Od: "Grzegorz Janiszewski" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alfetta" <a...@w...pl> wrote in message
> Witam,
> mam pytanie poszukuję pralki Bosch (model 2440 PL),która jest szeroko
> rozreklamowana w prasie ale niestety w sklepach AGD nic o niej nie
> słyszeli.Czy ktoś widział,słyszał?

Chodzi Ci zapewne o model z wyświetlaczem LCD. Kupiłem w zeszłym roku taki
model, tyle że Siemensa. Siemens ma nieco wyższe obroty podczas wirowania
(1400) i pewnie parę mniej istotnych cech, którymi różni się od Boscha.
Najprościej będzie, jeśli zadzwonisz do źródła, tj. do firmy BSH, która jest
przedstawicielem Boscha/Siemensa na Polskę. Ze swoją pralką też miałem pewne
problemy, zadzwoniłem więc do nich i zapytałem o dostępność. Po otrzymaniu
odpowiedzi twierdzącej udałem się do upatrzonego sklepu AGD (mały rabat, no
i darmowy transport - zwróć na to uwagę) i poprosiłem o zamówienie w/w
pralki na moje nazwisko w BSH. Wszystko trwało niecały tydzień.

Telefony do BSH znajdziesz na www.bosch.pl. Parę z nich zacytuję:

Recepcja: (022) 57 27 600, fax: (022) 57 26 600
Dział Handlowy: (022) 57 27 621
Dział Obsługi Klienta: (022) 57 27 750-6, 57 27 761-2, fax: (022) 57 27 759

Pozdrawiam

Grzegorz

1. Data: 2002-10-03 06:01:10

Od: "Efo" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanie poszukuję pralki Bosch (model 2440 PL),która jest szeroko
> rozreklamowana w prasie ale niestety w sklepach AGD nic o niej nie
> słyszeli.Czy ktoś widział,słyszał?

od miesiaca mam 2445 PL (40cm.gl, z wyswietlaczem)
jak to ta tylko numerki sie pomylily, to moze cos powiem

eFo

SOLARIA DOMOWE do opalania -SPRZEDAM
Szukam elektryka - Warszawa
rozmieszczenie gniazdek TV
odklejajacy sie kabel od telefonu - czym przykleic
Nowe mieszkanie w Krakowie od dewelopera