Pralka Bosh

1. Data: 2005-12-14 23:05:30

Temat: Pralka Bosh
Od: "Krzysztof" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dziwna sytuacja.Mamy pralke Bosha ktora ciagle,bezawaryjnie pierze,i to od
15 lat(uczciwie dodam ze kupiona w Niemczech).I tak w zasadzie chcielibysmy
juz kupic cos nowego ale przeciez nie wyrzucimy sprawnej pralki.Tym bardziej
ze nigdy sie jeszcze nie zepsula.Czy ktos znajacy sie w temacie moze
powiedziec ile tak naprawde jeszcze taka pralka moze wytrzymac?Dodam ze zona
lubi prac i robi to nader czesto
<pozdrawiam

2. Data: 2005-12-15 11:29:20

Temat: Re: Pralka Bosh
Od: "Tomasz" <labeo7@usun_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
e.net...
> [...]
> ze nigdy sie jeszcze nie zepsula.Czy ktos znajacy sie w temacie moze
> powiedziec ile tak naprawde jeszcze taka pralka moze wytrzymac?Dodam ze

zalezy od stanu tej pralki, moze sie okazac,z e za tydzien padnie cos, a
rownie dobrze moze dzialac jeszcze ladnych kilka latek. Zeby sie przekonac
wydaje mi sie, ze musialbys sprawdzic w jakim stanie sa grzalki, beben, czy
pralka nie wydaje dziwnych dzwiekow itp. Sam mam Boscha (kupiony w Polsce),
ktory dziala juz 11 lat tez bezawaryjnie i mam nadzieje, ze jeszcze troche
pociagnie.

pozdrawiam
Tomek

3. Data: 2005-12-15 14:23:13

Od: "Krzysztof" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako ciekawostke podam pewna wypowiedz z niemieckich grup dyskusyjnych ze
pralka Siemensa u kogos wytrzymala 35 lat.Jednak niewiadomo co bylo w niej
wymieniane i ile bylo prane(moze bardzo rzadko)
A o to wlasnie chodzi ,czy warto ewentalnie cos wymieniac czyli tracic
pieniadze czy tez przy pierwszej powazniejszej naprawie po prostu wymienic
ja na nowa?

4. Data: 2005-12-15 14:23:28

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> wydaje mi sie, ze musialbys sprawdzic w jakim stanie sa grzalki, beben,
czy

Równie dobrze może paść silnik lub automatyka, no nie? Bez sensu oglądać
bęben ze stali nierdzewnej, czy nie zardzewiał, albo grzałki, które można
łatwo odkamienić.
--
___________________________________________MAT______
__

5. Data: 2005-12-15 15:23:33

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
wiadomości news:43a17c5f$1@news.home.net.pl...
> [...]
> oglądać
> bęben ze stali nierdzewnej, czy nie zardzewiał, albo grzałki, które można

prawda, tylko trzeba to w pore zrobic

Tomek

6. Data: 2005-12-15 17:11:25

Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak BTW to jak odkamienić grzałkę domowym sposobem? Wrzucić Calgon i
po sprawie? Nigdy nie używam. Pralka to Bosch 2 letni, bezawaryjny,
bezwypadkowy, pierwszy właściciel :)
Pozdrawiam,
MK

--
MK
PMS Octavia 2 Combi 1.9 TDI'05, Toledo 1.9D'94

7. Data: 2005-12-15 19:52:51

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serwisant (co prawda Whirlpoola) mówi wlac jedna dwie butelki octu i zrobić pranie na
60°C
JaC

8. Data: 2005-12-16 07:47:05

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serwisant (co prawda Whirlpoola) mówi wlac jedna dwie butelki octu i
zrobić pranie na 60°C

Czyli tak jak czajnik.
--
___________________________________________MAT______
__

9. Data: 2005-12-16 13:07:37

Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łagoda napisał(a):

> zrobić pranie na 60°C
>
> Czyli tak jak czajnik.
A to nie uszkodzi jakoś innych części pralki??

10. Data: 2005-12-16 17:33:31

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <j...@i...pl> napisał(a):

> Serwisant (co prawda Whirlpoola) mówi wlac jedna dwie butelki octu i
zrobić pra
> nie na 60°C

Lepiej użyć 100g kwasu cytrynowego - mniej smrodu. Temp. dać wyższą.

wspolnota mieszkaniowa
Parawan wannowy Novellini a Ravak
problem z chrapaniem
Slady po kablach?