Pralka Candy CY2 104

1. Data: 2007-12-15 00:08:02

Temat: Pralka Candy CY2 104
Od: "marek" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
chcialbym kupic Pralkę Candy CY2 104, i prosilbym o ocene tej pralki lub
ogolnie pralek marki Candy
Pozdrawiam
marek

2. Data: 2007-12-15 08:46:02

Temat: Re: Pralka Candy CY2 104
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

marek pisze:
> Witam
> chcialbym kupic Pralkę Candy CY2 104, i prosilbym o ocene tej pralki lub
> ogolnie pralek marki Candy
> Pozdrawiam
> marek

Mam odrobinę słabszy model i żałuję, że kupiłam
pranie trwa strasznie długo (ręczniki prawie 3 godziny), pralka wyje i
miota się po łazience (nie dało się ustawić). Wcale strasznie dobrze nie
pierze,
Jedyny plus to głębokość 33 cm, ale jest bardziej odsunięta od ściany ,
bo nie da się inaczej podłączyć rurek
Dzisiaj kupiłabym Boscha

Magdalaena

3. Data: 2007-12-15 08:54:18

Od: cherokee <c...@n...uk> szukaj wiadomości tego autora

marek wrote:
> Witam
> chcialbym kupic Pralkę Candy CY2 104, i prosilbym o ocene tej pralki lub
> ogolnie pralek marki Candy

Mam pralko-suszarke Candy. Suszy super, w godzine pranie jest suche.
Wirowanie 1400 obrotów - pranie wychodzi prawie suche.Z praniem jest
gorzej, bo rzeczywiscie cykle prania sa koszmarnie dlugie, ale ja piore
wszystko na krotkim cyklu 32 minuty i daje rade. Moja pralka nie trzesie
sie, jak "predpisczyni", generalnie jestem zadowolona, choc bardziej
zadowolona bylam z innego modelu Candy, który mial godzinny cykl prania
6 kg.

pozdr

cherokee

4. Data: 2007-12-15 12:11:06

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marek wrote:
> chcialbym kupic Pralkę Candy CY2 104, i prosilbym o ocene tej pralki lub
Powiem Ci tylko ze widzialem jak "sprzet" Candy wyglada po roku pracy
(pralka po okolo 2).
Zmywarka - nie domykaja sie drzwiczki - trzeba podstawiac taboret ;)
Piekarnik (zabudowa) - cos w zawiasie przeskoczylo i takze nie mozna
domknac do konca (przeskakuje tak ze o malo co drzwi sie nie wylamie).
Lodowka - takze sie nie domyka - magnesy sa do kitu.
A pralka sie zepsula (po 2 latach).
Byc moze to pech, ale na wiekszosc sprzetu tej samej firmy ?
Ja bym szukal innego producenta...

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

5. Data: 2007-12-15 23:02:29

Od: cherokee <c...@n...uk> szukaj wiadomości tego autora

Artur Lew wrote:

> Powiem Ci tylko ze widzialem jak "sprzet" Candy wyglada po roku pracy
> (pralka po okolo 2).

Moja pralka jest na szczescie ubezpieczona na 3 lata.

pozdr

cherokee

6. Data: 2007-12-16 12:49:36

Od: "Wujek Dobra Rada z kraju Rad" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

pralki candy są niesmiertelne,

przyczym jesli są spoza włoch to wątpie
w jakość

7. Data: 2007-12-18 13:09:10

Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcialbym kupic Pralkę Candy CY2 104, i prosilbym o ocene tej pralki lub
> ogolnie pralek marki Candy

złom, poszukaj w archiwum, rok temu kupiłem i pisałem, po roku uzywania
dodam:
pralka chodzi znacznie głosniej, bardzo długie cykle prania to nadal
największa wada

w srodku rozbierałem ją i delikatne wykonanie, amory z plastiku, zbiornik z
plastiku, zawieszenie na plastiuku

INDESIT mi się podoba funkcyjnie i jakościowo

8. Data: 2007-12-19 00:22:15

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena pisze:

> Mam odrobinę słabszy model i żałuję, że kupiłam
> pranie trwa strasznie długo (ręczniki prawie 3 godziny)
Hm,, a program rapid 32 min to pies?

>, pralka wyje i
> miota się po łazience (nie dało się ustawić).
Że się głupio spytam, ale historia zna takie przypadki - czy
zabezpieczenie bębna zdjęte?
> Wcale strasznie dobrze nie pierze,
Proszek dodany do odpowiedniej komory?
> Jedyny plus to głębokość 33 cm, ale jest bardziej odsunięta od ściany ,
> bo nie da się inaczej podłączyć rurek
Najlepiej zwalić sp*ną robotę hydraulika na pralkę
> Dzisiaj kupiłabym Boscha
Są 33cm?
Ja używam Candy i złego słowa nie powiem.

Stoi jak dąb, czas prania reguluję odpowiednim programem, dopiera i
przylega do ściany.
Rewelacja ;-)

--
Pete

9. Data: 2007-12-19 17:45:11

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pete pisze:

> Hm,, a program rapid 32 min to pies?
Korzystam z niego rzadko , bo
1. na bluzki i bieliznę jest zbyt wysoka temperatura (używam programu
"pranie ręczne")
2. na ręczniki i pościel za krótko i za mało dokładnie pierze (wybieram
program "bawełna 60")
Na szybko piorę w zasadzie tylko szmatki do odkurzania i podłogi.

> Że się głupio spytam, ale historia zna takie przypadki - czy
> zabezpieczenie bębna zdjęte?
Zdjęte.

> Proszek dodany do odpowiedniej komory?
Dodany.

> Najlepiej zwalić sp*ną robotę hydraulika na pralkę
> Są 33cm?
Nie, ale 40 jest w realu tylko odrobinę większa. Jest cichsza, szybciej
pierze ...
Wiem, bo mamę namówiłam już na Boscha i bardzo sobie chwali.

Magdalaena

Filtry Brita - jeszcze, ale może jakiś negatyw?
Nawiewnik do okna? Coś innego?
Nawiewnik do okna? Coś innego?
Indukcja z Teki ale która? Piekarnik HA 850 - opinie??
Czarny barwnik