Pralka Siemens WM 12A260PL - szukam opinii

1. Data: 2006-12-06 10:41:01

Temat: Pralka Siemens WM 12A260PL - szukam opinii
Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję opinii użytkowników na temat pralki Siemens WM 12A260PL (5 kg,
1200 obr., ładowana od frontu). Czy to dobry wybór? W google po wpisaniu
tego modelu pojawiają się tylko oferty sklepów

2. Data: 2006-12-07 18:56:05

Temat: Re: Pralka Siemens WM 12A260PL - szukam opinii
Od: "Adam Sikora" <digitalfilter(at)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro mi ja kurier przywozi. Takze czekaj na opinie.

Z informacji wyszukanych w necie wywnioskowalem ze najlepsze marki to
odpowiednio

1 Miele (ale na nia mnie nie stac)

2. Bosh (drogie czesci)
Siemens
EAG

3.Gorenje

4.Amica
Ariston
itd.

Dlatego wlasnie zdecydowalem sie na Siemensa

3. Data: 2006-12-21 10:44:38

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy drogie, poza tym żadna różnica, bo to ta sama firma BSH (Bosch &
Siemens Hausgeraete)
JaC

> 2. Bosch (drogie czesci)
> Siemens

It has removed 2838 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

drzwi do szafy- ikea
luksfery zamiast ściany wewnątrz domu
Pracoholizm - badanie
Ogrzewanie małego mieszkanka, wysiada piec olejowy.
Nabłyszczanie lub usuwanie rys na panelach