Pralka - jaką firme wybrać

1. Data: 2004-03-09 08:04:48

Temat: Re: Pralka - jaką firme wybrać
Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości
news:c2igfu$sj3$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Wszystko byłoby ładnie pięknie gdyby nie drobny fakt - co chwilę wychodzą
> coraz to nowsze modele pralek, a i same firmy zmieniają niestety jakośc
> swoich wyrobów. Tak więc opinie sprzed roku czy nawet pół mogą dziś okazac
> się nieaktualne. A ja potrzebuję świeżych opinii.

No wybacz ale pralki to nie komputery.
I w 90% te ktore mozna bylo kupic pol roku, rok temu nadal sa w sprzedazy a
nowe modele nie pchaja sie drzwiami i oknami.

m.
pietnujaca lenistwo archiwumowe

1. Data: 2004-03-09 08:12:29

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I w 90% te ktore mozna bylo kupic pol roku, rok temu nadal sa w sprzedazy
> nowe modele nie pchaja sie drzwiami i oknami.

popieram w 100 % facet to poprostu leń :), albo przedstawiciel firmy
sprzedajacej pralki i tylko wciska kit o wyborze :)... reklama jest dzwignia
handlu

Jędrek

1. Data: 2004-03-09 08:32:28

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.03.2004 20:11, Użytkownik Jakub Zysnarski napisał:
> jak nie masz nic do powiedzenia odnośnie tematu
> wątku - to po prostu nie śmieć na grupie.

Wybacz ale kto tu śmieci ? W moim odczuciu Ty - bardzo podobne pytanie
zadałeś dokładnie 22.02.2004 r. w wątku "Kawalerska pralka - co
polecicie" a teraz tj. po 15 dniach je ponawiasz.

Spodziewałeś się, że postęp technologiczny/marketingowo-handlowy posunął
się tak dalece, że mógłbyś coś przeoczyć, nową super-hiper pralkę marki
XXX ?

A może spodziewałeś się czyjejś wypowiedzi w stylu: "tak, kupiłem ten
najnowszy model pralki XXX wczoraj/3 dni temu, jeszcze nie
uruchomiłem/prałem 1 raz ale na pewno będę zadowolony bo to najnowszy
model pralki XXX/sprzedawca w sklepie bardzo zachwalał.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-03-09 12:44:18

Od: "Buźka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoich wyrobów. Tak więc opinie sprzed roku czy nawet pół mogą dziś okazac
> się nieaktualne. A ja potrzebuję świeżych opinii.

Jakiej opini oczekujesz od osoby, która w zeszłym miesiącu kupiła pralkę?

Buźka

Egzamin na uprawnienia budowlane - pytania
Sedes z odplywem pionowym - szczelnosc
Małe czarne muszki w kwiatkach - jak się pozbyć!
Gdzie duzy wybor posiceli?
Jak wyszpachlowac sciany ?