Pralki Samsung użytkowników prosze o opinie

1. Data: 2006-09-11 15:12:33

Temat: Pralki Samsung użytkowników prosze o opinie
Od: jack <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Po przeglądnieciu ofert wielu producentów rozwazam zakup Samsunga 1045AV z
Silver Nano. chciałbym zapytać uzytkowników podobnych pralek co sądzą o tym
producencie - jak sprawuje się pralka - czy owe silver.. coś rzeczywiscie
daje?
Jak wyglada sprawa serwisu u Samsunga - telefon i przyjezdzają bez kłopotu
- jesli ktos ma jakiekolwiek informacje na ten temat bardzo prosze o
opinie.

2. Data: 2006-09-11 21:03:29

Temat: Re: Pralki Samsung użytkowników prosze o opinie
Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jack" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak wyglada sprawa serwisu u Samsunga - telefon i przyjezdzają bez kłopotu
> - jesli ktos ma jakiekolwiek informacje na ten temat bardzo prosze o

mam od pol roku - 40 cm glebokosci, 1200 obrotów z tej samej serii co chcesz
kupic - sprawuje sie bez zarzutu, przerze bardzo dobrze
silver nano uzywam tylko do scierek :)

pralka nieco mi chodzi po lazience od czasu do czasu ale na sliskim podlozu
jest strasznie. U znajomych na zwyklych plytkach stoi jak wmurowana

jedno co mi srednio pasuje to to ze jednak nieco ja slychc - nie jakos
przesadnie (w nocy pierze nie budzac) ale slychac :)

3. Data: 2006-09-13 07:26:05

Od: "jack" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I zakupiłem j.w. - dam znac jak się sprawuje.Jest to troche choinka -
bardzo prosta w obsłudze
ale tez mozna dowolnie ręcznie ustawiać prawie wszystko i to takze wpłynęło
na dezycje.
Zobaczymy za jakiś czas.

co miedzy szafki w kuchni ..
Jaki przyrzad, uchwyt do wkrecania