Pralko-suszarka

1. Data: 2001-08-28 12:37:15

Temat: Pralko-suszarka
Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sprawdzają się takie urządzenia jako suszarki? Jaką wybrać i na co
zwrócić szczególną uwagę? Chętnie posłucham rad i refleksji osób
korzystających z w/w sprzętu. Za wszelkie sugestie będę bardzo
wdzięczna.

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2001-08-28 19:26:13

Temat: Re: Pralko-suszarka
Od: "qla" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od dwóch lat ARDO. Używałem jeden raz.
Ale mieszkam tylko z żoną. W perspektywie są dzieci i wtedy, to chyba zacznę
korzystać
z tego dobrodziejstwa.

Wojtek

1. Data: 2001-08-29 10:10:12

Od: "Darek Forma" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam cos takiegi firmy indesit od dwóch lat . suszyłe ciuchy kilka razy, ale
tylko wtedy jak mi się spieszyło bo np. ciężki sweter schnie jakieś 15 do 20
minut, tak więc ogólnie polecam, ale jedna wada to to , że ciuchy wychodzą z
tego bardzo pogniecione

Użytkownik Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@h...pl...

1. Data: 2001-08-29 13:57:44

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Zaleska-Gajc" napisał w wiadomości
> [...]
> zwrócić szczególną uwagę? Chętnie posłucham rad i refleksji osób
> korzystających z w/w sprzętu. Za wszelkie sugestie będę bardzo

Ja od trzech miesięcy mam pralko-suszarkę Indesit. Jestem z niej zadowolona.
Nie mamy dzieci, ale zdarza mi się używac suszarki. Świetnie sprawdza się
przy ręcznikach frotte, pościeli.
Pozdrawiam
MauaM

1. Data: 2001-08-30 08:40:25

Od: "Funia" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwrócić szczególną uwagę? Chętnie posłucham rad i refleksji osób
> korzystających z w/w sprzętu. Za wszelkie sugestie będę bardzo
Od kilku lat posiadam pralko-suszarke whirpool'a.
Zima prawie kazde pranie susze przy jej wykorzystaniu.
Zasada przy suszeniu jest nastepujaca:
do bebna mozna wlozyc polowe zaladunku pralki, czyli max. 2,5 kg.
Dlatego tak malo, aby nie bylo pomiete. Wierz mi - nie jest!
Pranie suszy sie kilkadziesiat minut (czas zalezy od grubosci tkaniny).
Przy wyciaganiu z bebna jest cieple, wiec trudno jest stwierdzic
czy jest faktycznie suche, wiec wieszam je na sznurkach np. na godzine lub
od razu prasuje.
Kumpel ma identyczna pralke firmy ignis na czesciach whirpoola. Funkcje te
same a cena pralki 500 zl nizsza !!!

EwA

1. Data: 2001-08-31 07:09:14

Od: "Julita Milcarz" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja od trzech miesięcy mam pralko-suszarkę Indesit. Jestem z niej
zadowolona.

Idealna sprawa to suszenie bielizny.
Ponadto nalezy pamietac, ze w czasie suszenia pralko-suszarka tez zuzywa
wode (do chlodzenia), w moim Indesicie jest to polowa tego co zuzywa do
prania.
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2001-08-31 07:40:40

Od: "news.internetpartners" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponadto nalezy pamietac, ze w czasie suszenia pralko-suszarka tez zuzywa
> wode (do chlodzenia), w moim Indesicie jest to polowa tego co zuzywa do
> prania.

Hej,

Jezeli tak jest, to uwazam to za bezsens. Zuzywac energie po to, by ogrzac
powietrze, a nastepnie chlodzic samo urzadzenie grzewcze woda. Jesli tak
jest we wszystkich pralko-suszarkach, to od dzisiaj bede mial inne
spojrzenie na ten przybytek. Moze ktos mnie oswieci?

Pozdrawiam

Dawid

1. Data: 2001-08-31 11:22:24

Od: "Julita Milcarz" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest we wszystkich pralko-suszarkach, to od dzisiaj bede mial inne
> spojrzenie na ten przybytek. Moze ktos mnie oswieci?

Nie wiem czy we wszystkich, ale moja mi kiedys zrobila niezlego psikusa.
Zatkal sie odplyw (winna rury kanalizacyjnej, pralka nic nie winna) o czym
nie wiedzialam, wrzucilam do suszenia wczesniej uprane spodnie, pokrecilo,
pokrecilo, otwieram drzwiczki, a tu luuuuu woda. No to sobie wysuszylam...

Choc zasada dzialania suszarki moze sie wydawac bezsensowna, jest w niej
jednak jakas wyzsza idea jednak. W koncu cala banda inzynierow wziela za to
pieniadze :-)
A przynajmniej nie trzeba sie szarpac z wieszaniem stu tysiecy par skarpet,
na ktore i tak zawsze zabraknie sznurka.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2001-08-31 11:35:23

Od: "Brzozes" <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Zaleska-Gajc" <z...@h...pl> napisał w wiadomości
> Jak sprawdzają się takie urządzenia jako suszarki?

Hej!
Tak sobie czytam ten watek i widze same zalety:) A ja zrezygnowlam z takiego
zakupu, bo w fachowych pismach bylo, zeby nie kupowac "kombajnu". Chwalili,
i owszem, ale osobno pralke, osobno suszarke. Dlatego zrezygnowalam z
pralko-suszarki i kupilam za takie same pieniadze pralke. Poczekam z zakupem
na duzy dom, gdzie bedzie miejsce na oba sprzety.

Pozdrawiam,
Aska

1. Data: 2001-08-31 16:18:45

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brzozes napisał(a):

> [...]
> pralko-suszarki i kupilam za takie same pieniadze pralke. Poczekam z zakupem
> na duzy dom, gdzie bedzie miejsce na oba sprzety.

I pewnie ja pójdę Twoim śladem. Tym bardziej, że nie mogę znaleźć
pralko-suszarki płytkiej (poniżej 55 cm głębokości). A inna w mojej
łazience się nie sprawdzi...

Pozdrawiam
Gosia

coś do zabicia wszystkiego