Pralko-suszarka czy warto?

1. Data: 2002-04-15 10:38:03

Temat: Pralko-suszarka czy warto?
Od: "Aluzja" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja stara polska pralka (Luna-5kg wsadu) po 12 latach pracy pada i muszę
kupić coś nowego.
Zamierzam kupić pralko-suszarkę. Czy warto bo słyszałem, że suszarka w
pralce do nic dobrego.
Cena do 2500 zł. Proszę o radę jaki model kupić z podobnym ładunkiem ok. 5
kg.
Chciałbym aby popracowała bezawaryjnie dobre kilka lat.

Dziękuję

--
Aluzja

1. Data: 2002-04-15 11:58:21

Temat: Re: Pralko-suszarka czy warto?
Od: "JP" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli nie masz gdzie rozwiesic prania, zeby doschlo, to kup (na modelach sie
nie znam)
Ale jesli masz, to kup zwykła pralke z dobrym wirowaniem (min. 800
obrotów) - jak dobrze odwiruje, to po rozwieszeniu po paru godzinach jest
suche

JP

1. Data: 2002-04-15 11:58:42

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Apr 2002, Aluzja wrote:

> Moja stara polska pralka (Luna-5kg wsadu) po 12 latach pracy pada i muszę
> kupić coś nowego.
> Zamierzam kupić pralko-suszarkę. Czy warto bo słyszałem, że suszarka w
> pralce do nic dobrego.

Ja bardzo lubię suszarkę, ale niektórzy nie mogą się do nich przekonać.
Suszy się w mniejszych porcjach niż pierze. Trzeba też ustawiać nieco
dłuższe czasy, niż podaje instrukcja. Oczywiście rzeczy zużywają się
szybciej, ale bez przesady - pranie i tak bardziej je niszczy.

Rodzice parę lat temu kupili Candy (wtedy jeszcze prawie nic nie było na
rynku) - od tego czasu zepsusła się kilkukrotnie, ale niegroźnie. Teraz
wybraliby pewnie coś niemieckiego...

Nie wiem też, czy istnieją pralkosuszarki w modnym ostanio wariancie
pomniejszonym.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-04-16 11:14:00

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkuję pralko-suszarkę Indesit od ok 3,5 roku. Jestem zadowolona -
mimo, iż pralka jest mocno eksploatowana (pierze 5-6 razy w tygodniu)
tylko raz - w okresie gwarancji zdarzyła się jej drobna awaria. Z
suszarki natomiast korzystam tylko w sytuacjach awaryjnych - gdy nagle
potrzebuję czegoś właśnie wypranego lub gdy pogoda poza sezonem
grzewczym mogłaby spowodować... zgnicie prania ;-))). Suszarka więc
przydaje się, ale gdybym musiała za nią zapłacić znacznie więcej niż
zapłaciłam (cena ok. 1400 zł - promocja w EURO AGD - co jakiś czas ją
powtarzają!) to chyba bym sobie odpuściła.
Pozdrawiam Iza

1. Data: 2002-04-16 14:21:07

Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Brandta, jest bardzo dobra, uzywam od jakiegos czasu i jest spoko,
ladunek prania 5 kg, 1000 obrotow/min, ladunek suszenia 2,5 kg. Suszy na
wior ale fakt troche to trwa, ok 3 godzin w zaleznosci od rodzaju materialu
i ilosci, max czas suszenia 7 godzin.
Rzeczy szybciej sie zuzywaja ale bez przesady. Natomiast korzystam rzadko,
mialem okazje kupic w rozsadnej cenie pralke z suszarka to sie zdecydowalem,
ale zeby specjalnie szukac i doplacac to nie wiem.
W przeciagu ostatniego roku suszylem rzeczy z 5 razy.

Pozdrawiam

1. Data: 2002-04-16 15:06:13

Od: "noras" <n...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak z prasowaniem w ten sposob wysuszonych rzeczy?! Musza byc strasznie
wygniecione!!

Pozdrawiam
Pawel Norek

1. Data: 2002-04-17 08:08:20

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

noras wrote:

> A jak z prasowaniem w ten sposob wysuszonych rzeczy?! Musza byc strasznie
> wygniecione!!

Nie. Jesli się nie przesadza z załodowaniem na suszenie, czyli tych 2,5
kg, to nie wcale takie pogniecione. Za przykład nich służą dżinsy -
wyjęte z suszarki, powieszone równo na 15 min. do odparowania i po
przegładzeniu reką są do ubrania. W porównaniu z rozwieszenie mokrego
prania prze mojego męża, te z suszarki są prawie wyprasowane :)))

Katarzyna

1. Data: 2002-04-19 11:24:58

Od: mamoc <m...@t...wroclaw.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

noras napisał(a):

> A jak z prasowaniem w ten sposob wysuszonych rzeczy?! Musza byc strasznie
Ja wykorzystuje suszarkę do podgrzewania już wysuszonych tradycyjną
metodą rzeczy (10 min) by na gorąco je poskładać i prosto do szafy. Przy
trójce dzieci zaoszczędzam kupę czasu na prasowaniu. Oczywiscie niektóre
ubrania trzeba jednak prasować (np koszule męża). Poza tym przy tej
metodzie przestałam używać płynów do płukania- i bez nich wszystko jest
zdecydowanie bardziej puszyste.
Magda M

drzwi zewnętrzne do domku jednorodzinnego
panel klejony czy bezklejowy ?
Zmywarka HEIER
Golarki
kostki brukowe-spam