Prawa Jazdy ?

1. Data: 2001-10-03 17:40:46

Temat: Prawa Jazdy ?
Od: "mikolaj" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy osoba niepełnosprawna podczas egzaminy na prawa jazdy (praktycznego),
zdająca na normalny samochodzie, może "liczyć" na jakieś ułatwienia?

2. Data: 2001-10-03 18:01:39

Temat: Re: Prawa Jazdy ?
Od: "Leszek Konopa" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

mikolaj napisał(a) w wiadomości: <9pfij6$pm1$1@news.tpi.pl>...
>Witam
>Czy osoba niepełnosprawna podczas egzaminy na prawa jazdy
(praktycznego),
>zdająca na normalny samochodzie, może "liczyć" na jakieś ułatwienia?

Mysle ze tu znajdziesz odpowiedz:
http://www.naukajazdy.pl/articles/niepelnosprawni.as

LESZEK

3. Data: 2001-10-03 18:09:30

Od: "Przemek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mikolaj" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy osoba niepełnosprawna podczas egzaminy na prawa jazdy (praktycznego),
> zdająca na normalny samochodzie, może "liczyć" na jakieś ułatwienia?

ulatwienia?

co uznalbys za ulatwienie?

Jak ja zdawalem praktyczny to mialem raczej "ulatwienie" dzieki osprzetowi
zainstalowanemu w samochodzie, egazminator byl nim zafascynowany i bardzo
duzo uwagi poswiecal temujak ono dziala ;-).

To wszystko zalezy o egazminatora, nie ma jednago schematu.

no a swoja droga to powodzenia :-)

Gdzie zdajesz egzamin?

pozdrawiam

Przemek (klapo)

========
s...@p...fm
GG 355024

4. Data: 2001-10-03 21:04:44

Temat: Odp: Prawa Jazdy ?
Od: "Rafal Zielinski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mikolaj <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyj
nych napisał:9pfij6$pm1$...@n...tpi.pl...

> Czy osoba niepełnosprawna podczas egzaminy na prawa jazdy (praktycznego),
> zdająca na normalny samochodzie, może "liczyć" na jakieś ułatwienia?

Normalny samochod o ile mi wiadomo to ON nie moze zdawac na normalnym samo
chodzie, masz wpisane w zaswiadczeniu lekarskim dopuszczony do prowadzenia
samochodu przystosowanego dla ON. A sam egzamin zalezy od egzaminatora

--
Rafal Zielinski

E-Mails: r...@i...net.pl (use this adress)
r...@P...ONET.PL
r...@a...tu.kielce.pl
r...@p...com

5. Data: 2001-10-04 12:20:15

Od: "mikolaj" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Wszystkim za odpowiedz

pozdrawiam
Grzegorz

6. Data: 2001-10-04 12:23:11

Od: "mikolaj" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

[ciach]

> no a swoja droga to powodzenia :-)

Nie dziekuje zeby nie zapeszyc ;)

> Gdzie zdajesz egzamin?

w Rybniku (woj. slaskie)

> pozdrawiam
>
> Przemek (klapo)
>
> ========
> s...@p...fm
> GG 355024

Pozdrawiam
Grzegorz

7. Data: 2001-10-29 10:08:08

Temat: Re: Odp: Prawa Jazdy ?
Od: Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Wed, 3 Oct 2001 23:04:44 +0200,
osoba podpisująca się: Rafal Zielinski <r...@p...onet.pl>,
w artykule: <9pfui5$rfj$1@news.onet.pl> napisała:

> [...]
> chodzie, masz wpisane w zaswiadczeniu lekarskim dopuszczony do prowadzenia
> samochodu przystosowanego dla ON. A sam egzamin zalezy od egzaminatora

To zależy od schorzenia. Ja zdawałem normalnym. A jest różnica czy
jest wpisane ,,przystosowanym'' czy ,,oprzyrządowanym''. To pierwsze
może oznaczać poduszkę na fotelu kierowcy. :) A to drugie już
ewidentnie oznacze przerobienie samochodu.

A przynajmniej tak było w 1994, kiedy o takie zaświadczenie się
starałem. Może się coś zmieniło.

Pozdrawiam
Orr

--
/~~\ __ __ ____________________________________________________
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |

8. Data: 2001-10-30 10:51:03

Temat: Odp: Odp: Prawa Jazdy ?
Od: "Rafal Zielinski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:s...@p...orrnet.local...
[ciach]
> [...]
kierowcy. :) A to drugie już
> ewidentnie oznacze przerobienie samochodu.

Ja zdawalem na oprzyrzadowanym, bo dla mnie przystosowanie oznacza przerobke
(mimo to ze mam wpisane samochod przystosowanym) to w moim przypadku oznacza
to przerobke (dysfunkcja lewej nogi).

> A przynajmniej tak było w 1994, kiedy o takie zaświadczenie się starałem.
Może się coś zmieniło.

ja swoje dostalem 3 lata temu (1998), wiec nie wiem jak jest teraz.

> Pozdrawiam
> Orr

Rafal Zielinski

E-Mail: r...@P...ONET.PL
--
Internet dla niepełnosprawnych - udostępnić zamiast darować
http://www.idn.org.pl/users/lesz/ryczalt/petycja.htm

prawa
Sklep www w ktorym sa uchwyty lazienkowe - pilne
Integracja
Strona SamiSobie - list na grupe
Telefony komórkowe