list-Pajęczki

1. Data: 2001-10-04 07:54:09

Temat: list-Pajęczki
Od: "Wenza" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesłam kopie listu do IDN-u, Sison-u, Integracji.
A co Wy o tym myślicie.
Zdrówko
Wenza

Witam Was Serdecznie!

Piszę Was, bo do całej trójki się skierowana jest moja prośba.
Spróbujcie wspólnie utworzyć witrynkę "Pajęczaki", która znalazłby się
prawie każdym większym polskim portalu internetowym. Pajęczaki zajmowałyby
się sprawami niepełnosprawnych i wszystkim, co ich dotyczy. Byłyby róże
działy, ja proponuję ze swej strony: Telepraca, Teleedukacja, Porady prawne,
Definicje (np., co to jest rehabilitacja i jakie sfery życia ona obejmuje)
Inwalidzi na świecie i dawniej (sytuacja w innych krajach lub np. w
średniowieczu), Ważne sprawy, Stuka (np. prezentacja dobrych prac artystów
niepełnosprawnych- Amun, wiersze, opowiadania), Sławni też byli
niepełnosprawni (Betoven pod koniec życia był głuchy, ten fizyk amerykański
bodajże Havkins), Przegląd prasy, Bariery (nie tylko architektoniczne),
Forum Niepełnosprawnych, Ważne sprawy i linki do Waszych domowych portali,
Gościmy na: (linki do portali, na których się ukaże Pajęczak). Mój pomysł
polega na tym byście przeanalizowali działy, którymi chcecie się zajmować i
przesłali innym z tym, co dany dział by zawierał. Po co nie potrzebnie się
dublować. Mam nadzieję, że dzięki takiej współpracy szybko dojdziemy do
porozumienia.
Na koniec mam jedno nie cierpiące zwłoki pytanie. Czy zgadzacie się na taką
współprace, bo bym przesłał do komercyjnych portali prośbę o udostępnienie
miejsca na Pajęczaka? A co to jest ten Pajęczak? Już krótko wyjaśniam jest
to:
INTERNETOWA SPOŁECZNOŚĆ
NIEPEŁNOSPRAWNYCH, ICH KREWNYCH I ZNAJOMYCH
PAJĘCZAK
Coś, co sam wymyśliłem.
Proszę odezwijcie się, co o tym myślcie i niech to będą pozytywne opinie
(oby).
Pozdrawiam
Wenza
p.s.
Ta moja inicjatywa nie udałaby się bez Internetu. Pomyślcie o tym.