Prawa Podstawowe.

11. Data: 2016-05-03 14:23:32

Temat: Re: Prawa Podstawowe.
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-05-03 14:11, obywatel LeoTar uprzejmie donosi:

> Wystarczy: Prawo oparte na Prawdzie a nie prawo uzurpatorów.
> Wówczas sprawiedliwość będzie logicznym skutkiem i nie trzeba jej
> wpisywać do Konstytucji.

Patent na Prawdę mają Wybrani.
(tutaj)

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

12. Data: 2016-05-03 14:28:25

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2016-05-03 14:11, obywatel LeoTar uprzejmie donosi:

> Patent na Prawdę mają Wybrani.
> (tutaj)

Przez kogo?

--
Chiron

13. Data: 2016-05-03 15:19:56

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znam na tyle Konstytucji Stanów zjednoczonych by się detalicznie o nią
> spierać, ale zwróć uwagę na to, że ma ona ponad setkę poprawek. I że tak
> kardynalna dla ustroju sprawa jak niewolnictwo, które zostało w nią
> wpisane, zostało zniesione poprawką zamiast korektą samej konstytucji.
> Mamy więc niejednoznaczność, czy Stany to nadal państwo niewolnicze czy
> kraj ludzi wolnych.
>
> Drugą część Twojego pytania pozwolę sobie uznać za żart.

Tak naprawdę, to nieiwle jest tych poprawek. Po prostu- pośpieszyli się z
publikacją i ogłosili bubla. Zaraz też sami to skorygowali- dużą ilością
poprawek. 13 konkretnie, jak sprawdziłem. Do tego potem dołożono 12 poprawek
na przestrzeni czasu. Chyba niewiele?

--

Chiron

14. Data: 2016-05-03 18:46:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bolszewik
> [...]

Ile lat ma konstytucja Stanów Zjednoczonych? Konstytucja ma być uniwersalna,
a nie zmieniana pod widzimisię aktualnie rządzących. Chcesz wpisać

Projekt konstytucji Pis przypomina konstytucje z PRL, czyli Pis przywrócić chce,
konstytucje Stalina którą on nam pisać za komuny.

15. Data: 2016-05-04 02:48:37

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 05:12 LeoTar <L...@w...pl> pisze:

> Straszny dziadunio na wilkołaka wcale nie wygląda. Ktoś tym procesem
> tworzenia zrębów nowej Konstytucji musi dyrygować. Że nie może to być
> byle chłystek z ulicy w rodzaju Kijowskiego to rzecz chyba oczywista. A
> dziadunio spełnia wszelkie kryteria wytrawnego przywódcy, który marzy
> chyba już jedynie tylko o tym by się zapisać złotymi zgłoskami w naszej
> narodowej historii. Czy mas mu to za złe?

O ile wiem straszny dziadunio nie jest wybitnym prawnikiem, a do tego
potrzebny jest fachowiec, a nie manipulant.

--
stevep

16. Data: 2016-05-04 02:50:11

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 11:09 Kviat <kviat@nie_dla_spamuneostrada.pl> pisze:

> Byle chłystek to ty jesteś pedofilu.

> O kim ty piszesz? Urojenia z dziećmi już ci nie wystarczają?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr
Dołączam się do tych życzeń, bo chyba fanatyzacja daleko posunięta.

--
stevep

17. Data: 2016-05-04 03:06:49

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 14:11 LeoTar <L...@w...pl> pisze:

> Wystarczy: Prawo oparte na Prawdzie a nie prawo uzurpatorów.
> Wówczas sprawiedliwość będzie logicznym skutkiem i nie trzeba jej
> wpisywać do Konstytucji.

O Santa Madonna poratuj, byle nie na moskiewskiej prawdzie.
--
stevep

18. Data: 2016-05-04 06:18:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

stevep

> [...]
O ile wiem straszny dziadunio nie jest wybitnym prawnikiem, a do tego
potrzebny jest fachowiec, a nie manipulant.

Im głupszy pedofil tym młodsze dziecko.
Pierwszy punkt to nie krzywdzenie, a gwałt to najpotworniesza krzywda.
Drugi punkt to wiedza i powinna być by dziecko rozumiało czy czasem zbok nim
manipuluje.
Jak widzisz u zboka prawa dziecko które je zabezpieczają, w umyśle chorym służą do
jebania dzieci.

Prawa Podstawowe.
Pietrzak
No się żegnamy
Merkel
Dzieki PiS wnuk Bronka bedzie mial na szkole