Prawa człowieka

1. Data: 2013-07-23 11:27:39

Temat: Prawa człowieka
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W XXI wieku. W związku z pewnymi narodzinami które miały miejsce w dniu
wczorajszy nasuwają się następujące pytania: Dlaczego świat się godzi na
wystawianie człowieka (dziecko) jako maskotkę czy jako jakiegoś
odmieńca? Dlaczego godzi się na całkowite ubezwłasnowolnienie co
najmniej do lat 18? Przecież ktoś gotuje temu nikomu nic nie winnemu
człowiekowi los podobny dzieciom tego zwyrodnialca z Austrii, który
trzymał swoje dzieci w piwnicy. Czyli niewolnika, z tym że w tym wypadku
klatka będzie złota. Pytam się gdzie jest ONZ, gdzie prawa człowieka
które podobno są zobowiązaniem do przestrzegania ich reguł dla całego
gatunku ludzkiego? Gdzie odpowiedzialność rodziców wobec wielce
prawdopodobnego ścigania ich potomka przez różnych paparazzich czy
normalnych wariatów? Mógłbym mnożyć pytania do wieczora, ale
najważniejsze jest pytanie - czy my ludzie mamy prawo skazywać dziecko
na taką wegetację?

2. Data: 2013-07-23 11:30:41

Temat: Re: Prawa człowieka
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
>przez różnych paparazzich czy normalnych wariatów? Mógłbym mnożyć pytania
>do wieczora, ale najważniejsze jest pytanie - czy my ludzie mamy prawo

Naprawde az tak nudno jest na emeryturze? Musze sobie zapewnic jakies
zajacie, ktore bedzie mnie absorbowalo do konca zycia.

3. Data: 2013-07-23 11:37:23

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 11:30, Ghost pisze:

> Naprawde az tak nudno jest na emeryturze? Musze sobie zapewnic jakies
> zajacie, ktore bedzie mnie absorbowalo do konca zycia.

O! nie skróciłeś wypowiedzi ani o słowo, co się stało? Ale to nie zmiana
faktu że nie trzymasz się tematu. A w nawiązaniu do twojej wypowiedzi
muszę przestrzec ciebie i innych przed przechodzeniem na wczesne
emerytury. Normalnie można jajo znieść z braku obowiązków. Nie, nie
pracy, bo pracę i zajęcia można sobie stworzyć, ale z braku obowiązku.

4. Data: 2013-07-23 12:13:19

Od: Tuskobus <t...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 11:27, Trybun pisze:
> [...]
> normalnych wariatów? Mógłbym mnożyć pytania do wieczora, ale
> najważniejsze jest pytanie - czy my ludzie mamy prawo skazywać dziecko

Ci co rządzą światem, są zawsze w ukryciu...

5. Data: 2013-07-23 12:33:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O! nie skróciłeś wypowiedzi ani o słowo, co się stało?

Poniewaz calosc byla istotna wzgledem mojej odpowiedzi.

Sie domyslam sie. Jeszcze mam daleko.

6. Data: 2013-07-23 12:45:45

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 12:33, Ghost pisze:

> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Poniewaz calosc byla istotna wzgledem mojej odpowiedzi.

Każda moja wypowiedź jest taka, a jednak nie drży ci ręka przed
wykastrowaniem z nich prawie wszystkiego.

> Sie domyslam sie. Jeszcze mam daleko.

Ale nie zapominaj jak ci ktoś zaproponuje wczesna emeryturę, powiedzieć
mu żeby się wypchał...

7. Data: 2013-07-23 12:46:05

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 12:13, Tuskobus pisze:

> Ci co rządzą światem, są zawsze w ukryciu...

Na pewno.. Rządy to tylko zmieniający się figuranci, a polityka nic a
nic się nie zmienia. Ale jak to się ma do ubezwłasnowolnienia
człowieka/dziecka w ramach zachcianek innych ludzi, jak to ma miejsce w
przypadku potomka Kate i Williama?

8. Data: 2013-07-23 12:59:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

> Każda moja wypowiedź jest taka, a jednak nie drży ci ręka przed
> wykastrowaniem z nich prawie wszystkiego.

aić

> Ale nie zapominaj jak ci ktoś zaproponuje wczesna emeryturę, powiedzieć
> mu żeby się wypchał...

Nie ma mi kto zaproponowac :-)

9. Data: 2013-07-23 13:44:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Jul 2013 11:37:23 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> emerytury. Normalnie można jajo znieść z braku obowiązków. Nie, nie
> pracy, bo pracę i zajęcia można sobie stworzyć, ale z braku obowiązku.

Czyli powinieneś rozumieć dobrze Rosjan - mają potrzebę zamordyzmu, bez
tego nic niczego nie są w stanie SAMODZIELNIE myśleć ani przedsięwziąć ;-)
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

10. Data: 2013-07-23 13:46:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Jul 2013 12:13:19 +0200, Tuskobus napisał(a):

> Ci co rządzą światem, są zawsze w ukryciu...

Ano!
--
[...]

Dewiacja psychiki spowodowana traktowaniem ciała jako grzech
Re: Czy w Polsce prześladowane są dzieci?
Miałeś chamie, złoty róg...?
Niedawno
Dla morderców i innych degeneratów