Prawa człowieka

291. Data: 2013-07-30 00:08:51

Temat: Re: Prawa człowieka
Od: Towarzysz Gnój <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
news:kt57p2$dab$2@usenet.news.interia.pl...
|W dniu 2013-07-26 01:40, Towarzysz Gnój pisze:
| > |

| Nawet sobie trudno wyobrazić ten kwik o niesprawiedliwości - "jakim
| prawem mi zabierają _MOJE_ jezioro"!! "_MOJE_ lasy"!, _MOICH_
| pracowników"! itd..

Na co ten kwik towarzyszu Trybun?
Macie pieniądze, to se kupcie jezioro, lasy... Ale pracowników towarzyszu Trybun
lepiej już nie kupujcie, bo to ludzie, których moglibyście niechcący spałować, a
potem musielibyście niepotrzebnie z tego się tłumaczyć..

Z Partyjnym Pozdrowieniem!
g...@g...pl

292. Data: 2013-07-30 00:16:03

Od: Towarzysz Gnój <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| > |

| Nawet dogadanie sie z połową świata nie było w stanie powstrzymać buntu
| Rosjan

Nie było w stanie?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_tambowskie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_w_Kronsztadzi
e#Sytuacja_na_prze.C5.82omie_lat_1920.2F1921
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tajmyrskie_powstanie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_taszkenckie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ch%C5%82opska_Armia_Fer
gany
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_i%C5%BCewsko-
wotki%C5%84skie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_jakuckie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_szenkurskie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_szekinskie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_w_Gand%C5%BCy
http://pl.wikipedia.org/wiki/Antysowieckie_wyst%C4%8
5pienia_w_A%C5%82taju_1930
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_na_Kubaniu_19
32
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_zazejskie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_w_Chakasji
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_w_rejonie_mur
omcewskim
http://pl.wikipedia.org/wiki/Czarnomorskie_Powsta%C5
%84cze_Wojsko_Kozackiehttp://pl.wikipedia.org/wiki/G
o%C5%82opupowskie_powstanie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Oddzia%C5%82_partyzanck
i_Nosajewa-Sabinina
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bunt_Striekopytowa
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ludowy_Zwi%C4%85zek_Obr
ony_Ojczyzny_i_Wolno%C5%9Bci
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ukrai%C5%84ska_Republik
a_Ludowa
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bia%C5%82oruska_Partia_
Ch%C5%82opska_%22Zielony_D%C4%85b%22
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojna_domowa_w_Rosji#Pr
zeciwnicy_rz.C4.85d.C3.B3w_bolszewickich_i_ich_nadzi
eje
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wielki_terror_%28ZSRR%2
9
Od czego myśmy byli Towarzyszu Trybun!
__
gnojczerwony.gru.pl

293. Data: 2013-07-30 00:19:33

Od: Towarzysz Gnój <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| > |

| Akurat Wiki chyba nie jest zagrożeniem jeżeli chodzi o wirusy, ale
| jeżeli chodzi o historię ocierająca się o komuszyzm to jest całkowicie
| bezwartościowa.

No chyba bez was Trybunie bezwartościowa... Miliony ludzi tworzy tą
encyklopedię, tylko na ciebie czekają, żeby się dowartościować..

Jest to typowa tuba propagandy antykomuszej.

294. Data: 2013-07-30 00:36:18

Od: Towarzysz Gnój <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| > | > |
> [...]
| > |

| W wypadku gdy w grę wchodzi morderstwo - nie wystarczy. Powinno się
| zebrać jakieś międzynarodowe gremium i wyjaśnić ten zagadkowy mord

W temacie tego rodzaju 'zagadek' towarzysz Jaruzelski skoczył juz wyżej waszej
dupy towarzyszu Trybun. Jeśli zaś chodzi o towarzyszy kubańskich, wy im carską
rodziną dupy nie zawracajcie.

gru.pl

na

295. Data: 2013-07-30 00:46:50

Temat: Re: Hipokryta
Od: Towarzysz Gnój <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| > |

| Albo w klimatyzowanym biurze, do koloru do wyboru.

A kto będzie grzebał nieboszczyków i wywoził po żywych gnój?

Płaca wszędzie taka
| sama, plus dodatki za niebezpieczną i szkodliwą dla zdrowia pracę.

Kto wskaże, która praca jest szkodliwa, albo niebezpieczna? Byłbyś to ty
Trybunie?

296. Data: 2013-07-30 23:50:56

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| > | > |

| > |

| Jurowski czy ktoś inny, nazwisko nieważne - mordowanie ludzi bez
| osądzenia i sprawiedliwego procesu pozwala nazwać kata bandytą/mordercą.

Tu masz ludzi po 'sprawiedliwych procesach':
http://www.rferl.org/media/photogallery/24903236.htm
http://www.tokfm.pl/Tokfm/51,103086,13502100.html?i=
4

297. Data: 2013-07-30 23:54:39

Od: Towarzysz Gnój <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Jurowski czy ktoś inny, nazwisko nieważne - mordowanie ludzi bez
| osądzenia i sprawiedliwego procesu pozwala nazwać kata bandytą/mordercą.

Buuu-ha-ha-ha!
W Kozogorach nikt się nie patyczkował towarzyszu Trybun, a wy myślicie, że
podczas Rewolucji był czas na procesy?

gru.pl

298. Data: 2013-08-04 10:16:44

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-29 14:16, Jacek Biały pisze:

> [...]
> samo. Wyjmuję z kałuży komiks, wycieram szmatką, otwieram i daję dziecku do
> rączki nowiuteńki towar pachnący farba drukarską! Z pieciu stów schodzę na
> cztery i szcześliwa rodzinka jest w posiadaniu najnowszego 'Thorgala', albo
> 'Kajko i Kokosza'. W krakowsklim KAWie kosztował 120, co widniało na okładce
> jako cana detaliczna. A mimo to klienci zamawiali dalsze tytuły (a nawet na
> ulicach mi się kłaniali). W sumie za pół dolara przywoziłem z Krakowa towar,
> który dzisiaj sprzedaje sie po kilkanaście - dwadziescia kilka zł.

Paskarstwo, spekulacja, żerowanie na ludziach, a na dodatek nie płacenie
podatku od osiąganych dochodów. Przykro mi Jacek ale określenie może być
tylko jedno - wrzód na zdrowym ciele narodu..

> [...]
> bazar, lecz trochę inne książi, na przykład Józefa Mackiewicza, którym na
> bazarze wtedy się nie handlowało. Każda z tych książek miała wydrukowana cenę z
> paroma zerami, z której należało się później dokładnie rozliczyć. I wiesz co, że
> ci ludzie zasugerowali mi kiedyś, że jak nie mam z czego żyć, to mógłbym sobie
> zarobić jakiś procencik z tego co wiozę. Buuu-ha-ha-ha! Ja zarabiałem tyle, ile
> mogłem udźwignąć na plecy po potrąceniu ceny detalicznej, a oni mi wciskali....
> Jak mieli zwroty, to za własne pieniądze wykupywałem, i rozdawałem znajomym

Dno, dno moralne ty przedstawiasz jako cnotę...

299. Data: 2013-08-04 10:17:58

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-29 20:52, Jacek Biały pisze:

> Nie możesz żądać rzeczy nielogicznych. Czym innym jest inteligencja Andrzeju,
> czym innym twoje sowieciarskie pragnienia.
> jb

Wiedzę że tobie tej inteligencji bark - idziesz w zaparte zaprzeczając
tylko z tego powodu że jakieś stado baranów usiłuje wmówić społeczeństwu
że współpraca z organami porządkowymi PRLu to była rzecz naganna. Nie,
źle to napisałem - raczej jesteś inteligentny, przecie inteligencja to
drugi biegun uczciwości i honoru. Ty zaprzeczasz bo to w dzisiejszym
czasie ci się opłaca.. takie to drobne cwaniactwo, którym jak zresztą
piszesz kierowałeś sie przez całe swoje życie.

300. Data: 2013-08-04 10:19:05

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-29 21:04, Jacek Biały pisze:
> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego nonsens?
> Nie pracowałes w MO, więc co możesz o tym wiedzieć?
>
> Nie zmam mechanizmów pozyskiwania kapusiów
>

> Ja troche poznałem i wierz mi, że są bardzo różne. Od zastraszania i szantażu po
> przyjacielską rozmowe przy wódce o przyszłości.

Miałem w Polsce trochę znajomych, i jeżeli ktoryś z nich był zamknięty
na 48, to jednak powody takiego zamknięcia były, jednym słowem - do kozy
nie trafiali za niewinność.

Jednak sam chyba przyznasz że nie proponowano takiej współpracy
uczciwemu człowiekowi za ulicy?

> , ale myślę że
>

> Niekoniecznie. Byli tacy, co poszli za kasą, albo gdzieś po drodze dali się
> namówić koledze z SB. I niekoniecznie margines - do wywiadu w podziemiu to oni
> chcieli mieć ludzi na poziomie, wykształconych (najlepiej duchowny).

Myślałem że rozmawiamy o pozyskiwaniu kapusiów, ktorzy informowali MO o
swoim środowisku z półświatka, a nie o agentach wywiadu, bo pozyskiwanie
takiego odpowiednika Hansa Klossa to jednak dwie różne sprawy.

> , albo z
>

> Co jest prawdą.
> jb

Pytanie tylko - czy to źle? Bez tych donosicieli milicja/policja
byla/jest głucha i ślepa.. A chyba nie chcemy takich ślepych służb od
pilnowania porzadku?

Dewiacja psychiki spowodowana traktowaniem ciała jako grzech
Re: Czy w Polsce prześladowane są dzieci?
Miałeś chamie, złoty róg...?
Niedawno
Dla morderców i innych degeneratów