Prawda i mity o homeopatii ?

1. Data: 2007-01-11 15:49:42

Temat: Prawda i mity o homeopatii ?
Od: "Marcin Placzek" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem taka wypowiedz odnośnie stosowania leków homeopatycznych:
,,W trakcie terapii unikaj także stosowania kamfory i aromatycznych
olejków eterycznych (np. rumianku, eukaliptusa), bowiem substancje te
mogą osłabić lub uniemożliwić działanie środków leczniczych."
http://www.homeopatiaok.pl/article/view/31/zasady_st
osowania_lekow_homeopatycznych.html
Czy ktoś z Was miał takie doświadczenia ?

Placzus

2. Data: 2007-01-11 16:02:22

Temat: Re: Prawda i mity o homeopatii ?
Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dokładnie

3. Data: 2007-01-11 16:02:49

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11 Jan 2007 07:49:42 -0800, Marcin Placzek napisał(a):

> Czy ktoś z Was miał takie doświadczenia ?

Z tego co wiem, żadne badania naukowe nigdy nie potwierdziły że stosowanie
"leków" homeopatycznych odnosi jakikolwiek skutek (poza efektem placebo).
Leki homeopatyczne robi się w taki sposób:
- weź litr wody i 10 kropli środka leczniczego
- podziel ten litr wody na 10 części i każdą z nich rozcieńcz kolejnym
litrem wody
- powtarzać powyższe aż do uzyskania odpowiedniej ilości "leku"
W efekcie z tego początkowego "litra" robi się 1000 litrów i dopiero z tego
robi się te magiczne lekarstwa. Środka leczniczego już tam jednak nie ma -
bo został bardzo, ale to bardzo rozcieńczony. Nie ma prawa działać, chyba
że na psychikę (i portfel).

--
best regards,
scream (at)w.pl

4. Data: 2007-01-11 18:08:36

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11 Jan 2007 07:49:42 -0800, Marcin Placzek napisał(a):

> Znalazłem taka wypowiedz odnośnie stosowania leków homeopatycznych:

To jest grupa pl.SCI.medycyna, homeopatia jest bardzo daleko od science
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,3889

--

"Rzeczpospolita Polska chroni życie dzieci poczętych przez
ustawodawstwo i wysiłki władz publicznych". Jarosław Kaczyński

5. Data: 2007-01-12 13:18:29

Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo został bardzo, ale to bardzo rozcieńczony. Nie ma prawa działać, chyba

Ale w wodzie przecież pozostaje ślad substancji, która została rozcieńczona
;)

--
Larsoden | nedosraL
http://www.bykom-stop.avx.pl/

6. Data: 2007-01-12 19:05:50

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Jan 2007 14:18:29 +0100, Larsoden napisał(a):

> Ale w wodzie przecież pozostaje ślad substancji, która została rozcieńczona
> ;)

W stężeniu 0,000000001% :)))

--
best regards,
scream (at)w.pl

7. Data: 2007-01-12 19:58:16

Od: "nsane" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanow sie, czy srodki medycyny konwencjonalnej to rzeczywiscie leki,
skoro dzialaja wylacznie objawowo i niszcza watrobe.

8. Data: 2007-01-12 20:30:17

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W stężeniu 0,000000001% :)))

No i co z tego?
Może to jest informacja , a nie materiał do pszejedzenia ?

(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

9. Data: 2007-01-12 21:05:27

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12 Jan 2007 21:30:17 +0100, Stokrotka napisał(a):

> No i co z tego?
> Może to jest informacja , a nie materiał do pszejedzenia ?

Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi.

--
best regards,
scream (at)w.pl

10. Data: 2007-01-12 22:52:52

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nsane" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zastanow sie, czy srodki medycyny konwencjonalnej to rzeczywiscie
> leki, skoro dzialaja wylacznie objawowo i niszcza watrobe.

Nie słyszałeś o lekach działających na przyczynę choroby?:-> Np o
antybiotykach:->
Ciekawe też jest to szkodliwe działanie na wątrobę.
Propozycja moja jest taka - jak nie masz nic do napisania, to nie pisz.
Jak masz pisać bzdury to daruj sobie - czas zyskany na niepisaniu na
grupę poświęć na czytanie. Mniej skutków ubocznych niż pisanie głupot.

lit
Krwawienie dziąseł?
Zarobki diagnosty laboratoryjnego?-piszcie