Prawdzie i ludziom, pamięci ofiar ...

11. Data: 2010-04-16 07:40:19

Temat: Re: Prawdzie i ludziom, pamięci ofiar ...
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"zażółty" <r_e_dart@tnij_.op.pl> wrote in message
news:hq89q1$jlf$1@news.onet.pl...

"Wpadamy w skrajności ... Miotamy się między skrajnymi
ocenami ..."

Nie "my" redarcie. Ty. I to bardzo silnie.
I dalej wpadasz, teraz przechodzac do glebokich poklonow.
Ok, nie ma problemu.

Skoro juz jednak dyskutujemy, to pytanie do Ciebie samego.
Znajdz TO co wywoluje u Ciebie tak skrajne emocje w osobie
prezydenta.

--------------
Twoja ocena polityczna jest MZ zupelnie chybiona.
Tylko ogromne medialne emocje nagatywne rodem z telewizji
moga spowodowac taka ocene.

Przede wszystkim Kaczynski nie jest -jak piszesz-
politykiem od super wyrafilonowenej walki politycznej.
To tak jak kiedys Radio Maryja- gdy ktos pokazal statystyki
ze to radio jest na 5 miejscu sluchalnosci w polsce to
ktos tam nie mogl uwierzyc.

Jesli chodzi o rzady twardej reki to ekipa Tuska mocniej trzyma
za twarz swoich politykow. I slusznie - w partii ma byc porzadek!
Pytanie wiec skad to _demonizowanie_ wroga, bo
dla Ciebie Kaczynscy sa wrogami?

Mysle ze strachu. Z kilku powodow. Nie bede wymienial
wszystkich. Jeden:
- jest czesc Polski ktora lubi przykleic sie do autorytetu,
np. do wyksztalconych z miasta. Takie rodzaj "wyksztalcencow"
ktorzy nic nie rozumieja, tylko potakuja telewizyjnemy
przekazowi.
Tylko ze to co w TV, to czesto manipulacja (vide 4 ladowania samolotu).
Gdy pojawial sie polityk, ktory wprowadzi _inny_ punkt
widzenia, wprowadzil _polemike_,
i pokazuje mimowolnie mechanizmy (jak Kaczynski)
czesc osob po prostu doznalo szoku!
Okazalo sie ze nie wszystko wyglada tak jak mowi
manipulacja medialna.
Ludzie zdurnieli nie wiedzieli co maja myslec.

Wiec przystapili do likwidacji "zagrozenia", czyli
Kaczynskich. Zauwaz - czesto kazdy kto ma inne zdanie
staje sie "pisowskim pacholkiem".

Zauwaz jak wiele osob, nalezacych do tej grupy ktora
okreslam "wyksztalceni z miasta", jak wiele z nich
panicznie rzuca do obrony mediow.
Ktore w sprawie katastrofy co chwile zmieniaja zdanie (ich prawo).
Ci ludzie boja sie ze sie im swiat zawali - jesli wyjdzie niekompetencja
mediow to w co oni beda teraz wierzyc?

Pametasz jak mnie tu atakowano gdy pisalem o mnipulacji sondazami
wyborczymi?

To jest jeden z powodow. Strach przed polemika. Przez
roznymi zdaniami. Ludzie sa przerazeni, bo ktos kwestionuje
to do czego go media wytresowaly. Swiat mu sie wtedy wali.
Wtedy trzeba na kogos skierowac agresje. Wiadomo - wina Kaczynskiego.
Nawet to gdy Tusk to fajdlapa :)

To strach powoduje wielkie rzucanie emocjami, histerie.

To jest ta Frommowska "ucieczka od wolnosci"
ktora przezywal narod niemiecki wpadajac w rece
"jedynie slusznej" partii hitlerowskiej.
Partia myslala za ludzi i byli oni zadowoleni.

Polska znowy wpada w cos takiego. Dawniej bym sie "przejmowal",
a teraz sie ciesze - chce obserwowac ten cyrk, w ktory wpadaja
"tubylczy niewolnicy".
Gdy okaze sie ze mialo byc tak pieknie, cuda, a wyszo jak
zwykle, wtedy potrzebny bedzie koziol ofiarny (juz jest-Kaczynski).
W odpowiednim momencie trzeba sie bedzie ewakuowac,
gdy tubylcy chwyca sie za lby.

Pozdrawiam,
Druch

12. Data: 2010-04-16 08:04:31

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> - jest czesc Polski ktora lubi przykleic sie do autorytetu,
> np. do wyksztalconych z miasta. Takie rodzaj "wyksztalcencow"
> ktorzy nic nie rozumieja, tylko potakuja telewizyjnemy
> przekazowi.

Dla Ciebie zatem wyzszy poziom wyksztalcenia powoduje mniejsza zdolnosc
do krytycznej oceny podawanych informacji? Ciekawe.

> [...]
> Gdy pojawial sie polityk, ktory wprowadzi _inny_ punkt
> widzenia, wprowadzil _polemike_,
> i pokazuje mimowolnie mechanizmy (jak Kaczynski)

To prawda. Szoku ze zdumienia, ze w taki zasciankowy, malo eleastyczny
sposob mozna robic polityke. I miec siebie jako glowe panstwa za nic -
vide: wyjazd na teraeny walk w Gruzji.

> Ludzie zdurnieli nie wiedzieli co maja myslec.

To tez prawda - w dalszym ciagu nie wiem, co mam myslec o osobach, ktore
takie rzeczy wypisuja...

> Zauwaz jak wiele osob, nalezacych do tej grupy ktora
> okreslam "wyksztalceni z miasta", jak wiele z nich
> panicznie rzuca do obrony mediow.

Ale masz jakies poparcie tej tezy?

> Ktore w sprawie katastrofy co chwile zmieniaja zdanie (ich prawo).
> Ci ludzie boja sie ze sie im swiat zawali - jesli wyjdzie niekompetencja
> mediow to w co oni beda teraz wierzyc?

No, podpowiedz, w co powinni.

> To jest jeden z powodow. Strach przed polemika. Przez
> roznymi zdaniami. Ludzie sa przerazeni, bo ktos kwestionuje
> to do czego go media wytresowaly.

Same tresowane bezmozgi z dyplomami. Jak Ty sie odnajdujesz w ogole w
takim towarzystwie?

> To strach powoduje wielkie rzucanie emocjami, histerie.

Tez racja. Strach przed uprawianiem bagiennej polityki - teczki,
szantaz, bezpodstawne aresztowania, haki, asy, wypasione konferencje
prasowe, "wiem, ale nie nie powiem". Czyli ciagle rzucanie gownem. A
wszystko to dzialo sie w... mediach.

> W odpowiednim momencie trzeba sie bedzie ewakuowac,
> gdy tubylcy chwyca sie za lby.

Moze pomoga jacys tambylcy? ;-)
I.

13. Data: 2010-04-16 08:21:45

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> W kraju, gdzie skazano faceta za to, że rozwiesił w mieście treść modlitwy
> o nawrócenie Żydów za antysemityzm (stara katolicka modlitwa, ani słowa
> obrazy dla Żydów)- Ty chyba kpisz. A w Europie- historyk brytyjski
> tropiony i skazany za to, że zakwestionował liczbę ofiar holokaustu. W
> Szwecji dzieci pytane o to, co rodzice mówią o róności płci, małżeństwach
> homo...ech, Ty naprawdę nie chcesz...
... są także czarne listy na stronach nazistowskich ...
... a także sprawa Alicji Tysiąc, wyroki dla Nieznalskiej, tragedia Barbary
Blidy ...
Tak - zgadzam się z Tobą. Nie jest idealnie, w każdej chwili na świecie
gdzieś
ktoś przegina, komuś się dzieje niesprawiedlwość.
Nie widzę na razie możliwości porozumienia z Tobą na płaszczyźnie innej, niz
tylko
ogólniki. I niech będzie chociaż tyle.

14. Data: 2010-04-16 08:36:37

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-kwiecień-10, zażółty wlazł między psychopatów i wykrakał:

<ciach dążenie do prawdy>

redart, tak ogólne - dziękuję ci za to.

15. Data: 2010-04-16 09:15:33

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

Moze Ciebie ten artykul urazil troche,
ale mi sie nie chce nawet przepychanek robic.
Jesli to co napisales wydaje Ci sie nic nie warte - zostaw to.

-------
To co jeszcze chcialem dodac:
czesc tych tzw. wyksztalconych z miasta zostala
emocjonalnie zwiazana w "swojej grupie" poprzez
bardzo niskie instynkty.
Wystarczy przypomniec akcje palikota czy niesiolowskiego.
To co mnie dziwi to z jaka latwoscia ludzie dali sie
w te emocje wkrecic. Do tego stopnia ze przestali
obietwynie myslec. I sami nie potrafia sobie dac rady z tymi
emocjami.

Dziwi mnie tez to ze czesc z tych ludzi korzysta z tych niskich instynktow,
mimo ze ma poczucie swojej wyzszosci. Bo tak im wmowiono.
Bo przekonano ich ze ta agresja jest w slusznej sprawie (zagroznie).

Jest w tym tez efekt oblezonej twierdzy.
Obrona za wszelka cene.
To wywoluje ogromne emocje, zwlaszcza to gdy ktos
z taka nakrecona grupa polemizuje - wszelka polemike trzeba zniszczyc,
bo moze ona pokazac mechanizm w jakims srodowisko
tzw. wyksztalconych z miasta zostalo uwiklane.
Ktos moze pokazac niskie instynkty a wkurza i nakreca spirale agresji,
negatywnych emocji.

Druch

16. Data: 2010-04-16 09:38:51

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zażółty pisze:

> [...]
> jaką mamy dzisiaj - kiedy nie musimy się obawiać,
> że nasze dzieci powiedzą w szkole za dużo i nieświadomie
> skażą swoich rodziców na represje. Za Polskę, w której farba
> do malowania ławek w parkach, huśtawek, karuzel, zjeżdżalni
> stoi w każdym sklepie i mieni się wszystkimi kolorami tęczy.
> Dziękuję wszystkim tym, którzy walczyli i nie raz poświęcili
> rzeczy najcenniejsze, by wytrwać na posterunku. Niech pamięć
> o nich, pamięć pełna, zawierajaca także wiedzę o ich
> słabościach - będzie dla potomnych świadectwem
> prawdziwej walki - pełnej trudów i pułapek - ale koniecznej

Brawo! Podpisuję się pod całokształtem.

Ewa

17. Data: 2010-04-16 09:54:55

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> "Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message
>
> Moze Ciebie ten artykul urazil troche

Nie urazil mnie.

> ale mi sie nie chce nawet przepychanek robic.
> Jesli to co napisales wydaje Ci sie nic nie warte - zostaw to.

??

> -------
> To co jeszcze chcialem dodac:
> czesc tych tzw. wyksztalconych z miasta zostala
> emocjonalnie zwiazana w "swojej grupie" poprzez
> bardzo niskie instynkty.

Dosc skomplikowane to...

> Wystarczy przypomniec akcje palikota czy niesiolowskiego.

Niesmaczne, jasne. Wszedzie znajda sie osoby, ktore w taki sposob
wyrazaja swoje racje. Zeby na cos zwrocic uwage szerszego grona lub by
"obudzic" ludzi, trzeba czasami mocnych srodkow wyrazu.
"Spieprzaj, dziadu" tez delikatne nie bylo. A nie chodzilo tu nawet o
zadne racje...

> To co mnie dziwi to z jaka latwoscia ludzie dali sie
> w te emocje wkrecic. Do tego stopnia ze przestali
> obietwynie myslec. I sami nie potrafia sobie dac rady z tymi
> emocjami.

Jestes ich terapeuta, ze to wiesz?

> Dziwi mnie tez to ze czesc z tych ludzi korzysta z tych niskich instynktow,
> mimo ze ma poczucie swojej wyzszosci. Bo tak im wmowiono.
> Bo przekonano ich ze ta agresja jest w slusznej sprawie (zagroznie).

Czyli np. Kurski i Ziobro sa, jak rozumiem, malo agresywni?
I.

18. Data: 2010-04-16 09:57:55

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"zażółty" <r_e_dart@tnij_.op.pl> wrote in message

Wreszcie konkretne zarzuty na Kaczynskich.

Kaczynscy chcieli lustracji.
Takiej jaka byla w Niemczech czy Czechach.
Niedawno, Niemcy przeznaczyli nawet 1 mln Euro, zeby
posklejac zniszczone w niszczarkach dokumenty Stasi!

Wyobraz sobie jaki bylb u nas kwik gdyby tak chcial zrobic Kaczynski.

Co wiecej - w Czechac bodajze, bylych wyzszych funcjonariuszy
publicznych odsunieto od wladzy na 10 lat.

A u nas nie bylo lustracji.
Ze strachu przed lustracja zrobiono "agresje Kaczynskich".
Zrobili to Ci ktorzy bali sie ujawnienia teczek,
na zasadach jak w Niemczech :)

Ze Walesa zaatakowany? "Zaatakowny" bo ktos osmielil
sie pokazac jego dokumenty wspolpracy z SB?
Uwazam ze skoro ten fakt mial miejsce - trzeba to ujawnic,
a nie bac sie prawdy.
I tyle.

A ze tyle histerii sie narobilo przy ujawnianiu prawdy?
---
Zrobiono taka histerie "zagrozenia Kaczynskimi",
ze bazujace na niskich instynktach zagrwyki Palikota,
czoloego polityka, to te zagrania
okazuje sie "mocno uzasadnione".
Uzasanione bo trzeba odpowiedziec na "agresje kaczynskich".
Dlatego sie plulo i plulo i plulo. Z wyzszej racji.

Druch

19. Data: 2010-04-16 10:03:26

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Uzasanione bo trzeba odpowiedziec na "agresje kaczynskich".
> Dlatego sie plulo i plulo i plulo. Z wyzszej racji.

Powiem Ci Duchu, że jedyna osobą, która teraz histeryzuje jesteś Ty :-))
Wyluzuj
MK

20. Data: 2010-04-16 10:03:43

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

"Mnie zastanawia, co im ten Wałęsa zrobil, ze sie od niego odcieli. Po
tych wszystkich wspolnych przejsciach."

Lustacja, tzw. "nocna zmiana".
U nas miala byc lustracja taka jak Niemczech czy Czechach.

Walesa wystraszyl sie swojej wlasnej teczki
(ktora potem pozyczyl i nie oddał)
i przekazal wladze w rece ludzi ktorzy go
mieli chronic.

Druch

Re: (IVÁN): WE ARE WITH POLAND ALWAYS
Polityka miotania zmarłymi.