Prawdziwy adres mail-owy Dużej Agi potrzebny

1. Data: 2001-12-11 19:18:42

Temat: Prawdziwy adres mail-owy Dużej Agi potrzebny
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AGNIESZKOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!
Nie daj się dłużej prosić!!!!!!!!!!!!!

AGNIESZKOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TYLE LUDZI CZEKA NA TWÓJ ADRES :|||||||||||
Jak jesteś taka wstydliwa (na spotkaniu zaobserwowałem wręcz odwrotne
zjawisko) to adres podaj na priv.
Także Eryk mnie dziś prosił za moim pośrednictwem abym się upomniał dla
Niego o Twój adres co też czynię.
Nie daj się dłużej prosić.

1. Data: 2001-12-12 08:52:33

Temat: Re: Prawdziwy adres mail-owy Dużej Agi potrzebny
Od: "j.smith" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dolaczam sie!
j.smith

1. Data: 2001-12-12 10:03:06

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, tak, juz podaje Panowie i Panie:)
a...@r...com.pl
strone www, proponuje pozwiedzac dopiero za 2 tyg. wlasnie wydalismy duze
pieniadze na nasz wizerunek w Waszych oczach:)

prywatne konto zakladam raz w tygodniu, ale mam ta wlasciwosci, iz nie
jestem w stanie zapamietac loginu i hasla, juz taka ze mnie biedna mala
zapominalska:)

Jeszcze raz przepraszam za ten balagan adresowy i czekam na male co nie co
od WAS {tu uklon w kierunku Andrzejka i Rafałka :)}, zanim nie ochloniecie
po tych naszych zabawach.

pozdrawiam bardzo serdecznie
Agnieszka:)

1. Data: 2001-12-13 18:36:27

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ag"
> nie jestem w stanie zapamietac loginu i hasla...

Agniesiu od tego jest kartka i długopis.
Następnie taką karteczkę chowamy do teczuszki i już zawsze pamiętamy hasło
do skrzynki, serwer POP3 i SMTP.
Ja tak robię, bo pamięć u mnie krótka.

> juz taka ze mnie biedna mala...

No z tą "mała" to bym był ostrożny...

I w ten oto sposób skrzynka "Najwyższej" została zapchana na max. listami od
wielbicieli sieciowych :))))

--
TNIJ CYTATY!!!

1. Data: 2001-12-14 09:48:06

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka
> No z tą "mała" to bym był ostrożny...
az strach pomyslec co by ze mnie wyroslo, gdybym nie zaczela palic:))))

> I w ten oto sposób skrzynka "Najwyższej" została zapchana na max. listami
od
> wielbicieli sieciowych :))))

a wcale bo nie.........:)
pozdrawiam
Agnieszka:)

1. Data: 2001-12-14 10:56:13

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ag" <...@...com.pl> wrote in message news:9vchm4$nfo$1@news.tpi.pl...

[cut]
listami
> od
>
> a wcale bo nie.........:)

Boją się... ;-)))
Nic dziwnego :-)

> pozdrawiam
> Agnieszka:)

Pozdri

Saulowski

1. Data: 2001-12-14 12:08:53

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo
> Boją się... ;-)))
> Nic dziwnego :-)

i Ty Brutusie kontra mnie?............:)

Agnieszka:)

1. Data: 2001-12-14 12:35:00

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

/ Saulo/

/Agnieszka/
> i Ty Brutusie kontra mnie?............:)

On najglosniej krzyczal by uwolnic Barabasza ;-)

Oli

1. Data: 2001-12-14 12:39:59

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> / Saulo/

> /Agnieszka/

> /Oli/
> On najglosniej krzyczal by uwolnic Barabasza ;-)

Saulo
stawaj do pojedynku na miny! a kto przegra na katafalk, ok?:)

Agnieszka:)

1. Data: 2001-12-14 13:28:28

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ag" <...@...com.pl> wrote in message news:9vcrob$3j5$1@news.tpi.pl...

> Saulo
> stawaj do pojedynku na miny! a kto przegra na katafalk, ok?:)
>
> Agnieszka:)

na miny... dzięki Ci, o Wielka :-)

zaraz... zaraz... gdzie ja mialem te mala przeciwpiechotna, no choc malenka,
a... jestes...
pod szafa sie schowalas

OK jestem gotowy

Saulo