juz mam!!!

1. Data: 2001-12-11 15:08:06

Temat: juz mam!!!
Od: "schari" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

willie the pimp to taki lepper cyberprzestrzeni :)

pozdrowka schari

1. Data: 2001-12-11 17:04:28

Temat: Re: juz mam!!!
Od: KOMINEK <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Byl szary dzien, rownie ciemna noc kiedy to oczom moim ukazal sie post osobnika
poslugujacego sie mailem r...@w...pl :
9v57c3$nfg$...@s...icm.edu.pl:

> willie the pimp to taki lepper cyberprzestrzeni :)

Taki Lepper karmi sie ludzmi, ktorzy o nim mowia i na niego glosuja.
Taki Willy takze.
Przemysl to ;-)
KOMINEK [ex-uowca uosi]
k...@p...org Gadu - 1209534
m m m m ma ma ma ma ma ma ma mam mam mam mama mama
(nie gap sie tak, moja sygnaturka uczy sie mowic)

1. Data: 2001-12-11 18:49:32

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> Taki Lepper karmi sie ludzmi, ktorzy o nim mowia i na niego glosuja.
> Taki Willy takze.
> Przemysl to ;-)

Co wy byście bez niego zrobili :D

--
Dziadek Vesemir
"Nawet dla zmarlych litosc jest ciezka i obraźliwa"

1. Data: 2001-12-11 19:02:13

Od: "schari" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KOMINEK <k...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...0.0.1...

> Taki Lepper karmi sie ludzmi, ktorzy o nim mowia i na niego glosuja.
> Taki Willy takze.
> Przemysl to ;-)

nadzwyczaj trafna uwaga :)
dotarlo do mnie ;)

pozdrawiam schari

1. Data: 2001-12-11 21:45:08

Od: "Kuki" <k...@s...plNIE-SPAMUJ> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "schari" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> willie the pimp to taki lepper cyberprzestrzeni :)
>
> pozdrowka schari

A którry Lepper? Czy masz moze na mysli Roberta Leppera,
twórcę teorii percepcyjno-motywacyjnej ? :)

Co wy wokół Willllllllllllllllllllllllllllliego the Pimpa tańczycie? ;-)))))

Większość nowych wątków dotyczy swej osoby.
Czy on wygrał coś w totka ;) ..... i stać go na
odszkodowania za niecenzuralne słowa $?$ :))))))

PPowtarza słowa z poprzednich watków...a potem czerwieni sie jak
buraczek po pierwszej spowiedzi...dałbym mu ciasteczko ....hehe
....ale nie mam ;-)

Antypoznawacze jaja....heh... IPatrz jak sie zaufanie zawiodło.
stAmINĘ nie zarejestruje pani w aptece, oj.... juz nie!
Weź se Mirku...wieczorem....psy kominku. :-D
- Sucharyniarz [ala LOLek (zje (łazanka)){]}? :-)))
Dziękuje. Wole OEM niz Boxa. ;-)

Prosze tego nie cytac! ciąc predzej u Taty.

Zupelnie nie wiem, czy mozna sie z Willie daga#dac? :/
kręci
ucieka,
niby się żegna....ale to pewnie takie curiozum_...
?!???!!??! Łortographia się kłania ;-)

())():)))))Pep(*)łonski tak trzymac );-)))))

"Chyba nienormalna jestem! ;-))))" - Marzanna
Bez komentarza....... :|
~~.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl ?:DBase...?
Nawet dewotka z płotka swoje zasady zna.aha....

Nuuuuuuuuuuuuuudda......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wassko ?! ...nie tak, oj..nie tak! Nieladnie, mocium panie...:\
Z okolic Wrocławia polecam NN itcwrp z o.o....ph (:5,5?:/
"Szczury" - kto to napisal? NieFerdydurke, nie LiJay..15 lat zapóźno :(
Gdzie mozna znalesc dobrego psychologa?

.......0-980-..ext-fw..foka
czekaj, czeakj...
GrMuzcica chono tu...
Dasz sie prowokowaćć?
dasz, czy nie das?...... ;-))))

>Reklama<
Buddyjskie kominki wentylacyjne "Julasek"- tanio :)
tel. kom. 3876423 Pytac o Harry Kujtassa ;-)
>Po reklamamie<

((((((((( TYLE )))))))))
( () 0 )

< __ >

~~Wiliamie Mrof. wyrażam się jasno? (m-usz?:|#)!~))))
Zeby mi to bylo ostatni raz z tymi przekleństwami...

pozdroofka,
Curus do domu! Z Ludwisią jutro sie pobawisz |-)

Kto nie rozumie ten informatyk .....hahahhahaha

1. Data: 2001-12-11 23:01:21

Od: "Bracken" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> willie the pimp to taki lepper cyberprzestrzeni :)

Ubiegłaś mnie z tym postem dosłownie o minuty :)))))))))

A tak na poważnie. Lepper to medialny produkt, wykreowny głównie przez
frustrację znacznych mas ludzi. Zauwazcie jakie ten człowiek ma poparcie,
pomimo kretynizmów jakie głosi - ignorowanie go jest ignorowaniem
pewnych problemów, co zemści się bardzo.
Podobnie WTP jest po prostu nagłąśniająca pewien sposób bycia,
mówienia i podejścia do tego, co dzieje się na grupie. Ignorowanie
go też nie przyniesie rezultatów.
Bo przecież grupa, choć .sci , jest dla ludzi i o ludziach,
a ludzi z takim podejściem jak on jest b. wielu.
Przypatrzcie się temu co się dzieje na grupie od kilku dni.
Facet, chociaz nielubiany, prawie zdominował liczbami postów
i odniesień, tematykę grupy. Najpierw tylko bluzgał, teraz zaczyna poruszać
inne tematy, dzieli na tych co go rozumieją i nie rozumieją, rozdaję nagrody
i nagany.
Uznanie go za kretyna nic nie zmieni, ale o tym już pisałem trochę niżej,
w poście a'propos Evy, więć nie będe powtarzał.
Czyżby miało się okazać, że na grupie "Wersalu już nie będzie" ? ;)))

--
Bracken
<~--------------------------------------------~>
Vladimir Nabokov wrote:
...odrębność stanowi jedną z podstawowych reguł życia.
Człowiek egzystuje tylko wtedy, gdy jest odizolowany od otoczenia.
Musimy w niej tkwić, bo w przeciwnym razie czeka nas zguba.

1. Data: 2001-12-11 23:53:36

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik schari :

> willie the pimp to taki lepper cyberprzestrzeni :)

I siedział gość godzin kilka, by z główki wyszło takie oto głupiutkie
zdanko.

Dobre jaja :)

A nie lepiej, kolego schari, pomyśleć o tym, co będzie jutro, o Świętach, o
śniegu, w co się ubrać do pracy niż zajmować się Willie The Pimpem?
Ja rozumiem, że wywarłem na tobie wrażenie, bo kogoś takiego przypuszczalnie
nie spotkałeś w swoim życiu. Mogę Cię tylko zapewnić w takim razie, że
jeszcze wiele to Ty, kolego schari, tego życia nie zaznałeś :)

Wszystko przed Tobą.
Pozostaje mi życzyć Ci powodzenia.
WP

1. Data: 2001-12-11 23:56:23

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vesemir :

> Co wy byście bez niego zrobili :D

Na pewno byliby szczęśliwsi, że mnie nie ma, bo mogliby żyć z przekonaniem,
że są ludziska OK. A tu nagle znalazł się gość, który wytknął prosto w buźkę
mankamenty te i owe.
Więc go nie lubią szanowni grupowicze, bo kto lubi gdy się go opierdala?
I nie ma się argumentów na obronę?...
WP

1. Data: 2001-12-11 23:58:53

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kuki
[wycinamy ten bełkot]

Możesz mi wierzyć albo nie, ale spotkałem na swej drodze wielu idiotów. Ty
sprawiasz wrażenie największego.
Są dwa wyjścia:
1. albo się zgrywasz a w gruncie rzeczy jesteś zupełnie normalny
2. albo jesteś stuprocentowym debilem

Zaczynam sądzić, że 2.
WP

1. Data: 2001-12-12 00:58:40

Od: "Kuki" <k...@s...plNIE-SPAMUJ> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Willie The Pimp" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sprawiasz wrażenie największego.
> Są dwa wyjścia:
> 1. albo się zgrywasz a w gruncie rzeczy jesteś zupełnie normalny

Czy ja sie do ciebie odzywalem? Ja w kwestii Leppera,
nieco wątek mi sie przedłużyl.....ot, takie flaki z olejem ;-)

Odczep sie!

K.

Emocje pierwotne
łords