Preparaty ujedrniajace biust

1. Data: 2002-12-04 11:36:32

Temat: Re: Preparaty ujedrniajace biust
Od: "Monika" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> a czy ktoś używał Fermete Buste z serii Bioptimale formy YR?

Używałam i używam nawet w chwili obecnej (w sumie już trzecie opakowanie).
Nie czytałam opinii na wizażu, ale jest dobry. Do biustu wypróbowałan już
specyfiki firm: atw, Mustella, Tanita, Avon i Oriflame (taki z pompką - też
był świetny). Do tego powracam; jakoś najbardziej mi pasuje. Efekty - są,
ale pod warunkiem regularnego stosowania.
Monika

1. Data: 2002-12-04 11:52:22

Temat: Re: A co z rozstepami??
Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maelen De Witch <m...@o...pl> napisał(a):

> Które z preparatów choc troche je usuna?

A co, cierpisz na nadmiar? :-)

1. Data: 2002-12-04 12:00:01

Temat: Odp: Preparaty ujedrniajace biust
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...to ja poczekam na jakąś promocję i sprawię sobie ten kremik :-))
Na razie kończę żel z avonu. I jestem z niego tak średnio zadowolona. Nie
zauważyłam jakiś rewelacyjnych efektów... Jak go skończę ypróbuję en z YR,
będę iała porównanie...

Dzięki za odpowiedź
pozdrawiam!

1. Data: 2002-12-04 12:00:54

Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maelen De Witch" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Które z preparatów choc troche je usuna?

Witam!

Ja na rozstępy używam z Avon-u z serii BODY Kremu na rozstępy i działa.
Z resztą w innych miejscach również sprawdził się doskonale.
Sama osobiście chwalę sobie całą tą serię. Na mnie działa.

Pozdrawiam
JustysiaW

1. Data: 2002-12-04 12:01:37

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha - kupuje go w promocji, bo
> normalna cena to chyba trochę zawyżona jest.

...według mnie to cała seria Avon Body ma zawyżone ceny....

1. Data: 2002-12-04 17:34:31

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Maelen De Witch" <m...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Użytkownik azalea <k...@i...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:askc22$9v5$...@n...tpi.pl...
>
> Ale od zabki rozwijaja sie te tzw. Motylki i masz bary jak atleta potem.

ale to juz chyba trzeba duuuuzo trenowac, a tego chyba nie miala na mysli
azalea
Ilona

1. Data: 2002-12-05 14:42:14

Od: "Maelen De Witch" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik I.P. <i...@g...de> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:aslebd$va$07$...@n...t-online.com...

> ale to juz chyba trzeba duuuuzo trenowac, a tego chyba nie miala na mysli
> azalea

Czy ja wiem czy duzo? raz w tygodniu po 50 szerokosci basenu przez trzy
miesiace...

1. Data: 2002-12-05 14:44:57

Od: "Maelen De Witch" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Reniaszka <r...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:askq9m$gr5$...@n...gazeta.pl...

> A co, cierpisz na nadmiar? :-)

Nadmiar rozstepów czy preparatów? :-)

Bo jesli to pierwsze to i owszem. Na codzien mialam rozmiar 75 B ale w ciaży
zrobiło sie 75 D no i pojawił sie problem. :-)

1. Data: 2002-12-17 14:46:06

Od: "flowera" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ciacho" <c...@S...ciacho.pl> wrote in message
> Jagusia [b...@o...poczta.pl]
> na: pl.rec.uroda napisał/ła:
>
> : Jestem nowa. Witam. Chcialabym zapytac jakie kto mial doswiadczenia z
> : preparatami ujedrniajacymi biust, kto jakie uzywal i czy dzialaly? Ja
> : obecnie uzywam tego z Avonu i jestem srednio zadowolona, raz ze nie
widze
> : zadnych efektow to jego zapach srednio mi odpowiada. Dzieki z gory za
> : odpowiedzi. Pozdrawiam. Jagusia
> Dobry facet, robiacy codziennie masaz piersi, plus ew. odpowiedni stanik,
> plus tzw. "wroc kochanie", czyli masowanie trojkacika w okolicach pach.

> [...]

hi hi popieram :))))))) moj maz mi tak masowal
ze z B zrobilo mi sie w ciagu 2 lat prawie D :))))))
cos w tym wiec musi byc, zreszta gdzies mi sie obilo
w telewizji o uszy ze ktos skontruowal urzadzenie
masujace powiekszajace biust ;;-)
pozdroofka

1. Data: 2003-01-07 11:07:10

Od: "Moni" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cos w tym wiec musi byc, zreszta gdzies mi sie obilo
> w telewizji o uszy ze ktos skontruowal urzadzenie

To poproszę o instruktaż tego masażu :))))

pozdrawiam
Moni

KOSMETYKI W FORMIE PIANKI POMOCY!!!!!
ciekawe trzewiczki w Warszawie