Wrastajace wloski po depilacji

1. Data: 2002-12-03 15:41:06

Temat: Wrastajace wloski po depilacji
Od: "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mial moze ktos problemy z uciazliwym wrastaniem wloskow po depilacji
nog? Probowalam juz doslownie wszystkich sposobow, maszynka, depilator,
kremy, wosk i za kazdym razem te same efekty :(. Czy znalazl ktos moze
sposob na to jak nie dopuscic do ich wrastania? Pozdrawiam. Jagusia

1. Data: 2002-12-03 16:36:09

Temat: Re: Wrastajace wloski po depilacji
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka"
> mnie ten problem też dotyczył. Robiły mi się takie straszne ropne wręcz
> krostki. Stosowałam 2 maście przepisane przez dermatolog, wszystko wróciło
> do normy. Później odstawiłam depilator mniej więcej na rok, ale mimo to
> krostki powróciły. Znowu kremy... Teraz używam już ponownie depilatora od
> półtora roku i jak na razie wszystko w porządku. Jak widzę, że jakiś włos
> nie chce wyjść spod skóry, to smaruję to miejsce tą maścią. I pomaga...

Możesz napisać co to za maście?
Asia

1. Data: 2002-12-03 17:18:02

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kremy, wosk i za kazdym razem te same efekty :(. Czy znalazl ktos moze
> sposob na to jak nie dopuscic do ich wrastania? Pozdrawiam. Jagusia

Mnie robienie nogom pilingu pomagało. I mycie się mydłem z otrębami - też
taki piling.
Sowa

1. Data: 2002-12-03 17:56:47

Od: "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez prosilabym o nazwy masci i czy sa na recepte? Dzieki i pozdrawiam.
Jagusia

1. Data: 2002-12-03 20:31:38

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz napisać co to za maście?

Jedna to bactroban a druga- triderm. Obie na receptę. Bactroban stosuje się
maksymalnie przez około10 dni (ponieważ jest to coś w rodzaju antybiotyku).
Triderm w zależności od potrzeb.
Kosztuję około 30 zł (bactroban) i 25 (triderm).

1. Data: 2002-12-03 21:10:14

Od: "AniaT" <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
się
> maksymalnie przez około10 dni (ponieważ jest to coś w rodzaju

Triderm to tez "cos w rodzaju antbiotyku" i jeszcze dodatkowo "cos w
rodzaju sterydu" , szczerze doradzam ostroznosc z tym stosowaniem w
zaleznosci od potrzeb bo skutki maga byc przykre i niestety czsem
nieodwracalne.
--
Anna

1. Data: 2002-12-03 22:22:57

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości

Mam ten problem od czasu kiedy używam depilatora mechanicznego. Włoski
wrastają, a od tego uporczywie swędzi i przesusza się skóra. Mi pomaga
trochę codzienne szorowanie łydek ostrą gąbką pod prysznicem (takie "na
siłę" wyciąganie tych nieszczęsnych włosków), ale zawsze jakieś twardziele
się nie dają :(

Pozdr
Majka

1. Data: 2002-12-03 22:55:57

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Triderm nie ma nic wspólnego z antybiotykiem. Stosuje się 2 razy dziennie.
Nie ma jakiegoś ograniczenia co do długości stosowania. Ja miałam stosować
przez jakiś okres a jeżeli nie było by poprawy, to miałam odwiedzić ponownie
dermatologa. Wiadomo, lepiej nic nie działać na własną rękę. Najlepiej udać
się do dermatologa, niech sam najlepiej zobaczy te zmiany skórne i coś
zaleci.

1. Data: 2002-12-04 20:01:42

Od: "AniaT" <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Triderm nie ma nic wspólnego z antybiotykiem.

A ulotke wyrzucilas od razu bo przeszkadzala ?
--
Anna

Preparaty ujedrniajace biust
KOSMETYKI W FORMIE PIANKI POMOCY!!!!!