Pręt Rush'a - jak zamocowany?

1. Data: 2005-01-05 23:05:55

Temat: Pręt Rush'a - jak zamocowany?
Od: LoboV <f...@t...lobo.z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W związku z tym ze od kilku tygodni mam to w nodze coraz bardziej
interesuje mnie to jak toto jest umocowane? Znalazłem kilka zdjęć:
http://www.hwbf.org/hwb/conf/sach2/fafx.htm
Mam złamaną w dwóch miejscach strzałkę i z tego co rozumiem to tym
zagiętym końcem jest zaczepiony (wbity?) w koniec kości (u mnie chyba na
dole bo boli mnie troche przy ruszaniu stopą właśnie końcówka strzałki)
ale jak jest ustabilizowana kość? Na rentgenach nie widzę żadnych śrub.
Czy to jest tak zostawione czy może związane czymś z kością??

Pozdrawiam
LoboV

2. Data: 2005-01-06 13:54:38

Temat: Re: Pręt Rush'a - jak zamocowany?
Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo ten pręt jest w środku kości - w jamie szpikowej - nie jest ona
całkowicie pusta tylko jak sama nazwa wskazuje zawiera szpik, jednak
można tam wprowadzić pręt, który będzie stabilizował złamanie, pręt
Rusha ma wystarczającą sztywność, więc zwykle wystarcza jeden. Po
wprowadzeniu siły tarcia trzymają go na miejscu, jednak zdarza się, że
po pewnym czasie lubi sobie wędrować na zewnątrz, ten haczyk jest po to
aby nie przemieszczał się do wewnątrz bo wtedy usunięcie go byłoby
bardzo trudne :)

3. Data: 2005-01-06 17:35:48

Od: LoboV <f...@t...lobo.z.pl> szukaj wiadomości tego autora

deberg napisał(a):
> [...]
> po pewnym czasie lubi sobie wędrować na zewnątrz, ten haczyk jest po to
> aby nie przemieszczał się do wewnątrz bo wtedy usunięcie go byłoby

Aaa dzięki :-) To już wiem czemu z angielskiego to się nazywa gwóźdź :-D

Pozdrawiam
LoboV

Ile % wody w organiźmie człowieka??
Ostre bóle brzucha połaczone z bólem głowy
Leczenie nieplodnosci meskiej akupunkturom
ból po lewej stronie brzucha
[Pyt] Nerwica