Prewencyjne ogłupianie uzasadnione?

1. Data: 2013-07-06 10:56:37

Temat: Prewencyjne ogłupianie uzasadnione?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

"Szaleniec, który ma IQ wyższe od Einsteina, a resztę życia spędzi w więzieniu. Kim
jest Unabomber? Czy to on zapoczątkował na świecie strach przed terroryzmem? Oto
historia Teda Kaczyńskiego."
"Unabomber aresztowany został 3 kwietnia 1996 roku. Po zatrzymaniu u Teda
zdiagnozowano schizofrenię paranoidalną, jednak został skazany jak zdrowy człowiek. W
1998 r. otrzymał karę dożywotniego więzienia."

http://natropie.onet.pl/najnowsze/geniusz-ktory-zabi
jal,1,5555551,artykul.html

2. Data: 2013-07-06 11:08:16

Temat: Re: Prewencyjne ogłupianie uzasadnione?
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>zdiagnozowano schizofrenię paranoidalną, jednak został skazany jak zdrowy
>człowiek. W 1998 r. otrzymał karę dożywotniego więzienia."

Nie zaglądałem do tego sznurka. Kiedyś się naprawdę sporo nim interesowałem.
Podobało mi się oświadczenie oficera FBI- że bez pomocy brata nigdy by go
nie złapali. No cóż- górą nasi:-)
Jego strona www natomiast to coś w rodzaju..."Ogniu krocz za mną"

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

3. Data: 2013-07-06 11:09:47

Od: ? ? ? ? ? ??? <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-06 10:56, m...@g...com pisze:
> [...]
zdiagnozowano schizofrenię paranoidalną, jednak został skazany jak zdrowy człowiek. W
1998 r. otrzymał karę dożywotniego więzienia."

najsmutniejsze jest to, ze ty chyba
bez większego zaangażowanie świadomości
wrzucasz te njusy a sam
nie wiesz jaki wniosek z niego wyciągnąć.
stawiam na płatną prowokację :) szum dla szumu.

--
? ??

4. Data: 2013-07-06 11:21:33

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora