Prezent.

1. Data: 2003-10-16 15:33:15

Temat: Prezent.
Od: "Robert" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chce kupic swojej pani jakis ladny stanik lub komplet
Jakiej firmy polecacie wyroby, chodzi mi o trałosc jakosc i funkcjonalnosc,
wygode itp.
Robert

1. Data: 2003-10-16 15:49:25

Temat: Re: Prezent.
Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert" <r...@t...pl> wrote in message
> [...]
> chce kupic swojej pani jakis ladny stanik lub komplet
> Jakiej firmy polecacie wyroby, chodzi mi o trałosc jakosc i

DIM
iska

1. Data: 2003-10-16 15:58:26

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Oct 2003 17:33:15 +0200, Robert <r...@t...pl> wrote:
: Witam,
: chce kupic swojej pani jakis ladny stanik lub komplet
: Jakiej firmy polecacie wyroby, chodzi mi o trałosc jakosc i funkcjonalnosc,
: wygode itp.

Marks&Spencer

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-10-16 18:40:02

Od: "flower" <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> chce kupic swojej pani jakis ladny stanik

Triumph

1. Data: 2003-10-16 20:39:03

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chce kupic swojej pani jakis ladny stanik lub komplet
> Jakiej firmy polecacie wyroby, chodzi mi o trałosc jakosc i

wejdz na www.biust.pl albo www.intymna.pl napewno znajdziesz cos co potem
mozesz spokojnie kupic w butikach w centrach handlowych jezeli nie lubisz
zakupow przez internet :)
zreszta wrzucajac np w onet haslo bielizna znajdziesz mnostwo dobrych firm
z piekna bielizna damska i nie tylko
pozdr
ma

1. Data: 2003-10-16 21:26:56

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert wrote:
> [...]
> chce kupic swojej pani jakis ladny stanik lub komplet
> Jakiej firmy polecacie wyroby, chodzi mi o trałosc jakosc i

Triumph i Splendo polecam.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-17 09:03:50

Od: "AsiaS" <a...@w...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower"
> Triumph
Ale miało być ładne.. Triumph ma większość rzeczy nadal tak siermiężne
jakie produkowało się w czasach powstania firmy (1886) ;)
Asia

1. Data: 2003-10-17 10:20:13

Od: "Kwizak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sie podpisuje pod Triumphem. I wcale nie uwazam, zeby bielizna tej firmy
byla siermiezna....

1. Data: 2003-10-17 10:32:32

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kwizak" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja sie podpisuje pod Triumphem. I wcale nie uwazam, zeby bielizna tej
firmy
> byla siermiezna....

Ja tez sie podpisuje. Z tego wzgledu, ze mam dwa staniki Triumpha i sa nie
do zdarcia.W zyciu nie mialam tak wytrzymalej bielizny, a stosuje je na
zmiane, praktycznie tylko te dwa, bo inne sie jakos odksztalcily itp (w
pralce nigdy nie piore, zawsze recznie). Oba staniki sa bardzo zgrabne.
Jeden jest czarny i nie zauwazylam, aby kolor wyblakl, a mam go ponad rok.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-17 11:24:00

Od: "Dzanina" <d...@w...unitron.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) wrote:
> [...]
> odksztalcily itp (w pralce nigdy nie piore, zawsze recznie). Oba
> staniki sa bardzo zgrabne. Jeden jest czarny i nie zauwazylam, aby

Zgadza sie, jakos materialu Triumpha jest bardzo dobra. Przez jakis czas
kupowalam tylko bielizne tej firmy wlasnie ze wzgledu na trwalosc i
wytrzymalosc. Ale od pewnego czasu jakos przestaly mi sie podobac ich
staniki, ciagle maja te same wzory, nic nowego nie proponuja.

Dzanina

dla milosniczek H&M w wwie
Kosmetyczka [Wroclaw]
fryzjer w Gdansku
Flavo C i Hydracid Alfa czy ktoś stososował?
Fruttini juz mam - wrazenia