wizaz

1. Data: 2003-10-16 16:43:00

Temat: wizaz
Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Czy ktos wie gdzie i kiedy wizaz znow bedzie dostepny?

iska

1. Data: 2003-10-16 17:18:37

Temat: Re: wizaz
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

iska <s...@n...gazeta.pl> napisał(a):

> Czy ktos wie gdzie i kiedy wizaz znow bedzie dostepny?

Rany, ludzie, czy zamiast wysyłać nieustannie tony postów "wizaż(esentia) nie
działa/działa wam wizaż(esentia)?/kiedy będzie działał(a) wizaż(esentia)" nie
możecie po prostu wysłać maila na admin/root/office/webmaster/whoever@wizaz
(esentia).pl? Nie przypominam sobie, żeby ktoś z wizażu(esentii) tu się teraz
udzielał. Zdolnościami jasnowidzenia też się nikt nie chwalił.

JoP

1. Data: 2003-10-16 18:08:57

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <s...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czesc,
>
> Czy ktos wie gdzie i kiedy wizaz znow bedzie dostepny?

Wizaz się przeprowadza na inny serwer i dodatkowo cos tam zmieniają.
Miał działać od niedzieli (zeszłej) ale technikom cos nie wychodzi.
Pewnie będzie czynny jak się specom w końcu uda coś tam skonfigurować.
Będzie dostępny pod tym samym adresem.
--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-10-16 19:19:18

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
teraz
> udzielał. Zdolnościami jasnowidzenia też się nikt nie chwalił.

Dzieki za przyjazna uwage :)
iska

1. Data: 2003-10-16 19:31:52

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> wrote in message
> [...]
> Miał działać od niedzieli (zeszłej) ale technikom cos nie wychodzi.
> Pewnie będzie czynny jak się specom w końcu uda coś tam skonfigurować.

No wlasnie wiedzialam ze sie przeprowadzaja ale nie sadzilam ze tak dlugo to
potrwa :(
No i gdzie ja mam teraz poczytac o Urban Active?? Wrozka mi wygooglala
jakies rosyjskie strony ...
pozdrawiam
iska

1. Data: 2003-10-17 08:50:27

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

iska <s...@n...gazeta.pl> napisał(a):
> Dzieki za przyjazna uwage :)

Skoro się jednak udziela, to przepraszam. Nie zauważyłam. Wizaż mnie ogólnie
jakoś zniechęca - doskonała merytorycznie zawartość, ale organizacyjny chaos.
Czy tylko ja mam takie wrażenie?

JoP

1. Data: 2003-10-17 13:13:26

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał/a w news:bmoagj$fls$1@inews.gazeta.pl:

> Wizaż mnie ogólnie jakoś zniechęca - doskonała merytorycznie
> zawartość, ale organizacyjny chaos.

Strona otwiera się pół dnia, a przy tym wywala masę błędów. Wkurzające.

mips

--
KUBA, najnowszy troll pru => http://mojulubionytroll.w.interia.pl/

1. Data: 2003-10-17 19:34:20

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Oct 2003 08:50:27 +0000 (UTC), Jolanta Pers <j...@N...gazeta.pl> wrote:
: iska <s...@n...gazeta.pl> napisał(a):
: > Dzieki za przyjazna uwage :)
:
: Skoro się jednak udziela, to przepraszam. Nie zauważyłam. Wizaż mnie ogólnie
: jakoś zniechęca - doskonała merytorycznie zawartość, ale organizacyjny chaos.
: Czy tylko ja mam takie wrażenie?

ja tez takie mam. i brzydki dizajn.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

Prezent.
dla milosniczek H&M w wwie
Kosmetyczka [Wroclaw]
fryzjer w Gdansku
Flavo C i Hydracid Alfa czy ktoś stososował?